Ooma

علائم اولیه بعد از iui

سلام من از روزی که iui انجام دادم شکم درد دارم،طبیعیه یا نه؟

14 پاسخ 583 بازدید


تفسیر ازمایش لطفا ممنون

سلام پزشک محترم و دوستان عزیز میشه لطف کنید این ازمایش رو تفسیر کنید ممنون

26 پاسخ 436 بازدید


پریود مجدد در یه ماه

سلام دوستان،چرا من تو یه ماه دوبار پریود شدم؟؟دفعه اول پریودیم ۵ فروردین بود که طبق همیشه طولش ۵ روز پریودشدم و خونریزیم هم مث همیشه بود،اما دفعه دوم که ۲۸ فروردین بود دو روز لکه بینی قهوه ای داشتم روز سوم و چهارم فقط چن قطره خون ازم اومد،بعدش هم تمام شد،دلیلش چیه؟؟من هیچ وقت اینجوری نشدم همیشه پریودم منظم بوده،کسی بوده مث من شده باشه؟؟ممنون میشم جواب بدین😘

32 پاسخ 401 بازدید


سکسکه کردن زیاد جنین

سلام طاعات قبول،
اول اینکه یه جای مخصوص شکمم هر 5ثانیه یبار با ریتم منظم نبض میزنه، آیا این همون سکسکس؟
اگه بله
پسر من تو شکمم خیلی سکسکه میکنه تقریبا هربار چیزی میخورم تا 10 دقیقه سکسکش میگیره، آیا این موضوع طبیعیه؟

37 پاسخ 5,741 بازدید


معاینه داخلی با دسنگاه

سلام مامانا من مشکوک ب نشتی کیسه اب بودم هفتخ ۳۰ هستم دکترم گفت باید معاینه داخلیت کنم تا ببینم معاینه کرد البته با دستگاه نه دست گفت نه نشتی نیس عفونته خواستم ببینم این معاینه با معاینه لگن ک میگن فرق داره ؟؟؟! اخه لونو میگن قبل از هفته ۳۷ نباید انجام داد

29 پاسخ 721 بازدید


سلام به همه بچه چند هفته بدنیا بیاد میمونه؟؟

راسته که میگن اگه 7ماه بیاد میمونه ولی اگه تو 8ماهگی بدنیا بیاد نمیمونه؟ 🙄🙄🙄
من خیلی نگران زایمان زودرس هستم، بااین حرفی هم که شنیدم از وقتی پا گذاشتم 8ماهگی استرسم بیشتر شده 😢😢

232 پاسخ 1,638 بازدید


ازمایش اسپرم برای بارداری

سلام پزشک اوما و اومایی ها . این ازمایش اسپرم همسرم هست ک میخواستم اگر امکانش هست برام بگین که چی نوشته و چحوریاس .

15 پاسخ 605 بازدید


نسخه خوانی و ازمایشات

سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه ...نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق ...من رفتم پیش دکتر و گفتم برام چکاپ بنویسه میخاستم بپرسم کسی میتونه نسخه رو بخونه که چه ازمایشاتی هست و شرایط انجامشو بهم بگه...
ممنون🌷

10 پاسخ 1,754 بازدید


تفسیر ازمایش عفونت ادرار

سلام من با درد در ناحیه شکم پزشکم گفتن این ازمایش رو بدم لطفا نتیجه رو تفسیر میکنید؟

14 پاسخ 525 بازدید


نوار قلب گرفتن جنین

سلام من امروز وقت دکتر داشتم گفته بود باید این هفته نوار قلب جنین رو انجام بدم البته داخل مطب،حالا که اومدم مطب بسته اس با منشی تماس گرفتم میگه خانم دکتر براشون کاری پبش اومده رفتن زنجان
حالا نگرانم ،چیکار کنم یعنی برم بیمارستان نوار قلب بگیرم نمیدونم تواین شرایط کرونا رفتن ب بیمارستان درسته یا نه ،منشی گفت شنبه بیا
😔😔😔

16 پاسخ 685 بازدید


سلام دوستان یه عکس میفرستم لطفا نگاه کنید

سلام دوستان طاعات و عبادات شما موردقبول حق،یه عکس میفرستم لطفا نگاه کنید بینم چی نوشته،دکترم نوشته دست خطتش نمیدونم چی نوشته ممنون😘

68 پاسخ 641 بازدید


ورم پا در بارداری

سلام
من تقریبا یک هفتس مدام پای راستم ورم میکنه . این طبیعیه ؟ اخه پای چپم نیست . فشارم هم خوبه ۱۱ یا ۱۲ هست همیشه. نمک هم نمیخورم فقط نمکی که تو غذا هست و زیاد نمیخورم.

17 پاسخ 2,667 بازدید


تفسیر آزمایش خون و پاپ اسمیر

تفسیر آزمایش خون و پاپ اسمیر

9 پاسخ 858 بازدید


عفونت ادراری وتکرر ادرار

سلام م̷ـــِْن تکرر ادرار دارم وخیلی اذیتم بعضی وقتا اردارم قطع میشه باید فشار بدم تا ادرارم بیاد اینم ازمایشام چه دارویی باید مصرف کنم
رفتم دکتر فایده نداشت

20 پاسخ 482 بازدید


تفسیر سونو وزن لطفا

سلام خانم دکتر و خانما،من امروز طبق انتی 31هفته5روز بودم اما سونو وزن زده32.5 هفته دلیلش چیه؟
اگه میشه ببینید وزن و مایع دور جنین نرمال هستن؟

14 پاسخ 740 بازدید


تفسیر آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش خون

سلام
ممنون میشم تفسیر کنید

6 پاسخ 321 بازدید


اسهال شیرخوار 4 ماهه

سلام
مامانا پسر من تقریبا 4 ماهست. مدتیه در طول روز مدفوعش خیلی کم شده ولی صبحها که بیدار میشه اسهال شدید داره. کسی تجربه ای داره؟ دکتر هم پلانتا ژل داده.

3 پاسخ 494 بازدید


جوش روی سینه دخترم

سلام دخترم روی سینش جوش زده خارش میده پماد آد زدم تاثیری نداره یعنی از چیه؟چکار کنم خوب بشه

3 پاسخ 549 بازدید


شربت زعفرانی خاکشیرو تخم شربتی میشه خورد تو بارداری؟

سلام به همه ایا میشه خورد یا نه به خاطر زعفرونش؟!

30 پاسخ 2,993 بازدید


سلام خانما من کی ازمایش بتا بدم

سلام خانمای عزیز من پریودیم نامنظم هست و دوره قبلیم29روزه شد .طولانی تزین سیکلم هم 43روزه بود.روز40دوره ام رفتم ازمایش بتا دادم منفی شد عددش 2بود.ولی بی بی چکام هکش هاله داره.الان روز48 سیکل هستم هنوز پریود نشدم.چند روزه حالت پریودی دارم و تزشخات ابکی هم دو سه هفته هست دارم.الان باید چیکار کنم کلا گیج شدم میشه راهنماییم کنید ایا ممکنه باردارباشم؟و اینکه کی ازمایشمو تکرارکنم

129 پاسخ 778 بازدید