سلام مامانا سوال در مورد غذای کمکی دارم
سلام☺🌼🌼🌼🌼
مامانا از چه نوع بادومی برا غذای کمکی استفاده میکنن ازون بادوم درختیایی که پوستش کاغذیه یا ازونایی که پوستش مثل گردو سخته باید با سنگ شیکوند؟بعدش با چی غذارو میکس میکنید ازین میکسر کوچولوها راضی هستید؟
شرح سونوگرافی هفته 22
سلام وقتتون بخیر
این سونوگرافی نرماله؟
من ان تی و آنومالی یه مرکز رفتم
ک هر دو طول سرویکس 30 بوده
امروز جایی دیگ رفتم ک طول سرویکس زده 37
ینی سرویکسم رفته بالا؟
یا خطا داره؟
ممنونم
درد و خون ریزی شدید بعد از سه ماه زایمان
سلام بچه ها
من یک ماه بعد از زایمان طبیعی ۱۳ ام پریود شدم
خیلی نرمال بود حتی دردم نداشت زیاد خون هم نرمال بود
ولی الان دومین پریودیم بود (۴ ام )
درد و خون ریزی خیلی شدید دارم با تیکه های درشت
نمیدونم چیه
چرا اینقدر زود پریود شدم
چرا اینقدر درد دارم
و چرا با این شدت فجیح داره خون میاد؟
فشارم می افته تا جایی که نمیوتم هیچ حرکتی کنم احساس میکنم یه پارچ خون داره ازم میره
جواب سونوی آنومالی من رو ببینید چطوره؟
پرسیدم سوالم رو
درد خفیف در زیر شکم در هفته پنجم حاملگی
سلام خدا قوت من هفته پنجم بارداریمه و تا الان هیچ نشونه ی خاص حاملگی نداشتم و از دیروز زیر شکمم درد خفیفی داره که یخورده نگرانم کرده میشه راهنمایی کنید ممنونم
دچار تنگی نفس شدم
سلام خدا قوت، من حدودا دو ماهه حاملم و خیلی شکمم ورم داره از طرفی خیلی هم نفسم تنگه به نظرتون طبیعیه؟
وجود میوم در بارداری
سلام
من امروز اولین سونوگرافی بارداری رو انجام دادم همه چی نرمال بود فقط میوم دارم که البته از قبل هم می دونستم اما امروز دکتر سونوگرافی گفت میوم بزرگه البته هنوز پیش دکتر خودم نرفتم می خواستم ببینم مشکلی در اینده بوجود میاره
بی اشتهایی در بارداری
سلام من الان ۱۱هفته و دو روزمه چند روزه اشتهام خیییلی کم شده خیلی بدغذا میخورم ، کم میخورم ، امکانش هست کپسول مولتی پریناتال بخورم؟؟ خیلی وزنم کم شده و ضعیف شدم
خریدن خونه جدید ومشکل با راه پله
سلام دوستان ما یه خونه ۷۵متری خریدیم حالا نقشه ی خونه حالت دوبلکس هستش یعنی راه پله از اشپز خونه میخوره به نظر شما اینجوری نمای اشپز خونه بد نمیشه میخوام ام دی اف بزنم هر کدومتون نظر دارین بدین ممنون
خانوما تورو خدا بیایین
چی واسه بند اومدن خون زیاد پریودی میشه این ماه خیلی ازم خون میاد مث اب میاد
تعریق زیاد در کرونا
سلام من از وقتی ک کرونا گرفتم خیییییییلی زیاد عرق میکنم، در حدی ک لباسم خیس خیس میشه، این طبیعیه؟ از دارو های آزیترومایسین، استامینوفن، نئوتادین، استفاده میکنم، سه تا سروم هم داشتم ک سه روز اول زدم
تب واکسن دو ماهگی
سلام مامانای عزیز
من امروز واکسن دوماهگی دخترم رو زدم
تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش دمای بدنش ۳۶/۶ بود، آیا الان تب داره؟ باید پاشویه اش کنم؟
حمام بردم نوزاد بعد از واکسن دو ماهگی
سلام دوستان سه ش دخترم واکسن دو ماهیگشو زد طبق گفته پزشک یک روز کمپرس سرد گذاشتم دو روز گرو ولی جای واکسنش سفت شده امروز میخوام ببرمش حموم با این وضعیت میشه اب زد به جای واکسن یا نه؟
واکسن دو ماهگی و تب
سلام خدمت خانومای اومایی و دکتر عزیز
من امروز صبح واکسن دوماهگی دخترمو زدن ولی تب نکرده فکر میکردم شب تب کنه ولی الانم دست و پاهاش سرده
طبیعیه یا مشکلی هست؟
واکسن دو ماهگی
سلام ، دو تا سوال دارم 1- بعد از تزریق واکسن حتما باید قطره استامینوفن رو بدیم یا فقط در صورت داشتن تب بدیم ؟ 2- من قطره پاراکید گرفتم روش نوشته به شکل سوسپانسیون میخواستم بدونم دوز مصرفی این هم همون دو برابر وزنه یا دوزش فرق میکنه ؟
قطره استامینوفن پاراکید و واکسن دو ماهگی
سلام خانما.قطره پاراکید چقدر باید بدم ؟پسرم ۶ کیلوئه .پاراکید خیلی غلیظه .بهداشت گفت ۱۵ قطره بدم .یه قطره چکان کامل بدم؟چون غلیظه ۱۵ قطره تا نصف قطره چکان نمیشه بیشتر میشه
واکسن دو ماهگی نوزاد
سلام مامانا دخترم امروز واکسن دو ماهگیشو زد اشکال نداره اگه تو ننی تابش بدم تا خوابش ببره؟؟؟
قطره استامینوفن و تا کی باید ادامه بدم ؟
برنامه غذایی کودک ۶ ماه و نیمه♥️♥️♥️♥️
خانوما سلام
شما ب بچه هاتون درروز چند وعده غذا و چه چیزهایی میدید
بچه شش ماهو نیم درروز چه وعده هایی باید بخوره؟
میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟
خانما کسی واسه ترکهای شکمش بعد زایمان کربوکسی کرده
همین دیگه سوالم همین بود که کسی واسه رفع ترکهای شکمش کربوکسی کرده یا واسه اینکه ترکها بره چیکار کردین ک نتیجه گرفتین بمنم بگین تا از شر ترکها راحت شم
یبوست و اسهال نوزاد شیرخوار
سلام
در چه صورت میتونیم بگیم نوزاد دچار یبوست شده؟
همین طور اسهال
تعداد دفعات دفع در روز باید چقدر باشه؟




