Ooma

راهنمایی میخوام برا گروه خونی

ببخشید من گروه خونیم Oمنفی هست و گروه خونی شوهرم B منفی هست خواستم بدونم مشکلی برا بچه پیش نمیاد آیا نیاز به آمپول هست ممنون میشم راهنماییم کنید

45 پاسخ 631 بازدید


کسی تجربه شو داشته؟

من از روزی که سونو واژینال انجام دادم احساس میکنم عفونت گرفتم
چون فقط خارش دارم البته قسمت داخلی نه فقط قسمت بیرونی ترشح و بو ...هم ندارم فقط ملتهب شده و میخاره
ممکنه که به ژلی که زده حساسیت بدم؟
یادمه قبلا هم یه بار توسط پزشک معاینه شده بودم دقیقا همینجوری شده بود
ممکنه که به مواد ضد عفونی که استفاده میکنن حساسیت داشته باشم؟
کسی اینجوری میشه؟

21 پاسخ 522 بازدید


اقدام بارداری کردم و علائمی مث تب و تکرر ادرار دارم

سلام وقت بخیر
من ۴ روز به موعد پریودم مونده ولی بیشتر از یک هفته است تب ۳۷ درجه دارم سیکلم ۲۶ روزه و ۱۴ اقدام بارداری کردم
تکرر ادرار و بی‌حالی و سبکی سر
احتمال بارداری هست؟

91 پاسخ 771 بازدید


معرفی شیر خشک خوب واسه وزنگیری

خانما دختر من ۲ ماهشه از اول شیر خودمو نخورد و شیر خشک اپتامیل بش دادم بعد ی مدت سنگین بود واسش و عوض کرد دکتر گیگوز دارم میدم اون سبک و خوبه واسش ولی وزن نگرفته دوستان اگه شیر خشک خوب ک نوزاداتون وزن
گرفتن معرفی کنین بهم،

12 پاسخ 433 بازدید


بیماری قند در بارداری

من اخیرن در آزمایش معلوم شد دچار قند بارداری شده ام.لطفن اگه امکانش هست می گین چه خطراهای برای بچه داره.

21 پاسخ 432 بازدید


آمادگی برای سونو nt و غربالگری😊

سلام به دوستان گل اومایی من انشاا... هفته آینده میرم برای سونو ان تی. میخواستم ازتون بپرسم شرایط خاصی لازم داره یا نه؟ مثانه باید پر باشه. آزمایشش چطور؟ و اینکه جنسیت نی نی هم معلوم میشه یا نه ؟لطف کنین راهنماییم کنین از همگیتون ممنونم🥰.

58 پاسخ 935 بازدید


تفسیر آز خون و اسپرم همسر

سلام
بی زحمت بهم میگید که این آزمایش خون خودم و آز اسپرم همسرم چ جوریاس؟

16 پاسخ 674 بازدید


مصرف ویتامینD دوز ۱۰۰۰

سلام من ماه سوم بارداری ام و دکترم تا ۳ماه قرص ویتامین دی ۱۰۰۰Iu رو تجویز کردن روزی یکی ..کسی مصرف کرده خوبه؟

20 پاسخ 3,704 بازدید


یبوست در نوزاد و قطره بیلی ناستر

سلام به همگی.دکتر اوما جان یه سوال داشتم نوزاد من ۳۰ روزه هست شیر خشک آپتامیل می خوره و شیر خودم.البته شیر خودم خیلی کمه.چند روز هست یبوست شده خیلی اذیت هست و با دارو و تحریک مقعدی با روغن زیتون دفع می کنه.می خواستم بدونم می تونم قطره بیلی ناستر بهش بدم ضرری نداره؟دکتر شربت انجیر داده،،شربت سنا گل،شربت گریپ واتر و قطره دایمتیکون .شربت سناگل رو ندادم چون دیدم مناسب سنش نیست ولی شربت انجیر رو امروز مجبور شدم بدم.

9 پاسخ 3,754 بازدید


سلام کسی بوده تو هفته من ترشح قهو های داشته باشه

من امروز یکم ترشح قهو ه ای داشتم تا قبل این اصلن ترشح قهوه ای نداشتم استرس گرفتم

7 پاسخ 466 بازدید


رنگ سبز تیره مدفوع نوزاد نشانه چیه

دختر من نزدیک ۲ ماهشه رنگ مدفوع ش سبز تیره رنگ شده حدود ی هفته س،قبلا زرد رنگ بود ، میخام ببینم این رنگ مدفوع طبیعیه ؟؟
یا نشانه‌ چیه؟؟
ضمنا شیر خشکش رو همون ۱ هفته س عوض کردم

9 پاسخ 409 بازدید


کمک کمک از درد بیچاره شدم

سلام بچها و خانم دکتر
من ۲۸روزه سزارین کردم دیروز پسر بزرگمو از رو تخت بلند کردم

مقعدم زده بیرون به شددت درد و سوزش داره پماد آنتی همورید زدم آنتی شیفرم زدم اصلا هیچی از دردش کم نشده
اصلا یبوست نیستم چیکار باید بکنم و پیش چه متخصصی باید برم
با قرص مسکن به زور میتونم بشینم

39 پاسخ 737 بازدید


خانما کسی جواب آزمایشم میدونه

خانما لطفااا اگ جواب آزمایشم میتونید برام تفسیرکنید

5 پاسخ 470 بازدید


سلام خسته نباید این آزمایش 5گانم اگ میشه برام تفسرش کنید

اگ میشه اینو برام تفسیر کنید

2 پاسخ 449 بازدید


زیادسفت شدن بچه خطرداره

سلام دکتر وقتتون بخیر توروخدا کمکم کنید من چند روز خیلی شکمم سفت میشه خیلیم درد داره ضعف میکنم، سفت شدن زیاد خطر داره نشانه چی هستش

43 پاسخ 849 بازدید


معنی این دوتاکلمه درازمایش خون چیه ...میشه بیاید

سلام خانوما .دکتر برام چکاپ کامل نوشته . بعد هرچی تونت میزنم معنی این دوتا نمیاد .ممنون میشم کمکم کنید

77 پاسخ 2,211 بازدید


سیر نشدن نوزاد نه روزه

سلام نوزاد من ۹ روزشه و پسره همه چیش خوبه فقط تنها مشکلی ک دارم اینه ک انگار همیشه گرسنه هستش شیر میخوره ولی بعدش دوباره دهنش بازه حتی شیرخشک هم خریدیم کفتم شاید شیرم کافی نیست اون روهم ک میخوره باز گرسنه هست. یه چند نفری میگن اولشه بعدا خوب میشه کسی تجربه ای داره؟

23 پاسخ 434 بازدید


جوش قرمز در صورت نوزاد

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی ،نوزاد من 26روزه هست حدود یه هفتس صورتش جوشهای ریزی داره عکساشو فرستادم علتش چیه ؟ آیا حساسیت به چیزی داره ؟

27 پاسخ 477 بازدید


خونریزی بعد از رابطه

سلام خانم دکتر عزیز

دیشب بعد از نزدیکی با همسرم درد خیلی شدیدی تا پایین پاهام پیچید و تا زیر نافم تیر کشید و بعد که بلند شدم دیدم مقداری خون میاد

بعدا بند اومد ولی امروز بین ترشحاتم خون قهوه‌ای و کهنه هست

میتونم از شیاف سیکلوژست استفاده کنم؟! تا چند شب؟

(با توجه به این که نزدیک دو ماهه شیاف استفاده نمیکنم)

خواهش میکنم جواب بدید

32 پاسخ 1,690 بازدید


نامتقارن بودن سینه های دخترم

سلام وقتتون بخیر،دیروز بعد از حمام کردن دخترم متوجه شدم سینهدهای دخترم که ۲۲ ماهش هست نامتقارنه و سینه سمت راستش بزرگتر از سمت چپ هست آیا باید این موضوع رو بررسی کنم؟چیز نگران کننده ای ممکنه باشه ؟

20 پاسخ 794 بازدید