سلام .چند روزه خیلی اذیتم امروز که اصلاً نتونستم کارامو انجام بدم نه میتونم بشینم نه دراز بکشم. ببخشید که این میگم ماه 8بارداری هستم چندروزه بین مقعدوواژن سمت چپ یا همون میاندوراه خیلی درد دارم و ورم یه کم کرده دردش زیاده راه هم میرم اذیت میشم
پرسش (1400/03/30):
سلام دوستان عزیز ببخشید این سوال میپرسم مجبورم.چند روزه اذیتم
935
34
1400/03/30
سوال کننده
0
1400/03/30
سوال کننده
روم نمیشه به کسی بگم.حاملگی اولم هست
0
1400/03/30
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام چرا روت نشه به دکترت گفتی؟
0
1400/03/30
❤امیدم بخدا😍 😻
به هر کسی که لازم نیست بگی
فقط به دکتر احتیاجه که دکترم محرم هر رازه بش بگو
فقط به دکتر احتیاجه که دکترم محرم هر رازه بش بگو
0
1400/03/30
سوال کننده
سلام.نه نگفتم
0
1400/03/30
پریا ❤❤❤
من نفهمیدم کجا یعنی؟
0
1400/03/30
پریا ❤❤❤
کنار واژنت یعنی ورم کرده؟
0
1400/03/30
سوال کننده
اتاق دکتر سه مریض باهم و دستیارشم هست
0
1400/03/30
سوال کننده
نه عزیزم پایین تر از واژن
0
1400/03/30
سوال کننده
نه
1
1400/03/30
پریا ❤❤❤
چون من کیست بارتولن دارم ازمنم ورم کرده
دکترمیگفت خیلی شایعه تو بارداری
دکترمیگفت خیلی شایعه تو بارداری
1
1400/03/30
setare ..
منم ماه هشت واژنم درد کرد
هنوزم ادامه داره
بچه چون بزرگ میشه فشار میاد
هنوزم ادامه داره
بچه چون بزرگ میشه فشار میاد
1
1400/03/30
setare ..
ولی حتما به دکترت بگو
1
1400/03/30
fariba 🥰💙🥰
طبیعیه عزیزم بچه فشار میاره منم همین بودم انقدر شدید بود دکتر گفت تا میتونی نشین اصلا فقط دراز بکش اگرم نشستی زیرت تیوپ بزار
0
1400/03/30
fariba 🥰💙🥰
خب باشن اونا هم همدردای خودتن خجالتو باید بزاری کنار
0
1400/03/30
سوال کننده

اینجا عزیزم که دور نوشتش خط کشیدم میگم
0
1400/03/30
سوال کننده
آره امروز دیگه پتو کلا زیرم بود.راه نیست درد کم بشه
0
1400/03/30
سوال کننده
باید دوباره برم.چند روز پیش واسه سونو وزن جنین رفتم اما نگفتم
1
1400/03/30
sunsy 💜💜
منم یکهو یک دردی داخل واژنم میگیره نمیتونم پاشم
0
1400/03/30
sunsy 💜💜
میترسم انقد
0
1400/03/30
sunsy 💜💜
سرکلاژم هستم فک کنم طنابش میخوره ب بدنم
0
1400/03/30
سوال کننده
😭
0
1400/03/31
مامان حلما 👨👩👧
منم ماه هشتم ولی استخون انتهای مهره هام درد داره وحشتناک نمیتونم درست بشینم
1
1400/03/31
مامان حلما 👨👩👧
همه این دردا طبیعیه بخاطر سنگینی که رحم داره
1
1400/03/31
پزشک اوما
سلام درد و تیر کشیدن واژن در این سن بارداری طبیعی است و بعلت زایمان است با استراحت معمولا برطرف میشود
0
1400/03/31
sunsy 💜💜
اره دیگه فشار میاره بچه دنده و کمر و ریه و معده همرو فشار میده😆
0
1400/04/01
نگار امینی
سلام دوستان لینک گروه محصولات لدورا هر کی خواست میتونه وارد بشهhttps://chat.whatsapp.com/JYJKPjGI0Y4DDucUUn58HT
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کمی دلدرد وکمر درد دارم
- دارم دیونه میشم.بیان یه کم جملات ارامش بخش بگین
- سلام بازم حالم گرفته شد
- سلام برای بوی بد واژن لطفا راهنمایی کنید
- سلام خیلی کمردردم .چرا الان؟
- سلام خانما من دیگه واقعا خسته شدم
- سلام .میتونم مدروکسی الان استفاده کنم
- ایا میشه بارداری خارج ازرحم بی بی چک نشون نده
- ایا آزمایش منفیه .
- مصرف قطره ویتاگنوس




