سلام دوستای اوما من چند روزی بود احساس تنگی نفس و تپش قلب داشتم نوار قلب جنین و خودم خوب بود ضربان قلب خودم صد بود دکتر بهم قرص دیلتیازم ۶۰داد هر وعده نصف مصرف کنم ،
من از خیلیا شنیدم ضربان قلبشون دوران بارداری ازاین بیشتر بوده و دارویی مصرف نکردن 🥴
منم نمیخام این قرص رو بخورم 😐😐
پزشک اوما شما چه پیشنهادی دارین ممنون میشم جواب بدین🙏
327
30
1400/03/31
سوال کننده
0
1400/03/31
elara .......
من ضربان قلبم ۱۳۰ بود
0
1400/03/31
elara .......
دکتر بهم پرانول داد
0
1400/03/31
elara .......
یدونه هم نخوردم ۱۰۰ خیلی خوبه نخور دارو مایعات زیاد بخور مخصوصا اب
0
1400/03/31
سوال کننده
تا چند وقت مصرف کردین من میترسم دارو مصرف کنم عادت کنه بدنم به قرص
0
1400/03/31
سوال کننده
اره ممنون نظر خودمم همینه مصرف نکنم
0
1400/03/31
elara .......
سعی کن جاهایی که رنگ سفید زیاد داره نری و اصن استرس نگیری کلا آروم باش
0
1400/03/31
سوال کننده
اره دیگه سعی میکنم استرس نداشته باشم
یعنی رنک سفید عزیزم؟
یعنی رنک سفید عزیزم؟
0
1400/03/31
سوال کننده
یعنی چی
0
1400/03/31
elara .......
من هر وقت میرفتم مطب یا درمانگاه یهو تپش قلب افتضاح میرفت بالا برا بچمم میرفت بالا دکترم گفت عادیه به رنگ سفید واکنش نشون میدی استرس میگیری
0
1400/03/31
elara .......
محیط سفید بود لباسا همه سفید بود
1
1400/03/31
سوال کننده
آهان درسته چشم ممنون از راهنماییت چشم
0
1400/03/31
elara .......
قربانت درکل آروم باش ۱۰۰ خیلی خوبه بعد زایمان خوب میشی
0
1400/03/31
elara .......
من الان تپش قلبم برگشته تو ۸۰ اصن عادی نیس برام یجوری شدم 😅😅
0
1400/03/31
سوال کننده
توکل بخدا مرسی
0
1400/03/31
سوال کننده
اره 😄😄😄
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
من ۱۱۰
۱۱۷ هم بوده
۱۱۷ هم بوده
0
1400/03/31
mahsa panahi
من تا 118 رفت بالا دکتر گفت وقتی مشکل قلبی نداری نگران نباش
دارویی مصرف نکردم الانم 100، 103،106،110 این حدودا میشه
دارویی مصرف نکردم الانم 100، 103،106،110 این حدودا میشه
0
1400/03/31
fatii 💙💙
من ضربان قلبم همیشه از ۹۹ تا ۱۱۰ هس
0
1400/03/31
fatii 💙💙
دکترم گفت طبیعیه نگران نباش
0
1400/03/31
سوال کننده
دارو مصرف نمیکنین درستع
0
1400/03/31
سوال کننده
منم مصرف نمیکنم یعنی چی خودمو وابسته قرص کنم
0
1400/03/31
سوال کننده
انگار همه همین عدد بوده دکتر الکی به من دارو داده 😬😬
0
1400/03/31
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
پرو پرانولول منظورته؟
0
1400/03/31
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
شما اکوی قلب دادین یعنی؟
1
1400/03/31
سوال کننده
من؟
دکتر گفت نوارت خوب بوده نمیخاد
دکتر گفت نوارت خوب بوده نمیخاد
0
1400/04/01
پزشک اوما
سلام ضربان قلب بالا در بارداری طبیعی است و بعلت تغییرات هورمونی است ، اگر اذیت کننده نیست میتونید مصرف نکنید
0
1400/04/01
سوال کننده
ممنونم نه اذیت نمیشم
0
1400/04/01
سوال کننده
میتونم بعضی وقتا قرص رو استفاده کنم دایم نباشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




