سلام دکتر عزیز.دخترم چند روزی بیقرار بود گریه میکرد غذا نمیخورد فک میکردم بخاطر دندونش باشه.تااینکه دیشب دیدم سرزبونش چندتا دونه ریز سفید درآورده ولی بقیه دهنش سفید نبود فقط سره زبون....بردم دکتر معاینه کرد گفت احتمال زیاد برفک باشه که نیستاتین داد...خانم دکتر دخترم ب پرتقال حساسع دور دهنش قرمز میشه. سه چهار روز قبل اندازه یه قطره چکان اب پرتقال دادم ممکن بخاطر این باشه؟یا یه هفته قبلش حواسم نبود املت داغ دادم بهش ممکنه بخاطر اون زبونش تاول زده؟خانم دکتر اگه برفک نباشه و نیستاتین رو بدم ضرری نداره؟
و اینکه نیستاتین دکتر گفت ۱۵قطرع....حالا بدم بخوره یابمالم رو زبونش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



352
1400/03/31


