کسایی که دوتا سقط داشتید ایا بعداز دوتا سقط پیگیری کردید برایه علتش تجربیاتتونو بگید؟من یه سقط تو ۴ هفته داشتم ک اصلا سونو نرفته بودم و یه سقط تو ۸ هفته ک قلب جنین ایست کرده بود
0
1400/03/31
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من ۲تا سقط داشتم، آزمایش انعقادی دادم خوب بود،اما کل بارداری آسپرین و آمپول انوکسا استفاده کردم
0
1400/03/31
سوال کننده
یعنی ازمایش ژنتیک و ایمنی و عکس رنگی اینا ندادی؟
0
1400/03/31
سوال کننده
سقطایی ک کردی تو چندهفته بود قلبشون تشکیل شده بود؟
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
من ی سقط داشتم ک
ازمایش انعقاد دادم و مشکل داشتم
عکس رنگی دادم ک اونم مشکل داشت
ازمایش انعقاد دادم و مشکل داشتم
عکس رنگی دادم ک اونم مشکل داشت
0
1400/03/31
سوال کننده
عکس رنگی درد داشت
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
شما چون ۲تا داشتی همه پیگیری ها کن ک دیگه خدانکرده تکرار نشخ
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
ن
انگار اون لحظه پریوود شدم
انگار اون لحظه پریوود شدم
0
1400/03/31
سوال کننده
قلبش تشکیل شده بود سقط کردی
0
1400/03/31
ستاره *
من تو ۱۰ هفته و ۸ هفته سقط داشتم.بعد سقط دوم کلی ازمایش دادم.کاریوتایپ هم دادیم که نرمال بود.عکس رنگی رحم سالم.انتی ترومبین ۳ پایین بود که اسپرین شروع کردم بعد چندماه تکرار کردم آز رو نرمال شد اجازه اقدام داد پزشکم.اسپرین رو تا هفته پیش استفاده کردم.انوکسا هم از اول بارداری تا الان دارم استفاده میکنم
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
تو ۱۰هفته توقف رشد داشت
0
1400/03/31
سوال کننده
اره میرم ولی میترسم
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
منم آسپرین میخورم
آنتی ترومبین زیاد بود با پروتئین سی...
انوکسا هم میزنم
آنتی ترومبین زیاد بود با پروتئین سی...
انوکسا هم میزنم
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
ترس نداره الان دیگه همه چی درمون داره
جز دورازجون مرگ
جز دورازجون مرگ
0
1400/03/31
سوال کننده
اهان
0
1400/03/31
سوال کننده
برایه منم ۸ هفته متوقف شد ک من یازده هفته بودم فهمیدم کورتاژ شدم
0
1400/03/31
سوال کننده
شماها همکورتاژ شدید
0
1400/03/31
سوال کننده
از یطرفی میگن هزینه هاش خیلی بالاس
0
1400/03/31
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
منم دوتا سقط داشتم آزمایشای انعقادی. ایمنی و اینا دادم شوهرمم اسپرم داد الانم سر این یکی آسپرین و هپارین و فموبرا و لووتیروکسین و شیاف استفاده میکنم اینم تا الان دوبار سونو دادم قلبش دیده نشده دیگه نمیدونم چه مرگمه توکل بخدا 😔😔
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
دیگه بچه میخوای باید هزینه کنی دیگه
هی باردارشی سقط شه خودت بیشتر آسیب میبینی ک ...
هی باردارشی سقط شه خودت بیشتر آسیب میبینی ک ...
0
1400/03/31
فاطمه بانو👨👩👧👦
شما رحمتون بررسیی کنید
من رحمم مشکل داشت نمیزاشت بچه داخلش رشد کنه 😢
من رحمم مشکل داشت نمیزاشت بچه داخلش رشد کنه 😢
0
1400/03/31
سوال کننده
انشالله ک تشکیل میشه
0
1400/03/31
سوال کننده
اونو ک اره ولی لعنتیا همه چیو گرون کردن
0
1400/03/31
سوال کننده
خب چیکار کردی بعدش رحمتو؟
0
1400/03/31
مامان گل

بچه ها اگه دوست داشتید شرکت کنید تکمیل بشیم شروع کنیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



658

