Ooma

❓علت بی خوابی نوزاد و مدام شیر خوردن

سلام به همه دخترم ۱۹ روزشه
چند روزه تو کل 24ساعت 5.6ساعت میخوابه گریه هم نمیکنه فقط شیر میخوره و بی خوابی میکشه من کل کارم شده شیر دادن بهش به نظرتون علتش چیه؟

15 پاسخ 442 بازدید


سلام من هفته هشتم بارداری ام

سلام من امروز هشت هفته و دو روزم شد خیلی تنگی نفس دارم ب نظرتون ب خاطر بارداریه؟میگم ی موقع کرونا نباشه؟

2 پاسخ 619 بازدید


لطفا این آزمایش رو تفسیر کنین

سلام خانما آزمایش تیروئیده اون که عددش بالاتر هست مال چیه؟

3 پاسخ 466 بازدید


راه بارکردن لوله بسته

سلام دوستان من یک لوله بسته دارم البته ذخیره ام پایینه می‌خوام بدونم غیر از لاپاراسکوپی راهی برای باز کردن لوله بسته هست؟ مثلا دارویی خاصی یا درمان دیگه نمی‌دونم طب سنتی یا هرچی؟ هر دکتری رفتم گفت فقط باید ivf کنم

7 پاسخ 516 بازدید


سه روز مونده ب پریودی ایجور شدم .....

سلام دوستان من امروز رفتم دسشویی دسمال کشیدم دیدم خون اومد فک کردم پریود شدم ..بعد چن ساعت دیدم خبری نیس ...دوباره دسمال کشیدم خون بود ولی دسمال گزاشتم تا داخل تمیز بود...کسی میدونه این خون چ بود ؟؟؟؟کسی اینجو شد تا الان ؟؟؟؟

13 پاسخ 723 بازدید


بی بی چک مثبت یا منفی

سلام،دیروز موعدم بوده پریود نشدم،امشب دو تا بی بی چک گذاشتم مدیکور بعد از ی ربع یکم پخش شد اون یکی هم فقط یک خط هست،شماها هم ببنید نظرتون چیه؟

30 پاسخ 1,121 بازدید


درد زیر قفسه سینه

سلام
من اخر هفته ششم و از دیروز هنگام خندیدن یا حرکات که فشار به سینم بیاد زیر قفسه سینم احساس درد و تنگی نفس دارم
به نظرتون طبیعی؟

3 پاسخ 361 بازدید


بعداز قرص سیپروتروکامپاند کی پریود میشم ؟

سلام من قرص سیپروترون کامپاند میخورم ۴تا به تموم شدن قرص مونده بود که علایم پریودی داشتم و چند روز لکه بینی و یکم خون سیاه داشتم ،و قرص را تا اخر ادامه دادم ،، حالا که قرص تموم شده من پریود میشم ؟چون هیچی از علایم پریودی ندارم ،و باید از روز پنجمم دوره جدید سیپرو رو شروع کنم ،،اگر پریود نشدم چی کنم ؟؟؟؟

بدون پاسخ 548 بازدید


لطفا راهنمایی کنین ممنونم

سلام من این ماه به دستور پزشک از شب ۳ پریود شبی ۳عدد لتروزول مصرف کردم و برای فردا که روز ۱۴ سیکلم هست سونو واژینال رحم و ضمائم و فولیکول.... نوشته و از فردا که روز ۱۴ سیکل هستم روزی ۱عدد قرص مدروکسی گفتن بخورم
سوالاتم اینه
اول اینکه امروز که ۱۳ سیکلم خیلی زیر دلم درد شدید دارم ایا طبیعیه؟
دوم اینکه فردا که سونو واژینال دارم آیا ربطی به پر بودن ویا خالی بودن مثانه داره؟ و امادگی خاصی لازم داره؟
سوم اینکه قرص مدروکسی چکار میکنه؟

10 پاسخ 459 بازدید


تفسیر سونوگرافی لطفا کسی میدونه توضیح بده

سلام‌ بالا پرسیدم‌لطفا کسی تجربه شو داشته بگه چی مصرف کرده خطرداره یان؟

5 پاسخ 586 بازدید


موعد پریود و بی بی منفی

سلام خانم دکترعزیز و دوستان اومایی
من ۳روزه تاخیر دارم بی بی منفی شده
ده روز مونده بود ب پریودم رفتم ب دکترم گفت که ۳روزه شورتم خیس آب میشه انگار ادرار کردی
بهم ده عدد شیاف پروژسترون داد نمیدونم چرا
الانم ک پریودم ۳روزه عقب افتاده
بنظرتون چی کنم
تاخیر پریود بخاطر شیاف هست؟
یا ربطی نداره جای امیدواری هست؟
من الان ۱۲ روزه سینه درد دارم
۳روزه دارم از کمردرد و تیر کشیدن واژن میمیرم نمیدونم چی کنم 😢😢
پریودام هم همیشه منظم بوده

12 پاسخ 580 بازدید


چرا توی سونو اطلاعات رو کامل وارد نکرده

بچه ها من سونوگرافی رفتم همه چی اوکی بود خدارو شکر فقط احساس کردم اطلاعات رو کامل ننوشته توی سونو مثلا وضعیت قرار گیری یا تعداد ضربان قلب... آیا لازمه بازم برم سونو؟ البته اینم بگم که سونو واژینال شدم

27 پاسخ 627 بازدید


مصرف کلسیم در بارداری

سلام قرص کلسیم از چه ماهی باید شروع بشه.من اصلا شیر نمیخورم

8 پاسخ 637 بازدید


سلام لطفا راهنماییم کنید

سلام خانومای عزیز یه سوال داشتم من سونو که رفتم آب دور جنینم ۶سانتی متره الانم ۳۷هفته و ۳روزمه دکترم بهم گفته بود چون خطرناکه ۳۷ هفته کامل بشه سزارینت میکنم ولی چندروز پیش دوباره گفت ۳۸ هفتت ک کامل بشه ختم بارداری میدم ..باوجود رشد بچه و بزرگترشدنش امکانش هست آب دورش کمتر بشه ؟هرچی بیشتر بمونه خطر نداره؟؟

8 پاسخ 395 بازدید


سونو واژینال سونو قلب

سلام وقتتون بخیر من سونو واژینال رفتم دکتر گفت ۵ هفته ای و فتال پل تشکیل نشده گفتن دوباره برم یعنی امروز چون گفتن شاید زودتر رفتی من برای ۲۰ اردیبهشت وقت گرفتم ک قلب تشکیل بشه.
ایا داخل اون سونویی ک دکتر نوشته قلب هم چک میشه یا سونو جدید باید بنویسن؟اشکالی نداره من دیرتر بخوام برم ک هر دوتا سونو یکی بشه؟بیشتر بخاطر عوارض سونو و کرونا میترسیدم به همین دلیل دیرتر نوبت گرفتم.
پهلوی راستمم الانکه ۷ هفته هستم یه ۶ روزی میشه درد میکنه و شیاف پروژسترون استفاده میکنم ایا این دردا طبیعی هست؟

3 پاسخ 543 بازدید


دانه های قرمز روی پوست دخترم

سلام تو رو خدا کمکم کنید دخترم دو ماهشه دو روز پیش واکسن دو ماهگی رو زدیم، تبش همون شبی که واکسن زد تا سی و هشت و هشت دهم هم رسید،اما دیگه با قطره استامینوفن و پاشویه به سی و هشت رسید،روز دوم هم که با قطره به سی و هفت رسید،دیروز یکم دونه قرمز روی شکمش دیدم گفتم شاید حساسیته،اما الان دونه ها یکم داخل صورتش اومده،روس کمرش و دستاش هم هست داره به سمت پایین تنه هم کشیده میشه،خیلی نگرانم یعنی مشکل چیه؟چون دخترم نافش سی و پنج روزگی افتاد دکتر گفت ممکنه نقص سیستم ایمنی داشته باشه،آزمایش نوشت براش اما بخاطره شرایط کرونا نرفتیم انجام بدیم،الان همش میترسم نکنه واقعا بچم مریضه و نقص سیستم ایمنی داره

3 پاسخ 520 بازدید


انگشت دخترم چرا همچین میشه

سلام عکس انگشت دخترمو میزارم .چرا همچین میشه .چن تا لز انگشتاش اینجور شده بود اونا خوب شدن فقط اینیکی مونده .لازمه ببرمش دکتر .الان هفت ماه ونیمشه .شیر خودمو میخوره با غذای کمکی

52 پاسخ 1,583 بازدید


اقدام به بارداری و حساسیت به اسپرم

با عرض سلام
بنده ۳۱ ساله هستم و از ماه پیش اقدام کردم به بارداری ولی دقیقا از ماه پیش دچار عفونت و سوزش واژن و مجاری ادراری شدم که وقتی تحقیق کردم متوجه شدم حساسیت واژن به اسپرم هست
میخواستم بدونم این موضوع صحت داره؟و چه کار باید انجام بدم؟
ممنونم

41 پاسخ 743 بازدید


کرونا موقع زایمانم گرفتم😭

سلام خانما‌... اگه کسی برای زایمان کروناش مثبت باشه ولی هیچ علائمی نداشته باشه چی میشه؟بچه چی میشه؟خودشو تو بخش کرونایی ها میبرن؟😭

20 پاسخ 1,082 بازدید


لطفا کمکم کنید تشکر

سلام مادرای عزیز ک بچهاشون شربت میم میدهید میش اسم کامل قطره بگید یا عکسش بفرستید،تشکر

6 پاسخ 359 بازدید