برای منم دو هفته پیش اینجوری بود سعی کردم دست بهش نزنم کم کم خوب شد
اول ببین چیز جدید حساسیت زا نخوردی...
برو دکتر حتما.باید ازمایش انزیم های کبدی بدی .مطمئن شی از اون نیست
شمام تونستی ۳تا فاکتور کبدی رو شده بده دکتر عمومی برات ازمایش بنویسه انجام بده
خیالت راحت شه نمیخوام بترسونمت
چون منم تاپیک زدم
انقد منو ترسوندن حد نداشت😑😑😶😶😶
من تو همین هفته شما اینجوری بودم ولی دستام بود
رفتم ازمایش کبدی دادم هیچی نبود
نه والا انقدر ویار دارکه هیچی نمیخورم که حساسیت داشته باشم.
این خارشم اومده دهنم سرویس شده
سلام پماد کالامین دی بزنید اگر خارش زیاد است ، آزمایش آنزیم کبدی بدهید