من تو هفته ۲۴ بارداری هستم حدود دو هفته پیش نزدیکی داشتم دو روز بعد از نزدیکی لکه بینی داشتم و یه لخته به اندازه یه دونه لوبیا بعد از ادار ازم دفع شد. رفتم دکتر شیاف برام نوشت استفاده کردم خوب شدم . باز هم دیشب موقع دفع ادرار یه لخته خون خیلی کوچک ازم دفع شد بنظرتون چه مشکلی دارم؟ چکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



469
1400/03/30






