Ooma

قطع نشدن تب نوزاد ۹ ماهه

سلام پزشک اوما . پسر من چهارروزه که تب کرده .سه روز اول بهش استامینوفن پاراکید میدادم هر چهار ساعت دو برابر وزن ولی تبش قطع نشد و یکم اسهال و استفراغ گرفت دیروز بردمش دکتر بهش شیاف ۱۲۵ داد هر شش ساعت یک عدد با شربت دمیترون و پدی لاکت و شربت زینک ۵ میلی و محلول ا آر اس و گفت کته با ماست و دوغ که با ماست خودم درست کنم و سوپ ساده بخوره و موز وسیب اسهال بند اومده تهوع هم داره یکم ولی بالا نمیاره از دیروز تا حالا هر شش ساعت شیاف گذاشتم ولی همچنان تبش پایین نیومده و هنوز تب داره الان من باید چیکار کنم ؟؟؟؟ خیلی داغه و با شیاف هم تبش پایین نیومده . دکتر گفت تب انقدر زیاد به دندونش ربط نداره . واقعا نمیدونم باید الان چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟تبش زیاده پایین نمیاد 😔

7 پاسخ 564 بازدید


کمردرد توی سیزده هفتگی

سلام.خانم دکتر من امروز کمرم مثل درد پریودی ،درد می کنه.
نگران هستم.
امروز سیزده هفته کامل شدم.نمی دونم طبیعی هست یا نه.
میشه لطفاً راهنمایی بفرمائید⁦🙏🏻⁩

7 پاسخ 333 بازدید


واکسن کرونا در اقدام به بارداری

سلام من پرستار هستم الان میخوام واکسن سینوفارم چینی رو بزنم چند ماه قصد بارداری دارم فعلا نشده میخواستم ببینم اگه باردار بشم دوز دومش رو که یک ماه بعده میتونم بزنم یا نه و اگر این ماه که واکسن زدم باردار بشم مشکلی برا بچه مشکلی نداره ممنون مبشم راهنماییم کنید

1 پاسخ 656 بازدید


سلام پزشک عزیز لطفا راهنماییم کنین

تازه وارد 6 ماه شدم و فک میکنم قارچ یا عفونت گرفتم
ترشحاتم خیلی کم بو میده و مقداری خارش دارم ولی خیلی اذیت نیسنم
موقع رابطه هم انگار واژنم خشک
میشه راهنماییم کنید چیکارکنم؟بهداشتمم خیلی خیلی رعایت میکنم ولی متاسفاته سالی یه بار حتما دچار میشم

14 پاسخ 651 بازدید


درد پهلو و تیر کشیدن ناف

سلام
من دو روزی هست
که تو پهلوی چپ درد دارم
روز اول خیلی کم بود
ولی امروز بیشتر شد
از سمت پهلوم تیر میکشه تا دور ناف
طبیعیه؟؟؟

3 پاسخ 513 بازدید


ببخشید باز میپرسم😭😭 فشار ب واژن هنکام دفع

ببخشید سوالمو پرسیدم صبح الان یبار دگ واضح تر بگم خیلی ناراحتم .
موقع دفع ب واژن از داخل فشار میاد . یعنی ب لبه هاش. اصلا اونارو حس میکنم ... . احساس میگنم زور بزنم بجه میاد ( یبوست نبودم .ولی دگ امروز شدم .چون میترسیدم فشار بیارم موقع دفع. حتی یذره )
😭😭😭 توروخدا اگ میدونید بگید چیکار کنم

19 پاسخ 620 بازدید


سنوی دالپر و آزمایش دفع پروتوئین

سلام خانوم دکتر
من دوبار ازمایش دفع پروتوئین ۲۴ ساعته انجام دادم هردوبار مقدار رنج ازمایشگاه کمتر از ۱۵۰ بود و جواب دفع پروتوئین برای من در رنج ۱۶۸ بوده است
فقط ازمایش اول رو در ۱۸ هفته گی و دومی را در هفته ۲۹ بارداری انجام دادم
خانوم دکتر ازمایش دفع پروتوئین معمولی و کشت ادار و عفونت اداری هم انجام داده بودم جوابش نرمال بود
باتوجه به اینکه الان در هفته سی بارداری هستم باید چه زمانی دوباره دفع پروتوئین را چک کنم
و دادن سنوی دالپر برای وضعیت جنین با این شرایط برای من لازم است چون من یه جا خوانده بودم سنوی دالپر وضعیت عروق مادر را بررسی میکند میخواهم بدونم در حالتهایی که مثل من سنوی دالپر تجویز میشود یا لازم نیست
در رابطه با مقدار دفع پروتوئین در ازمایش دوم ببخشید اینقدر حجم ادارم زیاد بود که من نتونستم تا ۲۴ ساعت رو پر کنم نمیدونم با این وضعیت چقد جواب ازمایشم قابل اطمینان هست ۵ ساعت از ۲۴ ساعت کمتر شد
خانوم دکتر در مورد نشانه ها من از اول بارداری سردرد داشتم اما خداروشکر ورم ندارم فقط میترسم دفع پروتوئینم بالا برود این ازمایش را هرچند وقت یکبار باید تکرار کنم ممنون

3 پاسخ 375 بازدید


ترشحات مایل به سبز خطرناکه؟؟

دوستان من پس فردا نوبت سزارینمه امروز احساس کردم ترشحاتم کمی مایل به رنگ سبزه به نظرتون خطرناکه؟ فردا برم دکتر؟ یا نه

114 پاسخ 573 بازدید


میخوام اقدام ب بارداری کنم....

سلامم‌ خانما میخوام اقدام به بارداری کنم میخوام ببینم چی بخوریم خودم و همسرم ک زودتر حامله شم...یا چه روشی انجام بدم ؟ممنون میشم راهنماییم کنین

90 پاسخ 667 بازدید


سلام دوستان دو روزه شکم درد دارمو اسهالم کسی اینجوری بوده

دو روزه شکمم درد میکنه همش به معدم فشار میاد حالت تهوعم دارم چکار کنم

6 پاسخ 372 بازدید


یبوست شکم نوزاد دوقلو

سلام دوستان، من نوزاد دوقلو 15 روزه دارم بنا به دلایلی شیر خشک به بچه ها میدم ولی سه روز اول دفع خوبی داشتن ولی بعد از سه روز تا مدت 4 روز دفع نداشتن و بعد از اون روزی یکبار اونم به صورت سفت دفع داشتن یعنی اولش با زور زیاد بود و به صورت گرد گرد(البته ببخشید) داشتن، اینو هم بگم که دوقلو ها 34ذهفته به دنیا اومدن و قل پس نان پری استفاده میکنه و قل دختر ببلاک پری، به نظرتون چیکار کنم؟؟ دکتر گفت ببلاک کامفورت بگیر دیشب امتحان کردم فوق‌العاده چرب بود و از شیشه شیر بیرون نمیومد و بچه ها هم طعمش دوست نداشتن؟؟
خواهش میکنم دوستان و وکتر اوما عزیز منو راهنمایی کنید دارم دیونه میشم، خیلی استرس دارم🙏🙏🙏🙏

25 پاسخ 550 بازدید


تفسیر سونوگرافی Nt

سلام دکتر اوما و دوستان عزیز روزتون بخیر
میشه سونوی ان تیم رو تفسیر کنید؟ ممنون🌷

20 پاسخ 732 بازدید


برای پسر دار شدن چه کارهایی باید انجام داد؟

چه زمانی باید نزدیکی انجام شود ؟ آیا اگر دقیقا روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشیم بچه پسر می شود؟

30 پاسخ 1,232 بازدید


وزن بچه تو انومالی

سلام دوستان بیاین بگین وزن بچتون تو انومالی چقدر بوده برا خودم ۲۸۲گرم هستش ممنون جواب بدین

17 پاسخ 688 بازدید


بچهااا لطفا بیاید نظرتونو بگید

من الان ۱۵هفته هستم خیلی خیلی دوست دارم بدونم جنسیت بچم چیه سنو برم معلوم میکنه . لطفا رهنمایی کنید
بعد اینکه سنو ضرر نداره

106 پاسخ 832 بازدید


چکار کنم بچم تکون بخوره ک سونوگرافی انجام بشه

سلام دوستان چن ساعت پیش رفتم سونو nt گفتن بچه تکون نمیخوره برو عصر بیا تا تکون بخوره‌ . الان تو این یکی دوساعت چکار کنم ک تکون بخوره سونو بدم ؟؟؟؟

62 پاسخ 6,909 بازدید


اونایی که کرم الارو استفاده میکنن بیان لطفا

بچها من میخام الارو بخرم رو صورتم یکم خیلی کم جای جوش هست چه شماره ای شو و چه رنگی بگیرم که پوشانندگیش خوب باشه لطفا راهنمایی کنید قبلا لانسون میگرفتم ولی الان نیست ..
صورتم یکم خشک و سبزه هستم

138 پاسخ 676 بازدید


عفونت داشتن در بارداری

سلام وقت بخیر
ببخشید من عفونت قارچی دارم فک کنم،البته دقیق نمیدونم ولی ترشحاتم سفید رنگه
باید چ کاری انجام بدم تا بهتر بشه؟
آیا خطری برای بچه داره؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
هفته۲۴هستم.

17 پاسخ 441 بازدید


دوستان راهنمایی کنین لطفا

سلام رفتم سونو
لطفا اگه اطلاعات دارین بهم بدین که با دانایی برم پیش دکتر و اگه لازم شد خودم هم سوالی بپرسم ازش
کسی میدونه تخمک آزاد شده یانه؟

20 پاسخ 393 بازدید


تعیین جنسیت در وضعیت بریچ

سلام دوستان کیا بچشون پسر بوده کدوم سمت بیشتر تکون خورده و آیا در وضعیت بریچ جنسیت جنین رو درست میگن؟

11 پاسخ 593 بازدید