۲۴ موعدمه و از ۴روز پیش بی بی چک هاله صورتی انداخت اولش خیلی کمرنگ بود بعد روز آخر دیگه راحت دیده میشد. بعد دیروز آزمایش بتا دادم عدشش ۲۳.۷ بود امکان داره بالا بره؟
0
1400/03/23
مریم حسینی
بیبی چکتو بفرس
0
1400/03/23
مریم حسینی
زود رفتی آزمایش داذی ی روزاز موعدت رف بیبی بزن بعد آزمایش،بذع
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
ببخشید گلم میشه بیبی چکت رو بفرستی
0
1400/03/23
سوال کننده
فرستادم نمیدونم اومد یا نه
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
نه نیومد
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
باز بفرست
1
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
من از روز ۱۱بعد hcgبیبیچک مارک ویتاساین زدم
نهایتا بعد پنج دقیقه تا ده دقیقه سریع هاله صورتی میندازه بعد خشک شدن واضح واضح میشه
اما الان چهارتا بیبی چک ک زدم همون جوری پررنگ نشده اصلا
امروز روز ۱۴ امپولمه
دیگ حتی میترسم بیبی بزنم
نهایتا بعد پنج دقیقه تا ده دقیقه سریع هاله صورتی میندازه بعد خشک شدن واضح واضح میشه
اما الان چهارتا بیبی چک ک زدم همون جوری پررنگ نشده اصلا
امروز روز ۱۴ امپولمه
دیگ حتی میترسم بیبی بزنم
0
1400/03/23
سوال کننده
من فک کنم چون تازه عضو شدم نمیتونم عکس بفرستم
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
نه ربطی ندارع
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
اوماتو کلا ببند از اول باز کن
0
1400/03/23
سوال کننده
بی بی چک باید هالش کامل باشه و رنگ صورتی داشته باشه
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
بزار من بفرستم
0
1400/03/23
سوال کننده
فرستادم بازم نیومد
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧

نمیدونم میبینی یا نه از این ک تو عکسه کامل واضح تره
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧

چن ثانیه اول اینجوریه
0
1400/03/23
سوال کننده
بستم باز کردمنشد😣😣😣😣چرا نمیشه پس
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
ولی شما بارداری احتیاط کن
0
1400/03/23
💗masumeh💗 👨👩👧
اومد آره هاله داره تا موعدت صبر کن دوباره بی بی بزن پررنگ شد برو آزمایش بده مبارکت باشه
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
این بیشتر مشخصه
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
من نمیبینم عکسشو که
0
1400/03/23
سوال کننده
باز نمیشه عکس شمام واسم
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
اینو دیروز زدم یکتا
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
تف توش دیگ حتی جرات نزدیک بیبی رفتن ندارم
0
1400/03/23
💗masumeh💗 👨👩👧
عکس شما بود من تو اولی هاله دیدم فکر کردم واسه پریسا
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
فردا بزن ایشالا پررنگ تر میشه
0
1400/03/23
💗masumeh💗 👨👩👧
بزن امروز نشون میده توکل به خدا
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
آها
اولش اون پایینش بود
بعد ک خشک تر شد واضح تر شد
ینی زیر ده دقیقه میاد هاله کاملا هم واضح و صورتی
اولش اون پایینش بود
بعد ک خشک تر شد واضح تر شد
ینی زیر ده دقیقه میاد هاله کاملا هم واضح و صورتی
1
1400/03/23
سوال کننده

0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
نه نمیزنم دیگ
خیلییییی علائم پری دارم خیلی زیاد
خیلییییی علائم پری دارم خیلی زیاد
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
ازشما عکسی نیومده
اما باتوجه به بتات احتمال زیاد تا موعدت بالاتر میره و بارداری انشالا
اما باتوجه به بتات احتمال زیاد تا موعدت بالاتر میره و بارداری انشالا
0
1400/03/23
💗masumeh💗 👨👩👧
هاله صورتی داره دیگه پریساجون مبارکه
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
اره الان اومد
خب این ک واضحه کاملا
آزمایش ک مثبته پس استرس نداشته باش
خب این ک واضحه کاملا
آزمایش ک مثبته پس استرس نداشته باش
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
مثبته
0
1400/03/23
💞Mohadese💞 👨👩👧
برا منم امکان داره بتا پایین باشه هنوز؟
2
1400/03/23
سوال کننده
فدای شما ایشالا که همه به مراد دلمون برسیم.
0
1400/03/23
سوال کننده
حالا امروز یه بی بی چک دیگه میخوام بزنم
0
1400/03/23
سوال کننده
دکترم گفت ۴۸ ساعت بعد تکرار کن ببینیم بالا میره
0
1400/03/23
سوال کننده
ولی من میخوام ۴شنبه تکرار کنم که قشنگ بالا بره
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
اره عزیزم من تجربه امپول رو ندارم اما میگن از روز 14تا موعد پریود تازه باید بیبی بزنی
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه دیگه انقدر کندوکاو نکن شما هفته دیگه یه تیتر بده و خلاص
0
1400/03/23
سوال کننده
ببین مارک مدیکور بگیر اصلا مارک دیگه نگیر
1
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
اصلا نیازه به اینهمه عجله نیست هنوز موعدتم نشده
0
1400/03/23
سوال کننده
من دورهام چند ماهه ۲۸ روزه شده اگه بخوام به ۲۸ روز حساب کنم ۴روزم از موعدم گذشته ولی اگه بخوام به موعدم حساب کنم میشه ۲۴
0
1400/03/23
سوال کننده
درد پریود دارم همش میگم الان پریود میشم البته همین خودش از علائم حاملگی ام میتونه باشه
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب من یه سوال دارم اگر قرار باشه پریود هم بشی با بیبیچک زدن یا ازمایش دادن نمیشی؟
0
1400/03/23
یکتا (مامان نلین ❤️)
الان دیگه بیخیال باشه یهو هفته دیگه برو ازمایش بده ایشالا که پریود هم نمیشی و بارداری
1
1400/03/23
سوال کننده
ایشالاااااا عزیزمممممم مرسی از راهمماییتون
0
1400/03/23
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
خیلیی کمرنگه بی بی چکت
0
1400/03/23
سمیررررررراااااا sh
باردارین
0
1400/03/23
سمیررررررراااااا sh
مال شمام ک هاله داش دومیه پررنگتر بود
0
1400/03/23
سمیررررررراااااا sh
خب شما میتونی الان از بدی
0
1400/03/23
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
داد دیگه عزیزم توی سوال تیتر بتاشو گفت
0
1400/03/23
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
لقاحت دیر بود عزیزم ازمایشت هم مثبته مراقب خودت باش الکی استرس نداشته باش🧿❤🌺
0
1400/03/23
سمیررررررراااااا sh
خب 23ک خیلی کمه باید دوباره تکرار کنه
0
1400/03/23
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم بی بی هاله داشت از منفی
0
1400/03/23
خدایا پناه همه مون باش ❤
بعدش تکرار کردم اونم مثبت شد
0
1400/03/23
فاطیما احمدی
سلام مثبته گلم برای من 12.88 بود شد 37.08 بعد شد 220.2
0
1400/03/23
فاطیما احمدی
نگران نباش استرسم بخودت نده پس فردا باز تکرار کن
1
1400/03/23
مَلی 👶👨👩👧👦
پریسا جان مثبته
ازمایشم زود رفتی که پایینه عددش، نگران نباش انشالله چیزی نیس
ازمایشم زود رفتی که پایینه عددش، نگران نباش انشالله چیزی نیس
0
1400/03/23
sevim a
منم امروز موعدمه ولی هنوز نشدم تا چن روز پیش علائم داشتم ولی از دیروز علائم هم ندارم☹☹
0
1400/03/23
pastil 👶❤
منم بار اول ۲۴ بود ۷ روز بعدش ۲۹۹ بود دیگه نرفتم تا سونوی تشکیل قلب
اره بابا حامله ای
اره بابا حامله ای
1
1400/03/24
پزشک اوما
سلام فعلا سه چهار صبر کنید و بعد مجدد تیتر بتا بدهید
0
1400/03/26
سوال کننده
سلام بچها امروز تیتر دادم خدارو شکر بتام به خوبی رفته بود بالا ممنونم از همتون😍😍
1
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
خداروشکر عزیزم سلامت بگذرونی این ۹ماه رو❤❤🌺🌺
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
0
1400/03/26
سوال کننده
من تویه این راه پدرم دراومد ولی خدارو شکر میکنم
0
1400/03/27
سمیررررررراااااا sh
مبارکت باشه
0
1400/03/27
سوال کننده
ممنونم عزیزمممممم ایشالا هر کسی که بچه میخواد خدا هر چی زودتر بهش بده
0
1400/03/27
khojaste jana😍
این مثبتههههه
0
1400/03/30
سوال کننده
🥀
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



866

