سلام دوستای گلم کیا موهای بدنشون لیزر کردن بعد یه مدت دوباره موهاشون رشد کرده وبی فایده بوده؟؟؟ حقیقت داره میگن بعد یه مدت مثلا یه سال باز موها رشد میکنن وممکن بعضی جاهای بدن تیره بشه لک بندازه .... ممنون از پاسخگویتون عزیزان🙏🙏🙏🙏
1
1400/03/30
سوال کننده
لطف لایک کنید ببینم موها برگشته یانه ممنون از همگی 😁😘😘😘
12
1400/03/30
سوال کننده
موها باز رشد کرده ؟؟
2
1400/03/30
سوال کننده
موها اصلا دیگه رشد نکرده؟؟؟
14
1400/03/30
سوال کننده
رشد موهام کم شده وموها نازک شده؟؟؟
0
1400/03/30
فاطمه ~
من لیزر کردم
0
1400/03/30
فاطمه ~
بستگی داره تعداد جلساتش زفته باشی یا ن
2
1400/03/30
فاطمه ~
اکه مثل من ولش کرده باشی برمیگرده
0
1400/03/30
سوال کننده
موهاتون باز رشدشون مثل قبل یا دیگه رشد نمیکنن
0
1400/03/30
فاطمه ~
من تا پنج جلسه رفتم عالی بود بعد باردار شدم نرفتم
3
1400/03/30
سوال کننده
آهان آخه یکی از دوستام میگه تموم جلسات و رفتم وبرگشته
0
1400/03/30
فاطمه ~
اره کم کم برگشت موهام البته کم پشت تر شده
1
1400/03/30
سوال کننده
ممنون گلم جواب دادی انشاءالله بارداری خوب وراحتی داشته باشی و بسلامتی فندقتو بغل بگیری
1
1400/03/30
فاطمه ~
مال من بایذ ده جلسه میرفتی خود جلسات اینحوریه که تا حلسه سوم ۹۰درصد مو میریزه جلسه چهارم و پنجم برمیکرده دوباره ششم به بعد میریزه تا اخر
من دقیقا زمانی ولش کردم که جلسه چهارم پنحم بودم موعام هودشم برگشته بود
من دقیقا زمانی ولش کردم که جلسه چهارم پنحم بودم موعام هودشم برگشته بود
0
1400/03/30
سوال کننده
خب پس آخه اون میگفت موهام بعد یه سال رفتم برگشته عوارض لیزر اینه پوست بدن تیره میشه 😫
0
1400/03/30
فاطمه ~
خب باید بعد یکسال بره تمدید کنه جلسات اینحوری بستگی ب دستگاه داره بعضی دستگاها شش جلسه این بعضی ده جلسه بعد که جلسات کامل شد چند ماه یبار میری بعد سالی یگبار میری تمدید میکنی ولی در باره تیرگی پوست هم نه لیزر یه درجه پوستت روشن تر میکنه
0
1400/03/30
سوال کننده
چه خوب پس انشاءالله برم گغتم اینجا بپرسم بعد برم 😘 😘 😘 😘
1
1400/03/30
❣️sahar❣️ .
من این ماه اولین جلسه رفتم بنظرم خوب بود اما اگه باردارشم باید ولش کنم دوباره بعدازاول برم
0
1400/03/30
سوال کننده
ای جونم 😍 😍 آخی خیالم راحت شد خدا خیرت بده انشاءالله 😘 😘 😘
0
1400/03/30
سوال کننده
بسلامتی انشاءالله کاش میذاشتید بعد اینکه باردار شدید و زایمان میکردید میرفتید حیفه آدم بره ولش کنه
1
1400/03/30
فاطمه ~
همون مرکز لیزر مشاوره داره با توجه به دستگاه همه اینارو بهت میگه نگران نباش منکه راضی بودم جلسه اول دوم انقد خوشحالت میکنه
فقط نباید بین جلسات زیاد شیو کنی
مثلا امروز شیوکردی فرذا رفتی لیزر اکه موهات کم کم در اومدن سعی کن شیو نکنی مگر دیکه لازم شد مثلا مراسمی داشتی یا دلبری برای همسر جان داشتی خلاصه شیو نکن تا باز یه روز قبل از حلسه لیزرت اینجوری بهتره
فقط نباید بین جلسات زیاد شیو کنی
مثلا امروز شیوکردی فرذا رفتی لیزر اکه موهات کم کم در اومدن سعی کن شیو نکنی مگر دیکه لازم شد مثلا مراسمی داشتی یا دلبری برای همسر جان داشتی خلاصه شیو نکن تا باز یه روز قبل از حلسه لیزرت اینجوری بهتره
0
1400/03/30
❣️sahar❣️ .
جوگیر شدم دیگه😂😂
1
1400/03/30
asma **
دستگاه کندلا خوبه برنمیگرده
1
1400/03/30
آریانا ایرانی
عزیزم کلا ۷ جلسه داره... ولی بعد اون اگه مثلا ۵ ماه بعد یه بار بری یا ۸ ماه بعد یه بار دیگه بری و بعدش سالی ۱ بار بری دیگه عمری میشه بر نمیگرده
1
1400/03/30
پرتو .....
من ۱۴ جلسه رفتم ، تا ۶۰ درصد جواب گرفتم ، حداقل ۱۰ جلسه باید برید
بارداری هم باعث رشد و پرپشتی مو میشه
بارداری هم باعث رشد و پرپشتی مو میشه
0
1400/03/30
سوال کننده
فدات گلم ممنون 😘
0
1400/03/30
سوال کننده
آهان رفتم پس بپرسم ممنون دوستان جواب دادید 😘😘😘
0
1400/03/30
سوال کننده
چه خوب کاش دیگه رشد نکنن
0
1400/03/30
bahareh rasouli
سلام لیزر عالیه من ۱۰ جلسه رفتم بعد باردار شدم دیگه نرفتم الان موهام کاملا کم و کرکی شدن برای اینکه دائما بدون مو باشه بعد از هفت هشت جلسه باید هر شش ماه یا یه سال یه بار بری
1
1400/03/30
عاطفه موسوی
من سه سال پیش رفتم نسبت به اون اواخر لیزر یه کم بیشتر شده ولی درکل نسبت به قبل لیزر هم کمتر شده هم نازکتر. و هرچه پوست روشنتر و مو تیره تر باشه بهتر جواب میده. لک هم بیشتر پوستهای سبزه نسبت به لیزر حساستره و بیشتر لک میندازه باید بعد لیزر حتما از پماد سوختگی استفاده بشه
0
1400/03/30
عاطفه موسوی
من زیربغلم بعد سال شاید کلا پنج شیش تا مو داره که نازکه وبا اپیلایدی میگیرم دردش کم و قابل تحمله
0
1400/03/30
عاطفه موسوی
ولی دستگاهش هم مهمه ازینایی که کوچیکه و آرایشگاه دارن نرو وقتت رو تلف میکنی فقط دوماه جواب میده. حتما مرکز لیزر درست و حسابی برو که دستگاهش الکساندرایت باشه
1
1400/03/30
asma **
فدات شم من ۷ جلسه رفتم تا ۱۰ جلسه باید برم خیلی جواب گرفتم
1
1400/03/30
faezeh ad
عزیزم سالی یک بار باید بری دوباره شارژ کنی
رشد مو ک متوقف نمیشه
رشد مو ک متوقف نمیشه
0
1400/03/30
elel azadi🤰🏼
من ۷ جلسه رفتم بعدش باردار شدم نرفتم ولی خیلی خوبه اصلا دیگه مثل قبل نیست موها خیلی خیلی نازک و کم در میاد
با اینکه تو بارداری خیلی موهای بدنم زیاد شده بود ولی جاهایی که لیزر کرده بودم خیلی کم بود
دیده نمیشد
با اینکه تو بارداری خیلی موهای بدنم زیاد شده بود ولی جاهایی که لیزر کرده بودم خیلی کم بود
دیده نمیشد
0
1400/03/30
elel azadi🤰🏼
البته دستگاهش و جایی که میری خیلی مهمه
0
1400/03/30
mღnírєh ♥️
دقیقا مثل من
موهام خیلی کم و نازکن
اگه جلساتم کامل میشد دیگه درنمیومد
موهام خیلی کم و نازکن
اگه جلساتم کامل میشد دیگه درنمیومد
0
1400/03/31
فاطمه f
اکر تعداد جلساتت کامل باشه و دستگاه لیزر دستگاه به روز و خوبی باشه و موهایه بدنت کم و ظریف نباشه خیلی خوب لیزر جواب میده
و در بهترین شرایطم باید بعد از اتمام جلساتت سالی یکبار ۱ جلسه لیزرو بری
و در بهترین شرایطم باید بعد از اتمام جلساتت سالی یکبار ۱ جلسه لیزرو بری
0
1400/03/31
سوال کننده
نشی گلم حیفی ممنون 😘
0
1400/03/31
سوال کننده
از شما هم ممنونم😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1366

