من دوتا سوال دارم. یکی اینکه نوزادم جدیدا زیر سینم همش نق میزنه و شیر نمیخوره.سینمو میزاره دهنش بعد کشو قوس میده و نق میزنه بعد سینم از دهنش با شدت ول میکنه فقط وقتایی ک خوابه بدون نق شیر میخوره... علتش چیه؟ دومین سوالم اینکه از وقتی هوا گرم شد پسرم ادرارش خیلی کم شده. این برای چیه؟ من نگرانم اب بدنش خشک بشه... لطفا راهنمایی کنین علت این دو چیه و اینکه میتونم به پسرم اب جوشیده سرد شده بدم؟ برای اینکه اب بدنش خشک نشه؟ ... ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



380
1400/03/26



