سلام روز بخیر،من اخیرا عادت ماهانه بودم و تو اون دوران قسمت لبه ی بیرونی واژنم دچار خارش شده بود،با اینکه بهداشتمو خیلی رعایت میکنم و به نوار بهداشتی تابحال حساسیت نداشتم اما واسه اولین بار توی عمرم این اتفاق واسم افتاده،گفتم خوب میشه خودش اما الان خیلی بدتر شده ،عین یه خراش قرمز شده و به شدت میسوزه،لطف کنید راهنماییم کنید که چی بزنم روش تا فعلا ارومش کنه تا دکترم از سفر بیان برم پیششون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



533
1400/01/03


