سلام
دختر من ۱۰ ماهشه و از حدود ۴ ماهگی هر چند وقت یکبار بدنش مثل عکسی که میفرستم قرمز میشه و میریزه بیرون البته سوزش یا خارش نداره منم با کرم مخصوص چرب میکردم بهتر میشد متخصص گفت پوست بچه حساسه و طبیعیه
دفعه آخر که خیلی شدید شد بردمش پیش یک متخصص دیگه و تشخیص اگزما سکه ای داد پرهیز غذایی آمپول بتامتازون شربت هیدروکسیزین و پماد ایروکس تجویز کرد بعد استفاده خوب شد ولی الان بعد از چندهفته دوباره همونجوری شده
چیکار کنم؟؟ تشخیص شما هم اگزماست؟؟
لطفا اگه کسی میدونی راهنمایی کنه😭😭
پرسش (1400/03/30):
اگزما نوزاد ۱۰ ماهه
745
21
1400/03/30
سوال کننده
0
1400/03/30
سوال کننده

0
1400/03/30
سوال کننده

0
1400/03/30
سوال کننده

0
1400/03/30
معصومه 🌹
سالام . گونه های دختر منم از بدو تولد همینجوری میشد کرم بتامتازون میزدم چند روز خوب میشد دوباره بعد از چند روز میزد بیرون . الان هم همینطوره ولی کمتر شده . دکتر هم بردم گفت اگزماست و همون بتامتازون رو ۸ ساعت یکبار بزن
0
1400/03/30
mahsa panahi
سلام دوست عزیز دختر منم مادرزادی اگزما داشت منم نمیدونستم بهش شیر خشک دادم بدجوری عود کرد چندتا دکتر بردم کلی شربت و پماد گرون دادن ولی تاثیری نداشت
آخر یه دکتر گفت فقط لوسیون بتامتازون بزن که واقعا معجزه کرد
آخر یه دکتر گفت فقط لوسیون بتامتازون بزن که واقعا معجزه کرد
0
1400/03/30
mahsa panahi
تازه اون موقع دختر من دو ماهه بود
0
1400/03/30
mahsa panahi
پماد بتامتازون هیچ تاثیری نداشت ولی لوسیون عالی بود
0
1400/03/30
farzaneh abdoliiii
دختر منم روی پاش داره
0
1400/03/30
farzaneh abdoliiii
ولی خداروشکر خیلی کمه
0
1400/03/30
farzaneh abdoliiii
من بردم دکتر هیدروکورتیزون داد ....زدم خوب بود ..ولی ان ان با کلوتریمازول قاطی میکردم بهتر اثر میذاشت
0
1400/03/30
سوال کننده
ممنون دوستان جان
پس یعنی حالا حالاها خوب نمیشه پس😢😢
پس یعنی حالا حالاها خوب نمیشه پس😢😢
0
1400/03/30
سوال کننده
تا کی باید پماد و لوسیون بزنیم آخه
0
1400/03/30
سوال کننده
دلم ریش میشه بدنشون اینجوری میبینم
0
1400/03/31
mahsa panahi
من ده روز استفاده کردم تقریبا کامل خوب شد ولی دیگه غذامو رعایت کردم که بازم اونجوری نشه
هر موقع هم که میشد باز چند روز میزدم خوب میشد
هر موقع هم که میشد باز چند روز میزدم خوب میشد
0
1400/03/31
فاطمه آ
سلام
پرهیزغذایی اش چیه؟؟؟
منم پسرم روی گونه هاش اینجوریه
بعضی وقتا بهتر میشه
بعضی وقتا بدتر
یعنی از شیرخشک میتونه باشه؟؟؟
پرهیزغذایی اش چیه؟؟؟
منم پسرم روی گونه هاش اینجوریه
بعضی وقتا بهتر میشه
بعضی وقتا بدتر
یعنی از شیرخشک میتونه باشه؟؟؟
0
1400/03/31
min@ m
میشه عکسشو بزاری؟
0
1400/03/31
min@ m
منم دخترم ۲۴ روزشه زده بتامتازون زدم ولی تاثیری نداره
0
1400/03/31
mahsa panahi
شیر خشک کلا نتونستم بدم
خودمم چون از شیرم بهش تاثیر داشت ادویجات، کاکائو، توت فرنگی، تخم مرغ، و چندتا چیز دیگه که یادم نمونده اگه تو نت سرچ کنید میاره
اینارو نمیخوردم
خودمم چون از شیرم بهش تاثیر داشت ادویجات، کاکائو، توت فرنگی، تخم مرغ، و چندتا چیز دیگه که یادم نمونده اگه تو نت سرچ کنید میاره
اینارو نمیخوردم
0
1400/03/31
mahsa panahi

0
1400/03/31
پزشک اوما
سلام ، استفاده منظم و روزی 2 بار و بخصوص بعد از شستشوی بدن از کرمهای نرم کننده مانند کرمهای حاوی اوسرین مثل کرم اگزوکرم سیوند، در مواقع تشدید علائم استفاده از کرم هیدروکورتیزون روزز 2 بار تا یک هفته و سپس بصورت متناوب
0
1400/03/31
سوال کننده
علتش از چیه؟؟
تا چند سالگی ادامه داره؟؟؟
و اینکه نیاز به پرهیز غذایی داره؟؟
تا چند سالگی ادامه داره؟؟؟
و اینکه نیاز به پرهیز غذایی داره؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




