Ooma

بچه 14ماهه باید چقدر در روز شیر بخورد

سلام خسته نباشید خدمت پزشک اوما وهمه اومایی های عزیز من تقریبا دوماهه پسرمو از شیر گرفتم چون مجبور بودم قرصی استفاده کنم که برای پسرم ضرر داشت میخواستم بدونم باید در روز چقدر لبنیات به پسرم بدم حالا که شیر خودمو نمیخوره چقدر شیرباید بهش بدم

14 پاسخ 334 بازدید


رفلاکس نوزاد سه ماهه

سلام دکتر عزیز
دختر من سه ماه و سه روزشه و رفلاکس داره.
امروز ۵ صبح شیر خورد و خوابید تا ۱۱ ظهر که بیدار شد و شیرش دادم، بلندش که کردم و آروغ زد بلافاصله حجم خیلی زیادی شیرو بالا اورد، جوری که لباس خودش و من کاملا خیس شد،
استفراغش آبکی بود ولی داخلش حالت پنیری داشت که رنگش زرد بود
تا حالا سابقه نداشته استفراغش زرد باشه، خیلی نگرانم
از چی میتونه باشه؟

38 پاسخ 493 بازدید


آزمایش خون cbc بارداری و گلبول سفید

سلام. ۲۵ هفته و ۳ روز هستم. آزمایش cbc دادم. گلبول سفید بالاتر از حد مجاز بود. حد مجاز ۳.۴ الی۹.۶ بود. اما برای من ۱۱.۶ بوده. بیماری، تب و تزریق واکسن نداشتم. تو ضمیمه هم نوشته بود immature granulocytes مشاهده شده که ۱٪ بوده. میشه لطفا بگید به چه معنی هست و آیا نشون دهنده مشکل یا بیماری هست؟

16 پاسخ 899 بازدید


کرونا و قرنطینه مادر شیرده

سلام
شوهرم کرونا گرفته از دیشب
من و پسرم رفتیم خونه پدرم از امروز
میخاستم بدونم با توجه ب اینکه تا دیروز شوهرم پیش ما بوده و نمیدونستیم مریضه احتمال ابتلای ما چقدره؟ کی مشخص میشه مریضیم یا نه؟ و اینکه درصورتیکه منم مریض بشم وضعیت شیردهی و ارتباطم با نوزادم در چ حد میتونه باشه؟ ماسک لازمه الان بزنم؟

9 پاسخ 547 بازدید


قرص ویتامین آ بهداشت

سلام دکتر عزیزم و دوستهای گلم ببخشید امروز از بهداشت زنگ زدن پسر مو بردم بعد یه قرص سوراخ کرد بهش داد گفت ویتامین آ هست برای بچه های ۲ تا ۵ سال شما ها بردین این چه نوع قرصیه بد نباشه

11 پاسخ 483 بازدید


شک داشتن به خوردن دکمه نوزاد ٨ ماه

سلام دکترجان من شک دارم که دخترم دکمه عروسک خورده باشه تاجای که یادم هستش دکمه٠نداشتن اصلا عکس دکمه رومیفرستم ازترسم چشماشم کندم دهنش نکنه امابازترس دارم پیش خودم بودش اصلاتو دهنش چیزی نبودش الانم حالش خوبه اما اصلایادم نمیدش دکمه داشتش یانه اگر خورده باشه چی میشه خدای نکرده خفه نمیشه مادرهای عزیزهرکس تجربه داره لطفا بگین استرس دارم

13 پاسخ 676 بازدید


تنظیم قاعدگی به غیر از قرص ال دی

سلام. وقتتون بخیر
برای تنظیم قاعدگی به غیر از قرص ال دی چه قرصی معرفی میکنید؟ خواهر من دکتر رفته، تخمدانش پلی کیستیک هست و بقیه ی موارد ارزیابی شده و میگن عادی هست‌. خیلی زود به زود و نامنظم پریود میشه و با ال دی هم نظم نگرفته..قرص روکین برای تنظیم مناسب هست؟؟ تشکر از شما

16 پاسخ 310 بازدید


❌سلام لطفا آزمایش من رو تفسیر کنید

خیلی نگرانم اگه میشه برام تفسیر کنید

40 پاسخ 378 بازدید


ایا خودم میتونم شنا یاد بگیرم

سلام
دوستان خسته نباشید ببخشید سوالم بی ربطه 😅
من شنا خیلی دوس دارم و تاحالا موقعیتش پیش نیمده بود برم کلاس شنا الان میخام برم کلاس شنا منتهی دوستام میگن همینطوری تابستون رو که بری استخر خودت اروم اروم یاد میگیری الکی پولت رو هدر نده حالا من موندم برم یا ن هزینش هم مناسبه و میگم حیفه از دسم میره از یه طرفم تو اقدام هستم و ممکنه باردار شم که اگ بشم میتونم ادامه بدم یا ن؟

35 پاسخ 2,209 بازدید


آیاجنسیت جنین درهفته ۱۵مشخص میشه

سلام خدمت پزشک محترم .من چون درد دارم و عفونت و اینکه طول سرویکسم ۳۳بود میخوام یه سونو بدم و الان۱۴هفته و۶روز طبق انتی هستم میخواستم ببینم اگر برم سونو جنسیت صددرصد مشخص میشه؟

71 پاسخ 797 بازدید


سلام، وقت بخیر، من هفته ۱۷ بارداری هستم و تا الان مشکلی نداشتم ،

دیروز رفتم دکتر ازش پرسیدم میتونم ورزش کنم گفت نه ، و دستیارش هم گفت باعث زایمان زودرس میشه، من گیج شدم چون تا الان شنیدم که ورزش تو بارداری خوبه و زایمان رو آسون تر میکنه، علت این حرف دکتر چی بوده؟

22 پاسخ 491 بازدید


امپول hcg رو از کجا میتونم تهیه کنم میدونین کجا داره؟

دکتر برام لتزرول تجویز کرده که روز ۱۲ امپول hcg بزنم
این امپول هم که نایاب شده چه کنم حالا
اگر نتونم این امپول و پیدا کنم که قرص خوردنم چه فایده ای داره جز اینکه فولیکول و به کیست تبدیل کنه
تازگی ها کسی این امپول و خریداری کرده؟

29 پاسخ 2,473 بازدید


علت درد و فشار در واژن ب چه علت است؟

پزشک جان بنده طبق ان تی ۳۵ هفته و یک روزم ...سرکلاژ دارم و پساری دارم و استراحت مطلق هستم قبلا هم گهگاهی در ناحیه واژنم احساس سنگینی و درد و فشار رو حس میکردم اما از دیشب بعد از دعوا با همسرم وقتی میخوام از تختم بلند بشم برا سرویس یا از این پهلو ب اون پهلو بشم این درد رو حس میکنم ولی شدیدتر ...ایا ب خاطر استرسی هست ک ب من وارد شده؟یا پساری جا ب جا شده؟

15 پاسخ 558 بازدید


آمپول روگام رو چه کسانی باید بزنند؟

من بارداری اولم هست .
هفته ۳۵
گروه خونی AB-

22 پاسخ 1,588 بازدید


خانومای باردار یک لحظه بیایید سوال دارم 🤰🤰🤰🤰

سلام به خودتون و نی نی تو دلتون. خدا براتون حفظشون کنه
من بیشتر ماه ها یک هفته قبل پری درد سینه دارم وشده ماهی ک اصلا درد نداشته باشم وحامله هم نبودم
حالا سوالم اینه کسایی که قبل پری سینه درد داشتن وماهی که باردار شدن هم سینه درد داشتن بگن چ فرقی باهم میکنه
ممنون 😁☺️

27 پاسخ 631 بازدید


درد در قسمت چپ شکم

سلام پزشک محترم من از عصر سمت چپ شکمم درد میکنه .
تیر میکشه،درد لحظه ای ولی خب از عصر همینطور هست.
هفته ۲۰ بارداری هستم .
ممکنه مشکلی وجود داشته باشه؟
تکونای نینی رو هم خیلی کم حس میکنم تا الان .هنوز زود هست؟
و اینکه بخاطر خوابیدن رو پهلو خیلی درد دارم ،لگنم و پاهام و ....درد داره و گاهی اوقات کلا انگار بی حس میشه دیگه

7 پاسخ 447 بازدید


علت قرمزی بدن نزدیک زایمان

سلام وقتتون بخیر من هفته ۳۹هستم دهانه رحمم‌ ۲سانت باز شده روغن کرچکم خوردم ولی تاثیری نداشت ب زایمان نرسیدم حالا متوجه شدم پوست کل بدنم قرمز شده..دلیلش چی میتونه‌ باشه؟؟شیاف گل مغربی هم مصرف میکنم روزی ۲عدد

9 پاسخ 436 بازدید


درد سمت چپ پایین

پایین زیر شکمم سمت چپ درد میکنه و فقط وختی پریودم درد نیست.سیکل ماهانم 35 روزه هست.سونو واژینال انجام دادم دکتر گفت مشکلی نیست.اما من نگرانم روش چکاپ دیگه ای وجود داره برام یا واقعا طبیعیه.سه ماهه اقدام کردم و فقط این سه ماهه همچین چیزیو حس میکنم

11 پاسخ 408 بازدید


سالم بودن جنین

من حدود ۶ ماه پیش ی سقط تو ۷ هفته داشتم رفتم صدای قلبش رو شنیدم ولی ضعیف بعد چند روز خونریزی کردم نصف شب و سقط شد متاسفانه الان شکر خدا دوباره باردارم و هفته ۱۴ هستم ولی فقط نگرانی میکشم میترسم زبونم لال اتفاقی برای جنین بیفته و خبر نداشته باشم. هی میرم دسشویی چک میکنم ببینم لک نشدم..تنها علامتم هم درد سینه هامه ک کم و زیاد میشه .منووراهنمایی کنید ک چکار کنم ک بفهمم سالمه؟؟شوهرم سونو نمی‌بره
دارم دیونه میشم از خودم

29 پاسخ 676 بازدید


واکسن دو ماهگی و تب

با سلام خدمت پزشک اوما و دوستان عزیز...امروز ووکسن دو ماهگی دخترم تزریق کردن.چند تا سوال داشتم...قطره استامینوفن هر چن ساعت و تا کی باید داده بشه؟
دما تا چند درجه ب بالا تب محسوب میشه؟
بهداشت گفت امروز و فردا قطره هاشو بهش نده منم گفتم آ د گفت بله.دخترم کولیک داره پدی لاکت و کولیکز بهش میدم فراموش کردم این دو تا رو هم بپرسم بهش بدم یا نه؟؟
کمپرس سرد گذاشتم دخترم تحمل نکرد وحشتناک داد میزد منم نذاشتم مشکلی پیش نمیاد ک؟؟
ممنونم از همه❤❤

19 پاسخ 414 بازدید