غذای کمکی نوزاد ٨ ماه
سلام دکترجان دخترمن ٨ ماه ٢٧ روزهستش نمیدانم درطول روزچه غذاهای وباچند وعده بهش بدم و چه تنوعی در روزبهش بدم مثلاوعده ناهارچی باشه و یاشام چی باشه ازمادران عزیزم میخوام که تجربه هاشونوبگن ممنون از دکتر عزیزاوما و مادران مهربان اوما
دل درد روز بعدازنزدیکی وسستی پاها
سلام وقتتون بخیر یه مدت بعدازنزدیکی دل درد بدی میگیرم مثل پریودی پاهام سست میشه وخیلی بی حال میشم ۷سال ازدواج کردم مشکل ناباروری داشتیم ازسمت همسرم الانم دیگه سن منم بالا رفت نمیدونم میشه بچه دارشم یانه ولی خوب بازم امیدوارم خداکمکمون کنه ممنون میشم راهنماییم کنید که این دردها وبی حالی بد برای چی هست چرااینجورمیشم .
آزمایش غربالگری مرحله یکی دوم
لطفا دکتر عزیز راهنمایی میکنید جواب آزمایش غربالگری دوم چطوره؟
خوردن ماهی شیر در بارداری
سلام خانم دکتر من ماهی شیر از این ها ک بزرگن و قالبی هستن میتونم بخورم؟ ایا جیوه ش زیاده یا هراز چندگاهی مشکلی نداره
سلام دکتراوما،بچم ۳روزس سینم سفت اماشیرش نمیادچیکارکنم
پسرم میخوره اماچیزی نمیره دهنش بزورفشارمیدم چندقطره اب نیادازش خیلی سفت شده سینم
بچه های شیرخشکی تون را کی از شیر گرفتید؟
تاکی بهش شیر دادید بعدش چی جایگزینش کردین❤️
علت درد استخوان پشت مقعد
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیزم.من امروز استخوان پشت مقعد یا همون دمچه درد میکنه.هم وقتی میشینم درد میگیره هم در حالت عادی.
نکران شدم خیلی.میشه بگین دلیلش چیه؟؟طبیعیه هست یا نه؟؟
عرضی بودن بچه در هفته ۳۴بارداری؟
سلام خسته نباشید...
هفته ۳۴ بارداری هستم احساس میکنم بچه به صورت عرضی تو شکمم جا گرفته وقتی سرپهلو دراز میکشم خیلی اذیت میشم یعنی کامل حس میکنم بچه زیر پهلومه.
احساس میکنم سر بچه سمت چپ زیر دنده هام پاهاش هم سمت راست شکمم
خواستم بپرسم عرضی بودنش عادیه خطر چیزی نداره برا نی نی
اخه وقتی سرپهلو دراز میکشم خیلی خودشو سفت میکنه
دیشب تا صبح هی خودشو سفت میکرد بلند میشدم سرپا خوب میشد
باید چیکار کنم ؟با این وضع میتونم طبیعی زایمان کنم
مراقبت های بعد از کورتاژ
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
خانم دکتر عزیز لطف میکنید مراقبت های بعد از کورتاژ رو بگین
من الان فقط یکم لک دارم ولی یکم درد دارم و شدیدا بی حالم در حدی نشستن برام سخته خیلی ضعف دارم
تا کی باید استراحت کنم؟ برای نزدیکی تا چند روز نباید داشته باشم؟ و سوال بعدیم اینه که کی دوباره پریود میشم؟
خانوما مهربون شماهم لطف میکنید تجربتون رو بگین❤️
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون❤️😘
لک دیدن در هفته یازده
سلام خسته نباشین من هفته نهم لک بینی داشتم کا فهمیدم هماتوم هستش شیاف دکتر داد زدم قطع شده بود ولی الان هفته ۱۱ دوباره امروز لک دیدم
میشه بگید برای چی ممنونو میشم
جواب آزمایشهای شکست مکرر لانه گزینی
سلام و عرض ادب خانم دکتر عزیزم
من سابقه 3 تا انتقال ناموفق داشتم که همشون منفی شدند و به توصیه دکترم قبل از انتقال چهارم، این آزمایشها رو انجام دادم. متشکر میشم اگر ملاحظه بفرمایید که مشکل چی بوده که باردار نشدم.
واکسن دوماهگی وتب نوزاد
سلام
برای تشخیص تب واکسن دوماهگی ، دست رو پیشونی نوزاد بزاریم متوجه میشیم یا تب سنج بزارم زیر بغلش؟
مقوی نبودن شیر مادر و نیاز به شیر خشک دادن
سلام و درود
من دخترم تا الان شیرخودم رو خورده یکی دوبار مجبور شدم بهش شیرخشک بدم که خودم نبودم پیشش،الان هم به دلیل اینکه مجبورم از ده روز دیگه پنج ساعت در روز سرکار برم و هم اینکه حس میکنم اصلا سیر نمیشه انگار شیرم قوت نداره در طول روز مدام شیر میخاد تقریبا هر نیم ساعت ی بارگاهی حتی هر ی ربع ، خوابش هم خیلی خیلی کم شده بعد واکسن تو روز سرهم شاید پنج ساعت بشه اونم بریده بریده،پنج دقیقه میخوابه بیدار میشه گریه میکنه دوبار شیر میخوره میخوابه بیدار میشه ...راهنمایی کنید چکار کنم آیا طبیعیه ،شیشه شیر نمیخوره من با قاشق بهش میدادم
تفسیر جواب سونوی سینه
سلام دکترجان خسته نباشید
ممکنه جواب سونوی سینه ی منو تفسیر کنید.خیلی استرس دارم.خطرناکه؟ راه درمانش چطوریه؟
تفسیر آزمایش تحمل گلوکز و کشت ادرار
سلام خانم دکتر خسته نباشید
ممنون میشم ازمایشم رو ببیند
خانم دکتر در ازمایش کشت ادرار عفونت هست؟
برای قند نیازی به مراعات خاصی هست ؟
وزنگیری و نمودار رشد
سلام دکتر اوما و مامانای قشنگ اومایی
من پسرم از ۹ ماهگی رو ۹ کیلو ۳۰۰ بوده تا الان ک یکسال و ۸ روزشه ۹کیلو ۷۰۰ 😐😐
دندوناشو ۷ تاس تا الان پشت هم دراورد از اخرای ۹ ماهگی تا الان
مریض شد ی دوره .
الان ب نظر از ۹ ماهگی تا الان خیلی کمه براش ۴۰۰ گرم اضافه کرده رو نمودار بد نیس ولی خوبم نیس متوسطه
دکترجان دوباره روند وزنگیریشون اوکی میشه بعد دندون دراوردن؟؟
یا دیگه هی ی ذره ذره اضافه میکنه؟؟
وزن تولدشم ۳۵۳۰ بود
نمیگم خیلی تپل شه ها نه فقط میگم نرمال باشه و تنش سلامت همین کافیه💫🤲🏻
بی قراری در شب نوزاد ۶ ماهه
سلام دحترم چند روزی هست که شبا همش گریه میکنه و جیغ میزنه. خوابه ها چشماشو باز نمیکنه ولی جیغ میزنه تا پستونک میدم آروم میشه دوباره یک ساعت بعد شروع میکنه
ورم انگشتهای هر دو دست در صبح و بارداری
سلام خدمت خانم دکتر اوما و دوستان عزیز
من از قبل بارداری انگشت دستم ورم میکرد البته الان ورمش بیشتر شده و گاها درد هم دارم البته تیروئید دارم و یه کم قند لب مرز هم دارم نمیدونم ربطی داره یا اینکه مربوط نمیشه میخواستم راهنمایی کنید مربوط به بارداری هست یا اینکه چون از قبل بوده مربوط به مشکلی در یه ناحیه از بدنم هست
مراقبت های بعد از ۲ سالگی
سلام دکتر عزیز و مامانای گل...من دخترمو واس غربالگری ۲سالگی نبردم دیگ..چیکارا لازمه انجام بدم براش. قطره آهن ک میخورد ادامه بدم همون مقدار ؟ یا چی... بعد لینکه ی مقدار ریزش مو داره.نمیدونم طبیعیه یا کمبود داره.موهاشو ک شونه میکنمم چند تار مو میاد رو شونه
لیزرصورت میشه انجام داد؟
سلام من اخر ۵ماه هستم ایا میتونم صورتم و لیزر کنم؟




