Ooma

غذای کمکی نوزاد ٨ ماه

سلام دکترجان دخترمن ٨ ماه ٢٧ روزهستش نمیدانم درطول روزچه غذاهای وباچند وعده بهش بدم و چه تنوعی در روزبهش بدم مثلاوعده ناهارچی باشه و یاشام چی باشه ازمادران عزیزم میخوام که تجربه هاشونوبگن ممنون از دکتر عزیزاوما و مادران مهربان اوما

13 پاسخ 475 بازدید


دل درد روز بعدازنزدیکی وسستی پاها

سلام وقتتون بخیر یه مدت بعدازنزدیکی دل درد بدی میگیرم مثل پریودی پاهام سست میشه وخیلی بی حال میشم ۷سال ازدواج کردم مشکل ناباروری داشتیم ازسمت همسرم الانم دیگه سن منم بالا رفت نمیدونم میشه بچه دارشم یانه ولی خوب بازم امیدوارم خداکمکمون کنه ممنون میشم راهنماییم کنید که این دردها وبی حالی بد برای چی هست چرااینجورمیشم .

22 پاسخ 596 بازدید


آزمایش غربال‌گری مرحله یکی دوم

لطفا دکتر عزیز راهنمایی میکنید جواب آزمایش غربال‌گری دوم چطوره؟

19 پاسخ 451 بازدید


خوردن ماهی شیر در بارداری

سلام خانم دکتر من ماهی شیر از این ها ک بزرگن و قالبی هستن میتونم بخورم؟ ایا جیوه ش زیاده یا هراز چندگاهی مشکلی نداره

25 پاسخ 1,280 بازدید


سلام دکتراوما،بچم ۳روزس سینم سفت اماشیرش نمیادچیکارکنم

پسرم میخوره اماچیزی نمیره دهنش بزورفشارمیدم چندقطره اب نیادازش خیلی سفت شده سینم

36 پاسخ 645 بازدید


بچه های شیرخشکی تون را کی از شیر گرفتید؟

تاکی بهش شیر دادید بعدش چی جایگزینش کردین❤️

13 پاسخ 562 بازدید


علت درد استخوان پشت مقعد

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیزم.من امروز استخوان پشت مقعد یا همون دمچه درد میکنه.هم وقتی میشینم درد میگیره هم در حالت عادی.
نکران شدم خیلی.میشه بگین دلیلش چیه؟؟طبیعیه هست یا نه؟؟

26 پاسخ 550 بازدید


عرضی بودن بچه در هفته ۳۴بارداری؟

سلام خسته نباشید...
هفته ۳۴ بارداری هستم احساس میکنم بچه به صورت عرضی تو شکمم جا گرفته وقتی سرپهلو دراز میکشم خیلی اذیت میشم یعنی کامل حس میکنم بچه زیر پهلومه.
احساس میکنم سر بچه سمت چپ زیر دنده هام پاهاش هم سمت راست شکمم
خواستم بپرسم عرضی بودنش عادیه خطر چیزی نداره برا نی نی
اخه وقتی سرپهلو دراز میکشم خیلی خودشو سفت میکنه
دیشب تا صبح هی خودشو سفت میکرد بلند میشدم سرپا خوب میشد
باید چیکار کنم ؟با این وضع میتونم طبیعی زایمان کنم

12 پاسخ 1,632 بازدید


مراقبت های بعد از کورتاژ

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
خانم دکتر عزیز لطف میکنید مراقبت های بعد از کورتاژ رو بگین
من الان فقط یکم لک دارم ولی یکم درد دارم و شدیدا بی حالم در حدی نشستن برام سخته خیلی ضعف دارم
تا کی باید استراحت کنم؟ برای نزدیکی تا چند روز نباید داشته باشم؟ و سوال بعدیم اینه که کی دوباره پریود میشم؟
خانوما مهربون شماهم لطف میکنید تجربتون رو بگین❤️
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون❤️😘

16 پاسخ 1,736 بازدید


لک دیدن در هفته یازده

سلام خسته نباشین من هفته نهم لک بینی داشتم کا فهمیدم هماتوم هستش شیاف دکتر داد زدم قطع شده بود ولی الان هفته ۱۱ دوباره امروز لک دیدم
میشه بگید برای چی ممنونو میشم

22 پاسخ 516 بازدید


جواب آزمایشهای شکست مکرر لانه گزینی

سلام و عرض ادب خانم دکتر عزیزم
من سابقه 3 تا انتقال ناموفق داشتم که همشون منفی شدند و به توصیه دکترم قبل از انتقال چهارم، این آزمایشها رو انجام دادم. متشکر میشم اگر ملاحظه بفرمایید که مشکل چی بوده که باردار نشدم.

169 پاسخ 3,450 بازدید


واکسن دوماهگی وتب نوزاد

سلام
برای تشخیص تب واکسن دوماهگی ، دست رو پیشونی نوزاد بزاریم متوجه میشیم یا تب سنج بزارم زیر بغلش؟

18 پاسخ 461 بازدید


مقوی نبودن شیر مادر و نیاز به شیر خشک دادن

سلام و درود
من دخترم تا الان شیرخودم رو خورده یکی دوبار مجبور شدم بهش شیرخشک بدم که خودم نبودم پیشش،الان هم به دلیل اینکه مجبورم از ده روز دیگه پنج ساعت در روز سرکار برم و هم اینکه حس میکنم اصلا سیر نمیشه انگار شیرم قوت نداره در طول روز مدام شیر میخاد تقریبا هر نیم ساعت ی بارگاهی حتی هر ی ربع ، خوابش هم خیلی خیلی کم شده بعد واکسن تو روز سرهم شاید پنج ساعت بشه اونم بریده بریده،پنج دقیقه میخوابه بیدار میشه گریه میکنه دوبار شیر میخوره میخوابه بیدار میشه ...راهنمایی کنید چکار کنم آیا طبیعیه ،شیشه شیر نمیخوره من با قاشق بهش میدادم

34 پاسخ 897 بازدید


تفسیر جواب سونوی سینه

سلام دکترجان خسته نباشید
ممکنه جواب سونوی سینه ی منو تفسیر کنید.خیلی استرس دارم.خطرناکه؟ راه درمانش چطوریه؟

12 پاسخ 1,155 بازدید


تفسیر آزمایش تحمل گلوکز و کشت ادرار

سلام خانم دکتر خسته نباشید
ممنون میشم ازمایشم رو ببیند
خانم دکتر در ازمایش کشت ادرار عفونت هست؟
برای قند نیازی به مراعات خاصی هست ؟

25 پاسخ 406 بازدید


وزنگیری و نمودار رشد

سلام دکتر اوما و مامانای قشنگ اومایی
من پسرم از ۹ ماهگی رو ۹ کیلو ۳۰۰ بوده تا الان ک یکسال و ۸ روزشه ۹کیلو ۷۰۰ 😐😐
دندوناشو ۷ تاس تا الان پشت هم دراورد از اخرای ۹ ماهگی تا الان
مریض شد ی دوره .
الان ب نظر از ۹ ماهگی تا الان خیلی کمه براش ۴۰۰ گرم اضافه کرده رو نمودار بد نیس ولی خوبم نیس متوسطه

دکترجان دوباره روند وزنگیریشون اوکی میشه بعد دندون دراوردن؟؟
یا دیگه هی ی ذره ذره اضافه میکنه؟؟
وزن تولدشم ۳۵۳۰ بود
نمیگم خیلی تپل شه ها نه فقط میگم نرمال باشه و تنش سلامت همین کافیه💫🤲🏻

31 پاسخ 582 بازدید


بی قراری در شب نوزاد ۶ ماهه

سلام دحترم چند روزی هست که شبا همش گریه میکنه و جیغ میزنه. خوابه ها چشماشو باز نمیکنه ولی جیغ میزنه تا پستونک میدم آروم میشه دوباره یک ساعت بعد شروع میکنه

9 پاسخ 515 بازدید


ورم انگشتهای هر دو دست در صبح و بارداری

سلام خدمت خانم دکتر اوما و دوستان عزیز
من از قبل بارداری انگشت دستم ورم میکرد البته الان ورمش بیشتر شده و گاها درد هم دارم البته تیروئید دارم و یه کم قند لب مرز هم دارم نمیدونم ربطی داره یا اینکه مربوط نمیشه میخواستم راهنمایی کنید مربوط به بارداری هست یا اینکه چون از قبل بوده مربوط به مشکلی در یه ناحیه از بدنم هست

17 پاسخ 669 بازدید


مراقبت های بعد از ۲ سالگی

سلام دکتر عزیز و مامانای گل...من دخترمو واس غربالگری ۲سالگی نبردم دیگ..چیکارا لازمه انجام بدم براش. قطره آهن ک میخورد ادامه بدم همون مقدار ؟ یا چی... بعد لینکه ی مقدار ریزش مو داره.نمیدونم طبیعیه یا کمبود داره‌.موهاشو ک شونه میکنمم چند تار مو میاد رو شونه

7 پاسخ 382 بازدید


لیزرصورت میشه انجام داد؟

سلام من اخر ۵ماه هستم ایا میتونم صورتم و لیزر کنم؟

11 پاسخ 555 بازدید