تفسیرازمایش خون قبل جراحی بینی
سلام وقتتون بخیر دکترجان و خانومای عزیز
لطفا ازمایشمو تفسیرش کنین، باتشکر
خارش شدید کودک یکساله
سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
ی هفتەس دخترم باسن و پشتشو میخارونە
ران پاش هم جوش ریز داشت ی چند تایی دو روزه ی کم بیشتر شده
ی طرف گونەش هم چن تا دراورده امروز
چیز حساسیت زایی نخورده نمیدونم از چیه خیلیی ناراحتشم
الان میخاستم پوشکشو عوض کنم ی لحظە خودشو انقد خاروند ببینید چه جوری شد باسنش😔😔
بنظرتون حساسیت ب غذا داره یا حشره اینا؟
اخە جمعه پیش بیرون بودیم از بعد اون اینجوری شده
تفسیر سونو گرافی انومالی
با سلام دکتر عزیز لطفا سونوگرافی انومالی تفسیرکنین مشکلی نداره؟ و اینکه وضعیت جفت چجوریه چون سونو ان تی جفتم پایین بود
ترشحات بودار در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز
من ماه سوم بارداریمم
ترشحات بودار دارم ، البته قبل بارداریمم داشتم متاسفانه پیگیری نکردم
باید اول ازمایش بدم بعد دارو استفاده کنم؟
دکترم چندروزی نیستش
اسهال نوزاد دو ماه و بیست روزه+عکس
با سلام خدمت پزشک اوما عزیز ..ببخشید من از صبح تا الان دخترم ۷بار دفع داشته ..ایا اسهاله ..کلن از صبحم فک کنم ۴ ساعت اینا خوابیده یکم بیقراری کرده ..
زیاد شدن شیر بعد دوماه
سلام دکترجان
من شیرم خیلی زیاد بود بعد بخاطر مشکلی مجبور شدم که چرک خشک کن بخورم از روزیم ک خوردم شیرم کم شده حس میکنم پسرم سیر نمیشه مایعاتم زیاد میخورم خیلی چیزا برای خوب شدن شیرم میکنم اما کم شده میشه بگین چ دارویی بخورم ک خوب بشه
لیدی میل مصرف کردم با قطره ی شیر افزا از این گیاهیا اثر نکرده
انقباض بدون درد
سلام وقتتون بخیر.من هفته ۳۰بارداری هستم و طول سرویکسم کوتاهه .تو هفته ۲۵گفتن ۲۴ هست
هرشب شیاف پرژسترون ۴۰۰میزنم و هر هفته امپول پرلوتون
از دیروز گاهی شکمم سفت میشه موقع نشستن و ایستاده با درازکشیدن بهتر میشه.درد شکم و کمر ندارم ولی حس دفع و فشار دارم گاهی کمی اینجور که حس میکنم انگار دستشویی دارم .دکترم تا ۱۰روز دیگه نیست.چیکار کنم ممکنه زایمان زودرس بدون درد باشه.
بارداری دومم هست.بارداری اولم زایمان طبیعی ۳۹هفته و ۱روز بود تقریبا ۱هفته ۲سانت باز بودم به ۳.۵رسید به خاطر قندم امپول فشار زدن .الان هنوز ۲۴ساعت نشده میتونم شیاف پرژسترون استفاده کنم؟
احتمال زایمان زودرس درماه ۶
سلام خانم دکتر عزیزم این سوال زن داداشمه.درد دارم زیر شکمم بچه خودشو روزی ۵ یا ۶ بار سفت میکنه بعد از یک دقیقه شل میکنه دوباره ضمن اینکه سابقه ۸ ماهه زایی هم دارم و اینکه ۴۰ سالمه و بچه پنجممه.کمردردمثل زایمان دارم ولی خونریزی اصلا ندارم وهفته دیگه میرم تو۷ماه به دکترم گفتم آمپول وقرص بهم داده .سوالم ازشما اینه آیا لازمه آمپول بزنم برای ریه وداروهایی که مصرف میکنم Hydroxyprojesterone caproate این آمپول و قرص ایزوکسوپرین ۱۰ میلی خیلی ممنون میشم جوابمو هرچه زودتر بدین
اسهال نوزاد ۲ ماهه
با سلام خدمت پزشک اوما و دوستان..
دخترم ۲ ماه و ۴ روزشه.چهار روز پیش واکسن دو ماهگی زد برای تبش دکتر گفت تا روز سوم بهش استامینوفن بده ..امروز از ۶ صبح تا الان ک ساعت ۵ بعدازظهر ۵ بار دفع داشته روزای دیگه ۳ یا ۴ بار نهایتا..و اینکه قوام مدفوعش از اول تولد آبکی بوده..شیر مادر میخوره و وزن گیریش خوبه..برای کولیکش پدی لاکت و کولیکز میدم..ممنون میشم جوابمو بدید
قند بارداری در هفته ۲۸
سلام لطفا آزمایش قند بارداری منو ملاحظه بفرمایید
بنده هفته ۲۸رفتم آزمایش دادم
درد سینه در شیردهی شیردهی تب لرز
سلام خسته نباشید خانوم دکتر
دوماهه زایمان کردم
سه بار دچار این حالت شدم
درد سینه درد استخوان دل پیچه و سردرد
بیحالی و سفت و سنگین شدن سینه مخصوصا سینه چپ و سردم میشه سرم و پیشونیم درد میکنه و سنگیه و وقتی به دکتر عمومی مراجعه کردم سینه هام رو معاینه کرد و مشکلی نبود
با سرم و دارو ی شبه خوب شدم خیلی شیرم زیاده و خوبه و بچه هم خوب میخوره
و الان دوباره اینطوری شدم میخواستم بدونم علتش رو ممنون میشم راهنماییم کنید
اولین اقدام برای بارداری
سلام خانم دکتر عزیز؛من اخیرا به خاطر مشکل معده قرصهای دایمتیکون ، امپرازول، مترونیدازول و کلیندیوم سی برام تحویز شده بود و مصرف کردم و از طرفی اقدام به بارداری داشتیم. در صورتیکه باردار بشم مشکلی پیش نمیاد؟روز 24 دوره هستم و زیر شکمم بعضا درد میکنه، گاها تخمدان راست و بیشتر تخمدان چپم به صورت ضربه ای میزنه، احتمال بارداری هست؟
ختنه دادن شربت استامینوفن و سفالکسین
سلام وقتتون بخیر
من امروز پسرمو تو ۲۶ روزگی با وزن ۳۹۰۰گرم ختنه کردم
و دکتر براش استامینوفن هر ۴ ساعت ۸ قطره
و شربت سفالکسین هر ۶ ساعت ۵ سی سی
دادن
و همین طور برای نفخش قطره پدی لاکت و کولیکز دادن
این قطره و شربتها موردی ندارن میتونم بدم
چون دکتر خودش ختنه نمیکرد
بردم یک دکتر دیگه و اون این قطره ها رو نوشت
دکتر خودش فقط قطره Ad داده
سونو گرافی آنومالی در ۱۸ هفته
سلام من سونو آنومالی دادم میگن در ۲ طرف سر بچه کیست هست.
و اینکه احتمالا میره.
حالا احتمالا میره یا واقعا میره جای نگرانی نیستش
سلام خسته نباشی راجب شربت هایی که دکتر دخترم داده دیگه نمی خوره
باید بندازمش دور؟یا و ردارم قرص و شربت منظورمه
غذا نخوردن دوره ای کودک
سلام به پزشک عزیز و دوست داشتنی اوما
اول اینکه متشکرم بابت اینکه هربار من سوالی داشتم در زمان مقتضی پاسخگو بودید.
پسر من گاهی پیش میاد که غذا نمیخوره، دهنش رو کامل می بنده. در این شرایط سعی میکنم غذای انگشتی بهش بدم و اواسط کار که خودش میخواد دهنش رو باز کنه غذا بذارم داخل دهانش ولی خب خیلی مواقع مقاومت میکنه.
قبلا اصرار میکردم به خوراندن ولی الان بنا به دلایلی دیگه اینکارو نمیکنم. حساسیت به پروتیین گاوی داشت که برطرف شد و شیرخشک معمولی میدم ده روزه تقریباً.علایمی هم از حساسیت نداره و ماست و...هم میدم و مشکلی نیست.شیر هم سیمیلاک توتال کامفورت میخوره. قبلا پپتی میخورد.
حالا سوالم اینه این دوره ای غذاخوردن علت خاصی داره که باید بررسی بشه؟ صبحها نصف ساشه اس امپرازول هم میدم بهش، پزشک داده.
اگر مشکلی هست از نظر شما، زودتر از موعد ببرم برای چکاپ؟
خیلی متشکرم از شما
عکس ۱۴ هفتگی نی نی مومی بینین؟
اوما جان سونو گفت هفتاد هشتاد درصد پسره
نمی دونم از رو چی گفت
گفت آلتش هنوز در نیومده
پس از روی چی گفت؟
زخم شدن پوست اطراف مقعد +عکس
با سلام خدمت پزشک اوما ببخشید من دخترم اطرف مقعدش زخم شده مثل اینکه پوستش کنده شده باشه ..از امروز صبحم خیلی بیقراری میکنه .. میشه راهنماییم کنین چی بزنم خوب شه
دانه و ابله روی بدن دخترم
سلام خانم دکتر
چهارپنج روزیه بدن دخترم دونه دونه شده که اول کوچیکن بعد بزرگ میشن و شبیه تاول میشن عکسشو میزارم علتش چیه؟!ناراحتی خاصی هم نداره دخترم قسمت دستگاه تناسلیش بیشتر زده
بالا بودن انزیم کبدی
سلام دکتر عزیز
لطفا این ازمایش را ببینید
انگار یکی از انزیم های کبدی بالاس
من الان باید چیکار کنم خطرناکه ؟ دلیل انجام این ازمایش هم درخواست پزشک بخاطر افزایش وزن زیاد بوده تو سه هفته ۳ کیلو اضافه کردم




