Ooma

تفسیرازمایش خون قبل جراحی بینی

سلام وقتتون بخیر دکترجان و خانومای عزیز
لطفا ازمایشمو تفسیرش کنین، باتشکر

15 پاسخ 675 بازدید


خارش شدید کودک یکساله

سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
ی هفتەس دخترم باسن و پشتشو میخارونە
ران پاش هم جوش ریز داشت ی چند تایی دو روزه ی کم بیشتر شده
ی طرف گونەش هم چن تا دراورده امروز
چیز حساسیت زایی نخورده نمیدونم از چیه خیلیی ناراحتشم
الان میخاستم پوشکشو عوض کنم ی لحظە خودشو انقد خاروند ببینید چه جوری شد باسنش😔😔
بنظرتون حساسیت ب غذا داره یا حشره اینا؟
اخە جمعه پیش بیرون بودیم از بعد اون اینجوری شده

12 پاسخ 385 بازدید


تفسیر سونو گرافی انومالی

با سلام دکتر عزیز لطفا سونوگرافی انومالی تفسیر‌کنین مشکلی نداره؟ و اینکه وضعیت جفت چجوریه چون سونو ان تی جفتم پایین بود

33 پاسخ 1,709 بازدید


ترشحات بودار در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
من ماه سوم بارداریمم
ترشحات بودار دارم ، البته قبل بارداریمم داشتم متاسفانه پیگیری نکردم
باید اول ازمایش بدم بعد دارو استفاده کنم؟
دکترم چندروزی نیستش

10 پاسخ 305 بازدید


اسهال نوزاد دو ماه و بیست روزه+عکس

با سلام خدمت پزشک اوما عزیز ..ببخشید من از صبح تا الان دخترم ۷بار دفع داشته ..ایا اسهاله ..کلن از صبحم فک کنم ۴ ساعت اینا خوابیده یکم بیقراری کرده ..

18 پاسخ 509 بازدید


زیاد شدن شیر بعد دوماه

سلام دکترجان
من شیرم خیلی زیاد بود بعد بخاطر مشکلی مجبور شدم که چرک خشک کن بخورم از روزیم ک خوردم شیرم کم شده حس میکنم پسرم سیر نمیشه مایعاتم زیاد میخورم خیلی چیزا برای خوب شدن شیرم میکنم اما کم شده میشه بگین چ دارویی بخورم ک خوب بشه
لیدی میل مصرف کردم با قطره ی شیر افزا از این گیاهیا اثر نکرده

7 پاسخ 390 بازدید


انقباض بدون درد

سلام وقتتون بخیر.من هفته ۳۰بارداری هستم و طول سرویکسم کوتاهه .تو هفته ۲۵گفتن ۲۴ هست
هرشب شیاف پرژسترون ۴۰۰میزنم و هر هفته امپول پرلوتون
از دیروز گاهی شکمم سفت میشه موقع نشستن و ایستاده با درازکشیدن بهتر میشه.درد شکم و کمر ندارم ولی حس دفع و فشار دارم گاهی کمی اینجور که حس میکنم انگار دستشویی دارم .دکترم تا ۱۰روز دیگه نیست.چیکار کنم ممکنه زایمان زودرس بدون درد باشه.
بارداری دومم هست.بارداری اولم زایمان طبیعی ۳۹هفته و ۱روز بود تقریبا ۱هفته ۲سانت باز بودم به ۳.۵رسید به خاطر قندم امپول فشار زدن .الان هنوز ۲۴ساعت نشده میتونم شیاف پرژسترون استفاده کنم؟

28 پاسخ 467 بازدید


احتمال زایمان زودرس درماه ۶

سلام خانم دکتر عزیزم این سوال زن داداشمه.درد دارم زیر شکمم بچه خودشو روزی ۵ یا ۶ بار سفت میکنه بعد از یک دقیقه شل میکنه دوباره ضمن اینکه سابقه ۸ ماهه زایی هم دارم و اینکه ۴۰ سالمه و بچه پنجممه.کمردردمثل زایمان دارم ولی خونریزی اصلا ندارم وهفته دیگه میرم تو۷ماه به دکترم گفتم آمپول وقرص بهم داده .سوالم ازشما اینه آیا لازمه آمپول بزنم برای ریه وداروهایی که مصرف میکنم Hydroxyprojesterone caproate این آمپول و قرص ایزوکسوپرین ۱۰ میلی خیلی ممنون میشم جوابمو هرچه زودتر بدین

10 پاسخ 876 بازدید


اسهال نوزاد ۲ ماهه

با سلام خدمت پزشک اوما و دوستان..
دخترم ۲ ماه و ۴ روزشه.چهار روز پیش واکسن دو ماهگی زد برای تبش دکتر گفت تا روز سوم بهش استامینوفن بده ..امروز از ۶ صبح تا الان ک ساعت ۵ بعدازظهر ۵ بار دفع داشته روزای دیگه ۳ یا ۴ بار نهایتا..و اینکه قوام مدفوعش از اول تولد آبکی بوده..شیر مادر میخوره و وزن گیریش خوبه..برای کولیکش پدی لاکت و کولیکز میدم..ممنون میشم جوابمو بدید

12 پاسخ 947 بازدید


قند بارداری در هفته ۲۸

سلام لطفا آزمایش قند بارداری منو ملاحظه بفرمایید
بنده هفته ۲۸رفتم آزمایش دادم

20 پاسخ 500 بازدید


درد سینه در شیردهی شیردهی تب لرز

سلام خسته نباشید خانوم دکتر
دوماهه زایمان کردم
سه بار دچار این حالت شدم
درد سینه درد استخوان دل پیچه و سردرد
بی‌حالی و سفت و سنگین شدن سینه مخصوصا سینه چپ و سردم میشه سرم و پیشونیم درد می‌کنه و سنگیه و وقتی به دکتر عمومی مراجعه کردم سینه هام رو معاینه کرد و مشکلی نبود
با سرم و دارو ی شبه خوب شدم خیلی شیرم زیاده و خوبه و بچه هم خوب میخوره
و الان دوباره اینطوری شدم میخواستم بدونم علتش رو ممنون میشم راهنماییم کنید

7 پاسخ 317 بازدید


اولین اقدام برای بارداری

سلام خانم دکتر عزیز؛من اخیرا به خاطر مشکل معده قرصهای دایمتیکون ، امپرازول، مترونیدازول و کلیندیوم سی برام تحویز شده بود و مصرف کردم و از طرفی اقدام به بارداری داشتیم. در صورتیکه باردار بشم مشکلی پیش نمیاد؟روز 24 دوره هستم و زیر شکمم بعضا درد میکنه، گاها تخمدان راست و بیشتر تخمدان چپم به صورت ضربه ای میزنه، احتمال بارداری هست؟

5 پاسخ 601 بازدید


ختنه دادن شربت استامینوفن و سفالکسین

سلام وقتتون بخیر
من امروز پسرمو تو ۲۶ روزگی با وزن ۳۹۰۰گرم ختنه کردم
و دکتر براش استامینوفن هر ۴ ساعت ۸ قطره
و شربت سفالکسین هر ۶ ساعت ۵ سی سی
دادن
و همین طور برای نفخش قطره پدی لاکت و کولیکز دادن
این قطره و شربتها موردی ندارن میتونم بدم
چون دکتر خودش ختنه نمیکرد
بردم یک دکتر دیگه و اون این قطره ها رو نوشت
دکتر خودش فقط قطره Ad داده

21 پاسخ 885 بازدید


سونو گرافی آنومالی در ۱۸ هفته

سلام من سونو آنومالی دادم میگن در ۲ طرف سر بچه کیست هست.
و اینکه احتمالا میره.
حالا احتمالا میره یا واقعا میره جای نگرانی نیستش

39 پاسخ 562 بازدید


سلام خسته نباشی راجب شربت هایی که دکتر دخترم داده دیگه نمی خوره

باید بندازمش دور؟یا و ردارم قرص و شربت منظورمه

7 پاسخ 337 بازدید


غذا نخوردن دوره ای کودک

سلام به پزشک عزیز و دوست داشتنی اوما
اول اینکه متشکرم بابت اینکه هربار من سوالی داشتم در زمان مقتضی پاسخگو بودید.
پسر من گاهی پیش میاد که غذا نمیخوره، دهنش رو کامل می بنده. در این شرایط سعی میکنم غذای انگشتی بهش بدم و اواسط کار که خودش میخواد دهنش رو باز کنه غذا بذارم داخل دهانش ولی خب خیلی مواقع مقاومت می‌کنه.
قبلا اصرار میکردم به خوراندن ولی الان بنا به دلایلی دیگه اینکارو نمیکنم. حساسیت به پروتیین گاوی داشت که برطرف شد و شیرخشک معمولی میدم ده روزه تقریباً.علایمی هم از حساسیت نداره و ماست و...هم میدم و مشکلی نیست.شیر هم سیمیلاک توتال کامفورت میخوره. قبلا پپتی میخورد.
حالا سوالم اینه این دوره ای غذاخوردن علت خاصی داره که باید بررسی بشه؟ صبحها نصف ساشه اس امپرازول هم میدم بهش، پزشک داده.
اگر مشکلی هست از نظر شما، زودتر از موعد ببرم برای چکاپ؟
خیلی متشکرم از شما

16 پاسخ 558 بازدید


عکس ۱۴ هفتگی نی نی مومی بینین؟

اوما جان سونو گفت هفتاد هشتاد درصد پسره
نمی دونم از رو چی گفت
گفت آلتش هنوز در نیومده
پس از روی چی گفت؟

77 پاسخ 1,507 بازدید


زخم شدن پوست اطراف مقعد +عکس

با سلام خدمت پزشک اوما ببخشید من دخترم اطرف مقعدش زخم شده مثل اینکه پوستش کنده شده باشه ..از امروز صبحم خیلی بیقراری میکنه .. میشه راهنماییم کنین چی بزنم خوب شه

28 پاسخ 802 بازدید


دانه و ابله روی بدن دخترم

سلام خانم دکتر
چهارپنج روزیه بدن دخترم دونه دونه شده که اول کوچیکن بعد بزرگ میشن و شبیه تاول میشن عکسشو میزارم علتش چیه؟!ناراحتی خاصی هم نداره دخترم قسمت دستگاه تناسلیش بیشتر زده

20 پاسخ 934 بازدید


بالا بودن انزیم کبدی

سلام دکتر عزیز
لطفا این ازمایش را ببینید
انگار یکی از انزیم های کبدی بالاس
من الان باید چیکار کنم خطرناکه ؟ دلیل انجام این ازمایش هم درخواست پزشک بخاطر افزایش وزن زیاد بوده تو سه هفته ۳ کیلو اضافه کردم

20 پاسخ 650 بازدید