ما خونمون ۱۵ تا پله داره
یه هفتس به دلایلی مجبور شدم روزی چندبار از پله ها بالا پایین برم بعضی وقتا مجبوووووور میشدم چون کار فوری بود یا کسی پشت در بود مدام صدا میزد یا ماشین دزدگیرش میزد از پله ها بُدوعَم برم بالا پایین
دیشب همسایمون گفت اگه شانس بیاری سقط نکنی ولی بچت دیگه پایین میمونه بالا نمیره😭😭😭😭😭
لازم به ذکره ک تا امشب فقط اینجوریه چون فردا نقل مکان میکنم...دارم از ترس میمیرم حالا چیکار کنم
پرسش (1401/07/12):
سلام من از ترس و استرس خوابم نمیبره😭😭دیشب یکی گفت بچت پایین میمونه کلا
885
74
1401/07/12
سوال کننده
1
1401/07/12
رعنا روشا
سلام الکی ته دلتو خالی کرده
6
1401/07/12
👸Zahra👸 Moghadam
ببخشید ولی چقدررر بعضی ها احمقن😥😥😥😥.
اصلا اینجور ادما صحبت میکنن فکر هم میکنن؟!!!!
خب قاعدتا کارت درست نبوده اگر بدو بدو پله بالا پایین کردی ولی دیگه نه در اون حد که همسایتون گفته
اصلا اینجور ادما صحبت میکنن فکر هم میکنن؟!!!!
خب قاعدتا کارت درست نبوده اگر بدو بدو پله بالا پایین کردی ولی دیگه نه در اون حد که همسایتون گفته
4
1401/07/12
رعنا روشا
بچه پایینم باشه با استراحت بالا میره
1
1401/07/12
👸Zahra👸 Moghadam
از این به بعد رعایت کن
0
1401/07/12
رعنا روشا
منم طبقه ی دومم و روزی دو سه بار بالا پایین کردم فقط ندو اروم یکی یکی پله هارو برو پایین و بینشونم استراحت کن
0
1401/07/12
👸Zahra👸 Moghadam
به نظرم اگر اون همسایه درست هم گفته باشه نباید با این لحن و اینجوری دلت رو خالی کنه
0
1401/07/12
سوال کننده
یعنی ممکنه واقعا تو این مدت اتفاقی برام افتاده باشه ولی خودم الان متوجه نمیشم؟
0
1401/07/12
👸Zahra👸 Moghadam
نه عزیزممممم
1
1401/07/12
رعنا روشا
بعدشم تا شکمتون معلوم نشده جار نزنید همسایع کیع ک بدونه من حاملم برا منو تو ۷ ماهگی اونم خودشون فهمیدن
0
1401/07/12
👸Zahra👸 Moghadam
اررره واقعا جالب نیست زود گفتنش
0
1401/07/12
رعنا روشا
خیلی نگرانی برو سونو ولی هیچی نیس نگران نباش اگ چیزی بود به لکه بینی میفتادی
0
1401/07/12
سوال کننده
نه من حتی فامیل پدری هم نمیدونن
همسایمون چندشب پیش گفت چرا بچه دار نمیشید مجبور شدم بگم
همسایمون چندشب پیش گفت چرا بچه دار نمیشید مجبور شدم بگم
0
1401/07/12
سوال کننده
همسایه هامون خیلی بدن خیلی خدا ازشون نگذره😭😭😭همیشه چه مستقیم چه غیر مستقیم اذیتمون میکنن
1
1401/07/12
رعنا روشا
در کل عزیزم اینجور حساب کن ک بار شیشه داری از این به بعد مواظب باشه حرکات ناگهانی و بدو بدو تعطیل
0
1401/07/12
رعنا روشا
در حد سلام و خدانگهدار رابطه نگ دار
0
1401/07/12
سوال کننده
والا من دیگه از ترس از جامم تکون نمیخورم تا آخرش فقط خدا کنه تو این یه هفته چیزی نشده باشه
0
1401/07/12
رعنا روشا
چیزی نیست ولی از جاتم تکون نخوری درست نیست فعالیت و تحرک و پیاده روی داشته باشه فقط مواظب باش
0
1401/07/12
سوال کننده
من کلا همیشه تو خونم
به هیچکدومشون حتی لبخندم نمیزنم انقد که باهاشون کاری ندارم
ولی اونا یسره صبح تا شب تو کوچه نشستن آمارتو میگیرن
به هیچکدومشون حتی لبخندم نمیزنم انقد که باهاشون کاری ندارم
ولی اونا یسره صبح تا شب تو کوچه نشستن آمارتو میگیرن
0
1401/07/12
رعنا روشا
بیخیال باش
0
1401/07/12
سوال کننده
باشه عزیزم توروخدا برام دعاکن
1
1401/07/12
رعنا روشا
اهمیت نده همسایه غریبس ارزش نداره دغدغه بشه واست
0
1401/07/12
رعنا روشا
باشه عزیزم ولی اگ خیلی نگرانی صبح برو سونو خیالت راحت بشع
0
1401/07/12
سوال کننده
این هفته شوهرم نیست
باید تا اون هفته صبرکنم بیاد منو ببره
باید تا اون هفته صبرکنم بیاد منو ببره
0
1401/07/12
نیلوفر .
من تو بارداری دو بار تصادف کردم یه بار از پله ها محکم افتادم تند تند میدوویدم . خدا ایشالا نگهدار بچت هست اما باز مراقبت کن
0
1401/07/12
فاطمه 👨👧👧👩🦰
استرس که بدتره با حرف همچین ادمایی روزگارت رو تلخ نکن لذت ببر از تک تک لحظات بارداری که بعدا یادش میفتی کیف کنی هیچی هم نمیشه
توکل کن به خدا بسپر به خودش
توکل کن به خدا بسپر به خودش
0
1401/07/12
setare ..
اون کس ک اینجوری بهت گفته یا خیلی احمق بوده یا از عمد خواسته تورو ناراحت کنه
خونه ما هم15 تا پله میخوره به طبقه بالا روزی چند بار چیه کمش بیست بار میومدم میرفتم
دخترمم 41 هفته بدنیا اومد
خونه ما هم15 تا پله میخوره به طبقه بالا روزی چند بار چیه کمش بیست بار میومدم میرفتم
دخترمم 41 هفته بدنیا اومد
1
1401/07/12
setare ..
اگ اینجوریه هرکس خونش طبقه دوم یا سوم باشه ک باید هیچ وقت بچه دار نشه همش سقط بشه
نمیدونم این حرفارو از کجا پیدا میکنن میزنن
نمیدونم این حرفارو از کجا پیدا میکنن میزنن
0
1401/07/12
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خونه ی من طبقه سومه من همش در رفت و امدم .
ب پله پایین و بالا رفتن وقتی مشکلی نداری خداروشکر ک چیزی نمیشه
مگه بهت گفته سونو یا دکتر بچت پایینه؟؟
من سر بارداری قبلیم کلا بچه ک پایین ترین جای رحم لانه گزینی کرده بود . جفتمم سرراهی بود استراحت بودم .اونم تو همون سونو ضربان قلب بهم گفتن مراقبت کن بودم .
اگر مشکلی نداری اصلا نگران نباش . حرف مردم باد هواست
ب پله پایین و بالا رفتن وقتی مشکلی نداری خداروشکر ک چیزی نمیشه
مگه بهت گفته سونو یا دکتر بچت پایینه؟؟
من سر بارداری قبلیم کلا بچه ک پایین ترین جای رحم لانه گزینی کرده بود . جفتمم سرراهی بود استراحت بودم .اونم تو همون سونو ضربان قلب بهم گفتن مراقبت کن بودم .
اگر مشکلی نداری اصلا نگران نباش . حرف مردم باد هواست
0
1401/07/12
Sahar R
عزیزم به حرف بقیه هیچی نمیشه .ما هم. کلی پله داریم چاره ای نیست . تازه من لک داشتم از بعد انومالی هم سرویکسم کوتاه بود هر وقت به کتر گفتم پله داریم گفت خوب باشه . یواش برو هیچ فرقی با زمین صاف نداره
0
1401/07/12
Sahar R
نه عزیزم تو هفته های شما اولین علامت خونریزی و دلدرده . علامتی نداری که نگران باشی ولی دیدی خیلی دلهره داری برو سونو چرا بذاری دلهره به دلت بمونه .
2
1401/07/12
پاییز 🍀
عزیزم از قدیم میگن
گر نگهدار من آن است که من میدانم...
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
گر نگهدار من آن است که من میدانم...
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
0
1401/07/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم همسایتون چند ساله ک تخصصش رو گرفته؟!
حس نمیکنی کسشر گفته؟
نبات جان ایقدر ب چرتوپرتای بقیه توجه نکن
حس نمیکنی کسشر گفته؟
نبات جان ایقدر ب چرتوپرتای بقیه توجه نکن
0
1401/07/12
h.s s
عجب آدمایی پیدا میشنا ،اصن هیچ مشکلی پیش نمیاد نترس
0
1401/07/12
عسل م
عزیزم والا من دوقلو دارم همش هم سر کارم جفتمم سر راهی بود بچمم پایین، تا انومالی رفت بالا، کلا استرس نداشته باش ، استرس سمه
0
1401/07/12
خانوم میم
از این به بعد سعی کن با اصلا موقع بالا و پایین رفتن از پله ندویی.تا سه ماهه اول واسه اکثر خانوما بچه پایینه(واسه منم بود)باید رعایت کنی.دکتر تو دوازده هفته طبق سونو به من گفت بچه پایینه و رعایت کن و پله بالا و پایین نکن و کار سنگین نکن و توالت فرنگی استفاده کن و ... تا بچه بره بالاتر
0
1401/07/12
خانوم میم
درسته لحن گفتنش درست نبوده ولی از روی بدجنسی هم نگفته چون اگر میخواست بدجنسی کنه راهنماییت نمی کرد.اون راهنماییشو با لحن اشتباه بهت گفته.
0
1401/07/12
خانوم میم
وقتی ۱۲هفته بودم همین حرف همسایه شمارو چندین نفر بهم گفتن.بهم تاکید کردن که یا همین الان رعایت کن که بچه تا یکی دوماه دیگه بره بالا یا تا آخرش بچه پایین میمونه و استراحت مطلق میشی(همون چندنفر تو اوما بهم گفتن اینارو و من با اینکه نگران بچه ام خیلی شدم و حتی همین الانم از این موضوع میترسم ولی همیشه دعاشون میکنم که بهم هشدارشو دادنو تجربه اشون ذو بهم گفتن)
0
1401/07/12
خانوم میم
بعدا که بچت دنیا بیاد مطمئنن دعا جون همین همسایه ات میکنی که راهنماییت کرده
0
1401/07/12
M.A .
چ ربطی داره زن داداش من خونشون طبقه چهارم بود هر روز میرفت سرکار و میومد تا ۸ ماهگی هیچ مشکلی هم پیش نیومد الآنم بچش ۵ سالشه
0
1401/07/12
فرشته m
فقط مییام نوشته های تو رو بخونم دلم وابشه🤣
0
1401/07/12
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
قربون دلت😍😂😂
0
1401/07/12
sara .
گلم اصلا به نظر افراد غیرمتخصص گوش نده
0
1401/07/12
sara .
مگه همسایتون پزشکه زنانه؟
0
1401/07/12
sara .
ولی خب شما هم دیگه ندو😃😃
0
1401/07/12
sara .
من جفتم پایین بود تو ان تی و تو انومالی یه درجه رفته بود بالا ن کامل.ب دکترم گفتم خب چیکار باید بکنم ک بره بالا ؟گف رحم ک بزرگ بشه خودش کم کم میکشه بالا.کار خاصی نیست ک بتونی انجام بدی .حتی توصیه هایی رو هم ک بهداشت بهم کرده بود رو نکرد!!! یعنی منظورش این بود ک دست تو نیس ک بخوای ببریش بالا!
0
1401/07/12
فرشته m
عزیز دلی🤩🥰😍
0
1401/07/12
سوال کننده
وای خدا چقد بلا سرتون اومده
0
1401/07/12
سوال کننده
نه دکتر ک چیزی بهم نگفت فقط گفت بخاطر کیستت استراحت باش
ولی بهداشت بهم گفته بود سه ماهه اول بچه پایینه بعد میره بالا
ولی بهداشت بهم گفته بود سه ماهه اول بچه پایینه بعد میره بالا
0
1401/07/12
سوال کننده
واقعا همینه❤❤
0
1401/07/12
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون عزیزای دلم خیلی دلم آروم شد
0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
اگرچه استراحت کافی در طی روزها و هفته های ابتدایی بارداری لازم است و بهتر است در تمام طول بارداری از پله ها آرام بالا و پایین بروید تا بدلیل عدم تعادل خدای نکرده زمین نخورید، اما قرار هم نیست بچه پایین بماند بعد این بیشتر مراعات کنید مشکلی رخ نمیدهد ❤️
اگرچه استراحت کافی در طی روزها و هفته های ابتدایی بارداری لازم است و بهتر است در تمام طول بارداری از پله ها آرام بالا و پایین بروید تا بدلیل عدم تعادل خدای نکرده زمین نخورید، اما قرار هم نیست بچه پایین بماند بعد این بیشتر مراعات کنید مشکلی رخ نمیدهد ❤️
1
1401/07/12
سوال کننده
سلام دکترجان
ممنون از توضیحات کاملتون عزیزم چشم حتما مراعات میکنم❤️❤️❤️
ممنون از توضیحات کاملتون عزیزم چشم حتما مراعات میکنم❤️❤️❤️
0
1401/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل در پناه امن خدا باشین 💗💕💗
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




