سلام خانم دکتر من دخترم از روز سوم تولدش مدفوعش خیلی زیاد ولی تا حالا نشده بشمارم که چند بار پوشک عوض میکنم و اینکه همیشه هم تو پوشکش دوام داشته بخاطر همین من شک به اسهال نکردم..چون زردی هم داشت میگفتم خوب مدفوعش زیاد و دفع میشه.. از کجا بفهمم که اسهال داره یا نه..و اینکه هر بار مدفوع که حتی کمم هستو باید بشمارم؟
1
1401/07/10
یکتا (مامان نلین ❤️)
تعدادشو بشمار و اینکه ابکی نباشه اگر خوب شیر میخوره و برای چکاپ ماهان بردیش خوب وزن گرفته باشه که خوبه به خصوص که زردی داشته
قدمشم مبارک❤️
قدمشم مبارک❤️
0
1401/07/10
رها سلطان
تا ۷ ۸ بار طبیعیه اگه آبکی نیست مخصوصا اگه زردی داره که خیلی هم خوبه
0
1401/07/10
سوال کننده
من فک میکنم بیشتر از ۷۸ بار..ولی وزن گیریش تا الان خوب بود
0
1401/07/10
سوال کننده
و اینکه تا الانآبکی نیست و همیشه دون دون داره توش
0
1401/07/10
سوال کننده
اسهال بچه چه جوریه؟☹
0
1401/07/10
سوال کننده
البته من قطره هم برای زردیش میدادم ..نکنه از اون باشه؟
1
1401/07/10
Arsham z
شاید حساسیت به پروتئین گاوی داشته باشه اگر لبنیات مصرف میکنی یه چندروز نخور ببین کمتر میشه دفعش یا فرقی نمیکنه باز
0
1401/07/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم منم دخترم اینجوری بود هنه میگفتن طبیعیه طبیعیه.تا اینکه اسهال خونی گرف ازمایش داد بعله مشخص شد الرژی داره
0
1401/07/10
سوال کننده
وزن گیریشونم خوب بود؟
0
1401/07/10
سوال کننده
به چی آلرژی داشت؟
0
1401/07/10
Arsham z
پروتئین گاوی عزیزم
0
1401/07/10
Hana Hana
پسر منم حساسیت گاوی داره و تا ۳ ماهگی اسهال داشت ، دکتر گفت اگه خوب وزن میگیره مشکلی نداره
0
1401/07/10
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم بله تعداد دفعات دفع حتی اندک را بشمرید و از قوام مدفوع عکس بگیرید و ارسال کنید
عزیزم بله تعداد دفعات دفع حتی اندک را بشمرید و از قوام مدفوع عکس بگیرید و ارسال کنید
0
1401/07/11
سوال کننده

0
1401/07/11
سوال کننده
هر روز ۱۰ بار
0
1401/07/11
پزشک اوما
شیر خودتان را میخورد ؟
0
1401/07/11
سوال کننده
بله
0
1401/07/11
پزشک اوما
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1401/07/11
سوال کننده
فقط آد ...البته برای زردیش قطره شیرخشت هم میدادمهمون بیلی...
0
1401/07/11
سوال کننده
البته ی نصف روز شیرخشک دادم به بچم دو روز دلش کم کار کرد بعد اینکهدشیر خودمو مجدد دادم دو روز طول کشید تا دلش مرتب کار کنه
0
1401/07/12
پزشک اوما
الان هم بیلی ناستر می دهید؟
0
1401/07/12
سوال کننده
از دو روز پیش قطع کردم چون دکتر گفت زردی شیر مادر و خودش خوب میشه با اینکه قطع هم کردم مرتب مدفوع داره مثلا شده ۸ بار به جای ده بار
0
1401/07/12
پزشک اوما
عزیزم فعلا شیردهی را چه در روز چه در شب در فواصل منظم دو ساعته ادامه دهید، قوام دفع کمی شل هست اما با گذشت زمان از قطع بیلی ناستر بهتر خواهد شد نگران نباشید، تعداد دفع هم باتوجه به اینکه شیر شما را میخورد و به 8 بار کاهش یافته طبیعی است. اما اگر بیشتر از 8 بار دفع دارد یا اگر با گذشت زمان قوام آبکی ماند آنگاه مراجعه کنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446

