۷هفته و ۳روز
ضربان قلب منظم
بسلامتی بغلش کنید انشالله
دوتاسونودادم هردوباهم هفته هام فرق میکنه
چون این سونوزده بودبرام لگن جنین دربارداری میخوام بدونم درست انجام داده
الان لگنش معلوم نمیشه ک🙄🙄
باز دوستانی ک تجربه دارن بیان ببینن شاید اونا متوجه شدن
همون نمیدونم نوشت منم انجام دادم
سلام عزیزم همه چیز نرماله کیسه زده و جنین و ضربات قلب نرمال سنتم 7 هفته و سه روز 😍 مباررکت باشع
یک دنیاممنونم خداخیرتون بده
سلام نازنینم
در سونوگرافی انجام شده برای شما ، جنین و قلب او رویت شده اند همه چیز عالی است و مشکلی ندارد 🌹🌹🌹
یک دنیا ممنونم از پاسخ دهیتون 🙏❤️
خواهش میکنم مهربان جانم💗🌹💗