Ooma

جوش های ریزی روی صورت وبدن دخترم به وجود اومده چیکار کنم

جوش های ریزی کل بدن دخترمو گرفته صورت، دست، پا ،گردن ، بردم دکتر بهش پماد ان ان داد خوب شد ولی اثر پماد که میره باز در میان، حالا هم دوباره زده بجز جوش های ریز قرمز ی جوش های دیگه هم اطراف بینیش داره میزنه که توشون سفیده. نمیدونم چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا

18 پاسخ 522 بازدید


بعداز کورتاژ درد طبیعیه؟؟؟تاچندروز؟

سلام روزتون بخیر
من یکشنبه کورتاژ شدم قلب جنین تشکیل نشده بود
چندوقت بعدش میتونم اقدام کنم؟؟ چه کارایی باید انجام بدم که بازاین مشکل پیش نیاد

32 پاسخ 756 بازدید


میخواستم بدونم چه آزمایشی هستن

سلام دکتر جان وقتتون بخیر
ازمایش های خودم و همسرم هستن که دکترم نوشته سقط مکرر هستم
میشه لطف کنید بگین ایا روز خاصی باید برم یا فرقی نداره درضمن ناشتا هم نیازه باشم یا نه؟
میتونم آزمایشگاه خصوصی بدم یا حتما باید مرکز ناباروری باشه؟
ازمایش های خودم
CBC TSH ANTITPO PROLACTIN AMH
ANTIPHOSPHOLIPID AB IGG IGM ANTICARDIOLIPIN AB IGG IGM
ازمایش همسرم
Semen analysis
DnA fragmentation test

36 پاسخ 396 بازدید


سلام خسته نباشید ۳۵ هفته ۵ روز باردارم

خانوم دکتر من دیروز رفتم دکتر بهم گفت زایمان طبیعی دارم ۳ هفته دیگه وقت زایمان چیکار کنم ک زایمان راحت داشته باشم بچه اولم هست بهم گفت کلاس هست ولی هزینه میگیره دستم خالیه میخواستم کمکم کنید

56 پاسخ 495 بازدید


درد مفاصل سه ماه بعد زایمان

سلام خانم دکتر من مفاصلم حالا بخوام مچ باشه یا زانو پنجه پا انگشتام موقع تکون دادن درد میکنه علتش چیه
؟چهارماه پیش زایمان کردم

3 پاسخ 302 بازدید


آزمایش غربالگری دوم بارداری

سلام خانم دکترعزیز
آزمایش غربالگری دوم رو دکترم برام نوشته من امروز ۱۴ هفته و ۲ روزم بهترین زمانش چند هفته س انجام بدم عزیزم؟؟؟
مکمل رو از ۱۶ هفتگی کامل باید شروع کنم؟
برای آزمایش غربالگری دوم باید ناشتا باشم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین❤️

4 پاسخ 397 بازدید


لاغری بیش از اندازه و غیر طبیعی

سلام خسته نباشید خانم دکتر من بارداری بسیار سختی داشتم وزن بچه من 1700بود ولی الحمدالله مشگلی نداشتیم تا ۸ماه پیش ک یهو من شروع کردم ب وزن کم کردن اینطوری بگم ک من از وزن 54 از برج 8پارسال الان شدم 44 این خیلی داره عذابم میده ب طوری ک مامانم داره جوش میزنه فکر میکنه مریضم و اقوام حتی شوهرم فکر میکنن چیزی مصرف دارم ک انقدر بدجور لاغر شدم اوایل میگفتم جوش زدم لاغر شدم چون زیادی جوشی هستم و اینکه با خواهرم شریک شدم خیلی نگرانم شراکتمو با خواهرم بهم زدم اما فرقی نکرد همینطور هی لاغر تر میشم تنها چیزی ک هس خیلی ذهنمو مشغول کرده اینکه از زمان تولد بچم ک فقط ده روز شیر منو خورد و دیگه نخورد من سینه هام هنوز شیر دارن بنظرتون علتش این نمیتونه باشه متونید راهنمایم کنید چیکار کنم

9 پاسخ 650 بازدید


درمان اسهال بچه ی ۱۰ ماهه

سلام وقت بخیر
دخترم از روز ۳ش اسهال و استفراغ داشت،و دکتر قطره ی پدی لاکت داد و شیرخشک بدون قند و دیفن هیدرامین.ک روز ۴ش استفراغ برطرف شد و روز ۵ش اسهال کمی بهتر شد ولی مجدد امروز اسهال داره.
سیب رنده شده و موز و کته هم خورده.
باید چکارکرد؟

9 پاسخ 544 بازدید


علت ترک های پوستی

سلام شبتون بخیر پزشک جان
من مدتیه متوجه شدم ران پام ترک های پوستی دارن
و یه چند جا از پاهام یکم کبوده شده انگاری، ضربه هم نخورده به جایی
میشه علتش رو بگین از چی می‌تونه باشه؟
عکس رو نت از دانلود کردم براتون میزارم دقیقا مثل عکس هستن ترک های پوستی م

4 پاسخ 555 بازدید


جواب آزمایش تیروئیدنوزادم

باسلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب آزمایش تیروئید پسرم رو تفسیر کنید و اگه امکانش هست زودتر جواب بدید چون ماازشهرخیلی فاصله داریم اگه مشکلی هست خدای نکرده بایداز الان حرکت کنم که تا عصربرسم مطب دکتر،چون نمیتونم با نوزادم برم شهر فقط بخاطر یه جواب آزمایش نشون دادن به دکتر

10 پاسخ 370 بازدید


آزمایش غربالگری اول بارداری

دکتر جان سلام بیزحمت این ازمایشو بررسی بکنین .

19 پاسخ 478 بازدید


سرماخوردگی و گلودرد در شیردهی

سلام خدمت دکتر عزیز و خانومای اومایی
دکتر عزیزمن سرماخوردم و گلودرد دارم با توجه ب اینکه شیر میدم میخام بدونم چ داروهایی میتونم استفاده کنم ؟
قرص کلداستاپ و شربت دیفن هیدرامین مصرفش تو شیردهی مجازه؟؟
و اینکه چکار کنم پسرمم مریض نشه اخه هم شیر باید بش بدم هم بغلش کنم

7 پاسخ 360 بازدید


علت جوش صورت نوزاد یکماهه

سلام خدمت پزشک و دوستان اومایی دخترم الان یکماه و ۲۰ روزشه شیر خودمو میخوره خیلی کم گاهی که شیرم کم باشه شیرخشک آپتامیل میدم چند وقته صورتش جوشای ریز میزنه صورتش پر از دون دون ریز شده حتی اطراف گردن گوش نمیدونم از چیه نگرانم طبیعیه یان ؟ 😓
چکار کنم خوب شه صورتش؟
کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه

38 پاسخ 2,140 بازدید


آزمایش غربالگری اول. سونوگرافی ۱۲ هفته

سلام خانوم دکتر عزیز اگر ممکنه میتونید یه نگاهی به آزمایش غربالگری من بندازید.ممنون میشم. دکترم تا شنبه نیستش استرس دارم

40 پاسخ 1,027 بازدید


اینجا کسی مسمومیت بارداری داشته؟

خودم حس میکنم یه هوا روی پای چپم از راستم بیشتر باد داره شوهرم میگه نه توهم زدی. از صبح یکمم سرم سنگینه درد نمیکنه ولی سنگین. فشارم مثل همیشست ولی
میترسم دفع پروتیین باشه. حالا فردا میرم بیمارستان ازمایش ادرار میدم . ولی خیلی نگرانم. علائمش چطوریه اصلا؟

16 پاسخ 468 بازدید


ورم آلت بچم😔😔😔 دوستان بیاین کمک توروخداااااا

سلام خانم دکتر ومامانا خسته نباشید ببینید پسرم اطراف آلتش ورم کرده یان ؟؟توروخدا جواب بدین ؟؟ عکس میفرستم بهم بگید

38 پاسخ 1,077 بازدید


درد سمت چپ شکم در روز سوم پریودی

سلام خانم دکتر عزیز .
من امروز روز سوم پریودمه و از بعدظهر سمت چپ زیر شکمم درد میگیره مداوم و حتی به مقعدمم فشار میاد . مثل مواقعی که تخمک گذاری میشه . دردشم داره بیشتر میشه . بنظرتون مشکل از چی میتونه باشه ؟؟؟

25 پاسخ 448 بازدید


قرار گرفتن در معرض کسی که MRI با تزریق انجام داده

سلام
یکی از اعضای خانواده امروز MRI با تزریق انجام داده
من میتونم کنارش باشم یا خیر؟در چه فاصله ایی باید ازش باشم؟
ممنون🌹

7 پاسخ 436 بازدید


بچه ها در چه صورت از هم سرخک میگیرن؟

سلام بچه یکی از فامیل هامون سرخک گرفته میخواستم بدونم در رفت وآمد ها امکان داره پسر منم بگیره؟

13 پاسخ 387 بازدید


درد قفسه سینه تو ماه اول بهرداری

6روز به موعدم مونده ولی علائم داشتم آزمایش بارداری دادم و مثبته.
ولی از دیشب درد قفسه سینه و کتف چپ دارم و حرکت میکنم درد بیشتر میشه. عادیه؟

20 پاسخ 580 بازدید