سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
احیانا طی چند روز قبل رابطه نداشتید؟ به ارگاسم نرسدید؟ فعالیت زیاد نداشتید؟
نه رابطه نداشتم ولی فعالیت زیاد داشتم
دکتر خیلی استرس دارم یه شیاف پروژسترون گذاشتم و دراز کشیدم
دکتر آمپول پروژسترون هم دارم اگر نیاز هست تا تزریق کنم؟
عزیزم علت همین مساله است استراحت داشته باشید و بله آمپول را هم تزریق کنید، چرا آمپول برایتان تجویز شده بود؟
چون سابقه سقط داشتم و درد زیر شکم و درد کمر داشتم
متوجه شدم عزیزم ، اگر دیگر لکه بینی تکرار نشده جای نگرانی نیست، استراحت خود را بسیار افزایش دهید و فعلا روابط جنسی متوقف شوند، شیاف پروژسترون را هم ادامه دهید اگر مجددا لکه بینی داشتید یا حتی ترشح خونی یا درد، لازم است در اسرع وقت مراجعه کنید 🌸
سلام دکتر وقتتون بخیر چشم ممنونم بابته راهنمایی هاتون موفق و پیروز باشید عصرتون بخیر
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم عزیزدلم ، امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💗💗