Ooma

آرزو مامان اردلان میای یه لحطه

سلام عزیزم .انتی کجا رفته بودی برات جنسیت چی حدس زده بود؟

38 پاسخ 827 بازدید


لکه بینی بعدازتزریق آمپول جلوگیری سه ماهه

سلام چکارکنم قطع بشه ده روزه

13 پاسخ 322 بازدید


سن دقیق بارداری حساب کنید

سلام دوستان و پزشک عزیز من سن بارداری دقیق نمیدونم از پریودی باید حساب کنم یا انتقال جنینم،الان واس غربالگری موندم کی برم؟آخرین پریودم۵خرداد بود،انتقال جنین۵روزه ۲۳خرداد

13 پاسخ 646 بازدید


سونو سه بعدی رحم

سلام وقت بخیر میخواستم نظرتون رو راجع به سونو بدونم؟؟ممنون میشم!

6 پاسخ 458 بازدید


عفونت ادرار و زنانه

سلام دکتر جونم.خوبین؟قبول باشه از همگی
عزیزم من،هم ترشح رنگی دارم،هم تو ازمایش ادرارم،زده باکتری مثبت

ولی الان دیگه با درد شده،ینی واژنم تیرمیکشه و ترشح دارم.دستشوییم میرم،عذرمیخوام ولی یکم میسوزه.میشه کمکم کنین بگین چیکار کنم،امروز انقد درد میکنه نمیتونم بشینم حتی.ممنون

7 پاسخ 485 بازدید


تفسیر نوارقلب جنین

سلام دکتر عزیز خوبید
امروز رفتم نوار قلب گرفتم دوبار تکرار کردن گفتن نواره خوبی نیس برو دوباره بیا یساعت بعدش رفتم گفتن بهتره از قبلیا میشه یه نکاه کنید شما

11 پاسخ 742 بازدید


درد درناحیه زیرشکم و واژن

سلام خسته نباشید. من از دیروز درناحیه واژن وزیرشکم درددارم از امروز دردواژنم به قسمت رانهای پام پخش شده درصورتی که راه میرم درددارم پاهام از هم نمیتونم بازکنم بنظرتون این درد از چیه وباید چیکارکنم

8 پاسخ 683 بازدید


زایمان سزارین در اهواز

سلام خانم هایی ک اهواز سال ۴۰۰ سزارین کردن میشه بیان از تجربیات سزارین بگن و دکترشون رو که کی بود و آیا راضی بودن دستشون سبک بود یا نه زود سرپا شدن؟و در مورد هزینه سزارین اول ک انجام دادن سپاس

25 پاسخ 6,071 بازدید


تفسیر جواب آزمایش قند

سلام خانم دکتر
لطفا این آزمایشمو بگین خوبه یا نه
و اینکه دو سه روزه گلو درد و گوش درد هستم و آبریزش بینی و عطسه دارم
دکتر نرفتم
میشه بگین چ دارویی میتونم بخورم؟

14 پاسخ 471 بازدید


استفاده از شیاف دیکلوفناک در بارداری

سلام وقتتون بخیر
من گاهی دچار سردردهای شدید میگرنی میشم، اکثرا هم موقعی ک بدخواب میشم، استامنوفن اصلا برام کارساز نیست، میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟

18 پاسخ 920 بازدید


سوختگی پای نوزاد و تاول

سلام دکتر جان
پای خواهرزادمو ببینید
دوسه روز پیش یکم قرمز شده
از دیشب بیشتر شده
بردنش دکتر گفته ازمایش خون بدید ممکنه عفونتی چیزی باشه
منتهی بچه مریضه فعلا ندادن
میخاستم نظرشمارو بپرسم
خیلیم بیقراره

22 پاسخ 7,408 بازدید


حساسیت نوزاد ٨ ماه

سلام دکترجان خسته نباشید من دخترم ٨ ماه ٢٨ روزش هستش دیشب اندازه یک لپه شایدبهش حلواگردو دادم که عسل و شیره هم به نظرم داشت خلاصه گرمی بودش ظهر بردمش حمام بدنش چیزی نبود اما ازعصر تا الان بدنش این طوری شده یعنی بخاطرحلواشده امروزم فقط شیر دادم به جزشیرغذای جدیدی ندادم لطفا بگیدچیکارکنم آیا آبله مرغان نیستش فردا ببرم دکتر یا صبرکنم بهترشد ببرم یاباید فردا بره لطفابگید

39 پاسخ 569 بازدید


دکترجان خوردن ماءالشعیرتلخ جو درهفته بارداری من مجازه؟

باسلام خدمت دکترمحترم اوما،،،میخواستم بپرسم آیا خوردن ماءالشعیرتلخ جو واسه من مجازه؟چون من هیچ نوشیدنی گازدار نمیخورم گفتم بجاش اینوبخورم بخاطرفوایدش
پیشاپیش ممنونم ازپاسخگوییتون⚘

22 پاسخ 1,224 بازدید


دکتر در مورد شیر و دفع پسرم +عکس

سلام وقتتون بخیر دکتر پسر من ۱ ماهش شده دو هفتست شیر ببلاک کامفورت بهش میدم طبق نظر دکتر شکمش همش شله مثل عکس اوایل آپتامیل میخورد اما رفلاکس پنهان داشت دکترش شیر خشک ببلاک ar بهش داد مدفوعش کمی شکل دار شد ولی سفت نشد ک بگم یبوست داره اما دکتر دیگه ای گفتن این رفلاکس رو اکثرا دارن این مریضی نداره و خوب میشه کم کم گفتن ببلاک کامفورت براش بهتره الان شکمش همش اینجوره روزها شیر خودمو میخوره آخر شبا ببلاک کامفورت ۲ بار میدم الان نمیدونم شیرش خوبه یا نه ک اینجور شده بعد ی چیز دیگه همش مدفوعش با صداست وقتی مدفوع میکنه صدا هم میده همراه باد از مقعد و باد مقعدش هم زیاده بخاطر نفخش راستی به محض شیر خوردن بیشتر وقتا مدفوع داره

11 پاسخ 444 بازدید


سلام یه سوال داشتم در مورد صدا

همه میگن صدا چقدر پایینه درصورتیکه خودم فک میکنم بلند حرف میزنم
بنظرتون پاکسازی گوش انجام بدم
تا ب حال انجام ندادم ضرر نداره؟

10 پاسخ 576 بازدید


تداخل پنتوپرازول ۴۰با لووتیروکسین

سلام وقت بخیر خدمت پزشک عزیز
هفته ی نهم بارداری هستم به دلیل مشکلات معده دکترپنتوپرازول برام نوشته صبح ناشتا ،چون کم کاری تیروئید دارم وهرروز نصف قرص لووتیروکسین ناشتا می خورم .الان نمی دونم چطور این دوتا دارو را مصرف کنم .
لطف می کنید راهنمایی کنید .

5 پاسخ 524 بازدید


فوری دخترم تب شدید داره فوری

سلام وقت بخیر.از ظهر دخترم تب شدید داشت.ساعت ۴ بهش استامینوفن دادم .ساعت ۸ اثرش رفت بدنش داغ بود.تبش رو گرفتم دیدم ۳۹.۵ هست.یه شیاف استامینوفن گذاشتم زود بردمش دکتر معاینه کرد گفت ویروسیه.الان باز اثر شیاف رفته تبش ۳۹ به بالا بود.سوالم اینه که براش کتوتیفن و شربت استامینوفن نوشته با اسپری بینی.عکسشونو میذارن لطفا ببینین مشکلی نداره بدم؟

36 پاسخ 846 بازدید


قرص کلومیفن و اقدام داشتن

سلام وقتتون بخیر من قرص کلومیفن مصرف کردم امپول هم زدم قبل از اینکه برم سونو نباید رابطه داشته باشم؟؟

11 پاسخ 456 بازدید


واکسن کزاز در بارداری

سلام خانم دکتر...خسته نباشید...از کجا بدونم که چه زمانی واکسن کزاز زدم؟این واکسن کی تزریق میشه؟؟ موقع ازدواج و آزمایش خون بهمون یه واکسنی زدن همونه ؟ یا مدرسه زدن؟

10 پاسخ 541 بازدید


خونریزی از مقعد در هفته ۱۸ بارداری

سلام خانم دکتر
من جفتم سر راهیه، خلفی هم هست
قرص ویتامین کلمرز رو دکتر بهم داد بعد ظهر خوردم ۳ساعت شکم درد وحشتناک گرفتم...
امروز دیدم ته لباس زیرم ۲قطره خون تیرست، فک کنم مال دیروزه، من مشکل شقاق هم ندارم
فقط یکی دو هفته ای هست احساس میکنم مقعدم میخاره یه همچین چیزی انگار قرص انگل باید بخورم...
من میترسم
چکار کنم به نظر شما؟؟؟

7 پاسخ 632 بازدید