آرزو مامان اردلان میای یه لحطه
سلام عزیزم .انتی کجا رفته بودی برات جنسیت چی حدس زده بود؟
لکه بینی بعدازتزریق آمپول جلوگیری سه ماهه
سلام چکارکنم قطع بشه ده روزه
سن دقیق بارداری حساب کنید
سلام دوستان و پزشک عزیز من سن بارداری دقیق نمیدونم از پریودی باید حساب کنم یا انتقال جنینم،الان واس غربالگری موندم کی برم؟آخرین پریودم۵خرداد بود،انتقال جنین۵روزه ۲۳خرداد
سونو سه بعدی رحم
سلام وقت بخیر میخواستم نظرتون رو راجع به سونو بدونم؟؟ممنون میشم!
عفونت ادرار و زنانه
سلام دکتر جونم.خوبین؟قبول باشه از همگی
عزیزم من،هم ترشح رنگی دارم،هم تو ازمایش ادرارم،زده باکتری مثبت
ولی الان دیگه با درد شده،ینی واژنم تیرمیکشه و ترشح دارم.دستشوییم میرم،عذرمیخوام ولی یکم میسوزه.میشه کمکم کنین بگین چیکار کنم،امروز انقد درد میکنه نمیتونم بشینم حتی.ممنون
تفسیر نوارقلب جنین
سلام دکتر عزیز خوبید
امروز رفتم نوار قلب گرفتم دوبار تکرار کردن گفتن نواره خوبی نیس برو دوباره بیا یساعت بعدش رفتم گفتن بهتره از قبلیا میشه یه نکاه کنید شما
درد درناحیه زیرشکم و واژن
سلام خسته نباشید. من از دیروز درناحیه واژن وزیرشکم درددارم از امروز دردواژنم به قسمت رانهای پام پخش شده درصورتی که راه میرم درددارم پاهام از هم نمیتونم بازکنم بنظرتون این درد از چیه وباید چیکارکنم
زایمان سزارین در اهواز
سلام خانم هایی ک اهواز سال ۴۰۰ سزارین کردن میشه بیان از تجربیات سزارین بگن و دکترشون رو که کی بود و آیا راضی بودن دستشون سبک بود یا نه زود سرپا شدن؟و در مورد هزینه سزارین اول ک انجام دادن سپاس
تفسیر جواب آزمایش قند
سلام خانم دکتر
لطفا این آزمایشمو بگین خوبه یا نه
و اینکه دو سه روزه گلو درد و گوش درد هستم و آبریزش بینی و عطسه دارم
دکتر نرفتم
میشه بگین چ دارویی میتونم بخورم؟
استفاده از شیاف دیکلوفناک در بارداری
سلام وقتتون بخیر
من گاهی دچار سردردهای شدید میگرنی میشم، اکثرا هم موقعی ک بدخواب میشم، استامنوفن اصلا برام کارساز نیست، میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟
سوختگی پای نوزاد و تاول
سلام دکتر جان
پای خواهرزادمو ببینید
دوسه روز پیش یکم قرمز شده
از دیشب بیشتر شده
بردنش دکتر گفته ازمایش خون بدید ممکنه عفونتی چیزی باشه
منتهی بچه مریضه فعلا ندادن
میخاستم نظرشمارو بپرسم
خیلیم بیقراره
حساسیت نوزاد ٨ ماه
سلام دکترجان خسته نباشید من دخترم ٨ ماه ٢٨ روزش هستش دیشب اندازه یک لپه شایدبهش حلواگردو دادم که عسل و شیره هم به نظرم داشت خلاصه گرمی بودش ظهر بردمش حمام بدنش چیزی نبود اما ازعصر تا الان بدنش این طوری شده یعنی بخاطرحلواشده امروزم فقط شیر دادم به جزشیرغذای جدیدی ندادم لطفا بگیدچیکارکنم آیا آبله مرغان نیستش فردا ببرم دکتر یا صبرکنم بهترشد ببرم یاباید فردا بره لطفابگید
دکترجان خوردن ماءالشعیرتلخ جو درهفته بارداری من مجازه؟
باسلام خدمت دکترمحترم اوما،،،میخواستم بپرسم آیا خوردن ماءالشعیرتلخ جو واسه من مجازه؟چون من هیچ نوشیدنی گازدار نمیخورم گفتم بجاش اینوبخورم بخاطرفوایدش
پیشاپیش ممنونم ازپاسخگوییتون⚘
دکتر در مورد شیر و دفع پسرم +عکس
سلام وقتتون بخیر دکتر پسر من ۱ ماهش شده دو هفتست شیر ببلاک کامفورت بهش میدم طبق نظر دکتر شکمش همش شله مثل عکس اوایل آپتامیل میخورد اما رفلاکس پنهان داشت دکترش شیر خشک ببلاک ar بهش داد مدفوعش کمی شکل دار شد ولی سفت نشد ک بگم یبوست داره اما دکتر دیگه ای گفتن این رفلاکس رو اکثرا دارن این مریضی نداره و خوب میشه کم کم گفتن ببلاک کامفورت براش بهتره الان شکمش همش اینجوره روزها شیر خودمو میخوره آخر شبا ببلاک کامفورت ۲ بار میدم الان نمیدونم شیرش خوبه یا نه ک اینجور شده بعد ی چیز دیگه همش مدفوعش با صداست وقتی مدفوع میکنه صدا هم میده همراه باد از مقعد و باد مقعدش هم زیاده بخاطر نفخش راستی به محض شیر خوردن بیشتر وقتا مدفوع داره
سلام یه سوال داشتم در مورد صدا
همه میگن صدا چقدر پایینه درصورتیکه خودم فک میکنم بلند حرف میزنم
بنظرتون پاکسازی گوش انجام بدم
تا ب حال انجام ندادم ضرر نداره؟
تداخل پنتوپرازول ۴۰با لووتیروکسین
سلام وقت بخیر خدمت پزشک عزیز
هفته ی نهم بارداری هستم به دلیل مشکلات معده دکترپنتوپرازول برام نوشته صبح ناشتا ،چون کم کاری تیروئید دارم وهرروز نصف قرص لووتیروکسین ناشتا می خورم .الان نمی دونم چطور این دوتا دارو را مصرف کنم .
لطف می کنید راهنمایی کنید .
فوری دخترم تب شدید داره فوری
سلام وقت بخیر.از ظهر دخترم تب شدید داشت.ساعت ۴ بهش استامینوفن دادم .ساعت ۸ اثرش رفت بدنش داغ بود.تبش رو گرفتم دیدم ۳۹.۵ هست.یه شیاف استامینوفن گذاشتم زود بردمش دکتر معاینه کرد گفت ویروسیه.الان باز اثر شیاف رفته تبش ۳۹ به بالا بود.سوالم اینه که براش کتوتیفن و شربت استامینوفن نوشته با اسپری بینی.عکسشونو میذارن لطفا ببینین مشکلی نداره بدم؟
قرص کلومیفن و اقدام داشتن
سلام وقتتون بخیر من قرص کلومیفن مصرف کردم امپول هم زدم قبل از اینکه برم سونو نباید رابطه داشته باشم؟؟
واکسن کزاز در بارداری
سلام خانم دکتر...خسته نباشید...از کجا بدونم که چه زمانی واکسن کزاز زدم؟این واکسن کی تزریق میشه؟؟ موقع ازدواج و آزمایش خون بهمون یه واکسنی زدن همونه ؟ یا مدرسه زدن؟
خونریزی از مقعد در هفته ۱۸ بارداری
سلام خانم دکتر
من جفتم سر راهیه، خلفی هم هست
قرص ویتامین کلمرز رو دکتر بهم داد بعد ظهر خوردم ۳ساعت شکم درد وحشتناک گرفتم...
امروز دیدم ته لباس زیرم ۲قطره خون تیرست، فک کنم مال دیروزه، من مشکل شقاق هم ندارم
فقط یکی دو هفته ای هست احساس میکنم مقعدم میخاره یه همچین چیزی انگار قرص انگل باید بخورم...
من میترسم
چکار کنم به نظر شما؟؟؟




