Ooma

خانم دکتر قرصهای ویتامین رو باید ازچند هفته شروع کرد؟

باسلام خانم دکتر من الان سیزده هفته وچهارروز هستم این قرصا رو دکتر بهم داده ولی یادم رفت بپرسم از کی شروع کنم از چند هفته ممنون میشم اگر کمکم کنین.عکس قرصا رو میزارم ببینین

23 پاسخ 431 بازدید


خلط پشت حلق کودک سیزده ماهه

خانوم دکتر عزیز سلام
خانوم دکتر چندوقت پی حدودا دوماه پیش بچه من سرماخورد از تون روز به بعد خلط پشت حلق داره چندوقتی میره دوباره عود میکنه عادت داره همراه غذاش ماست بخوره میتونه این مشکلو تشدید کنه الان دیگه موقع خواب خیلی ادیت میشه خلطش صدا میده تو بینیش انگار یه حالت خرخر براش پیش می‌یاد خانوم دکتر اصلا دیروز بهش سیتریزین دادم خیلی بدلجی کرد خواب آور بود فک کنم سرگیجش آورد جای سیتریزبن چی میتونم بهش بدم که این حالت خلطش برطرف بسه چندبارم بردمش دکتر دکترش میگه سینش خوبه حلط داره پوار بزن اونم براش میزنم اما تاثیری نداشته سنشم سیزده ماه و پانزده روزشه

20 پاسخ 617 بازدید


تفسیر آزمایش خون و ادرار

با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک عزیزو دوستداشتنی.
خانم دکتر لطفا آزمایش دخترم رو تفسیر کنید
دکتر برای دخترم چکاپ یکسالگی نوشتن
و اینکه گفتن وزنش خیلی کمه
جواب رو هنوز نشونشون ندادم
ممنون.

28 پاسخ 385 بازدید


لطفا ازمایشم را تفسیر کنید

سلام خسته نباشید
خانم دکتر
و دوستان
این ازمایشاتمو نگاه کنید ببنید مشکل دارم یان

12 پاسخ 448 بازدید


تفسیر سونوگرافی رحم (واژینال)

این سونو رو من روز ۱۳ دادم و اینکه روز دوازدهم کیت تخمک گذاری مثبت شد.لطفا این سونو رو برام تفسیر کنید.ممنون

12 پاسخ 1,378 بازدید


,پسرم پشتش قرمز شده

سلام خانما پسرم ۱سالشه بعد از واکسن یک سالگی چند روز چند روز بدنش دون‌دون قرمز شد اما خوب شدن حالا دوروزه باسنش دون دون کنار هم قرمز شد یکم زیاد شد حالا انگار بهم وصل شدن و یه تیکه بزرگ مثل کبودی قرمزه خیلیم اذیت میشه نمیدونم سرخکه یا حساسیت

6 پاسخ 457 بازدید


ان تی و غربالگری هفته ۱۲

با سلام خانم دکتر عزیز
این آزمایش بنده در هفته ۱۲ هست آیا مشکلی داره ؟؟؟

18 پاسخ 852 بازدید


ازمایش بتادادم.۱۳انتقالم منفی شد

سلام امروز۱۳انتقالم بودوچکن فرداجمعه بودامروزرفتم ازمایش خون دادم.وبتام زیرپنجه یعنی ۲اگه امکان داره درچندروزاینده بالابره واگرنه ک من دهروهام روازامروزقطع کنم چون داروانتقال مصرف میکنم.

7 پاسخ 815 بازدید


مکمل های ۳ ماه دوم بارداری

سلام مامانای گل که تو ۳ ماهه دوم بارداری هستید ،یا هفته بیست بارداری هستین میشه لطفا بمن بگید برای این ۳ ماه دکتر چه مکمل هایی رو تجویز کردن ؟

22 پاسخ 646 بازدید


لکه بینی و درد پاها و کمر

با سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
من ماه پیش 20 م پریود شدم طبق روزشمار اوما که تقریبا همیشه دقیق بوده این ماه باید 17م پریود میشدم اما هفته گذشته یعنی 7 مرداد لکه های قهوه ای رنگ دیدم همراه با پادرد و کمردرد فکر کردم پریود شدم اما دیگه نیومد تا دیروز که باز لکه بینی داشتم و هنوزم پریود نشدم و همچنان لکه های قهوه ایه اما دردهای پریودی دارم...برای اولین باره همچین تجربه ای داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
برای بارداری اقدامی نکردم و همیشه مراقب بودیم و وسیله جلوگیری هم کاندوم بوده که مرتب استفاده شده

3 پاسخ 2,526 بازدید


ریسک متوسط سندرم در آزمایش عربالگری

سلام خاتم دکتر خسته نباشید
سونو ان تی رفتم همه چی خوب بود
آزمایش امروز گرفتم زده ریسک متوسط برای سندرم داون
میشه بخاطر سن باشه؟

49 پاسخ 767 بازدید


قرمزی بخیه ها بعد زایمان طبیعی

من طبیعی زایمان کردم هنوز جای بخیه ها یکم درد داره و قرمزه واژنم هم ترشحات بد بو داره میخواستم بدونم باید چیکار کنم

4 پاسخ 722 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز میشه آزمایش خون رو ملاحظه بفرمایید.

خانم دکتر من به خاطر طب کار و کارم مجدد آزمایش خون دادم و حدودا دو هفته پیش که واسه بارداری آزمایش داده بودم، آزمایشام به غیر از گلوبول سفید که زیاد شده بود همه خوب بود.
الان آزمایش طب کارم اینجوریه آیا لازم هست برم پیش دکترم و قرص جدید مصرف کنم؟ بارداریمم دوقلویی هست.
در حال حاضرم قرص اسید فولیک ۱، دی ۱۰۰۰ و مکمل بارداری فموبرا مصرف می کنم.

18 پاسخ 418 بازدید


غذای کمکی نوزاد رفلاکسی

سلام خدمت دوستان عزیز و پزشک محترم
دختر من ۵روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه و رفلاکس داره
من از ۴ ماه و نیم فرنی دادم بهش اوایل با شیر خودم میدادم الان با شیر کم چرب درست میکنم براش
پوره سیب هم یبار دادم بهش
الان نمیدونم چه چیزایی میتونم بدم بهش و چه چیزایی ندم
بجز آد قطره ی دیگه ای نیاز نیست؟
و اینکه وزنش کم بود یه مقدار واسه همین زود شروع کردم
شیر خودمو میخوره شیر خشک ar هم شبی یکی دوبار بهش میدم
ممنون میشم راهنماییم کنید

18 پاسخ 564 بازدید


سلام خانم دکتر این آزمایش دختر دوستمه میشه نگاه کنید تفسیر کنید برامون ؟

خانم دکتر میشه این آزمایش رو تفسیر کنید اونایی که کم و زیاده چی هست؟ ممنون.

13 پاسخ 388 بازدید


سلام خانم دکتر میشه این آزمایش رو تفسیر کنید

سلام خانم دکتر این آزمایش رو هم میشه تفسیر کنید ؟ دوستم دو قلو داره توی دوتا پرسش متفاوت آزمایش هاشون رو گذاشتم اگه میشه به هر دو جواب بدین ممنون .

13 پاسخ 527 بازدید


دریافت اکسیژن در بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من مشکل انعقاد خون (فاکتور۵) دارم و الان کیست هم دارم،تازه متوجه شدم باردارم و خیلی احساس می کنم نفس کم میارم ،اکسیژن می تونم بگیرم؟
دارو هم آمپول انوکسپارین ۴۰،آسپیرین ۸۰ و شیاف پروژسترون مصرف می کنم

10 پاسخ 688 بازدید


خانم دکتر سونو را تفسیر کنید

سلام مامانا و خانم دکتر. ممنون میشم جواب سونو رو تفسیر کنین

12 پاسخ 293 بازدید


درد شدید هنگام تخمک گذاری بعد از زایمان

سلام دکتر جان من بعد از زایمان موقع تخمک گذاری درد خیلییی شدید دارم قبلا هم درد داستم موقع تخمک گذاری ولی اینقدر شدید نیست.انقدر که نمیتونم کمرمو صاف کنم .البته پلی کیستیک هستم .ممکنه بیماری خاصی داشته باشم؟؟باید به پزشک مراجعه کنم؟

11 پاسخ 400 بازدید


سلام تفسیرازمایش خون وادرار

سلام دکترجان ودوستان عزیز..وقت بخیرمیشه آزمایش منوتفسیرکنید..🙏♥️

19 پاسخ 327 بازدید