خانم دکتر قرصهای ویتامین رو باید ازچند هفته شروع کرد؟
باسلام خانم دکتر من الان سیزده هفته وچهارروز هستم این قرصا رو دکتر بهم داده ولی یادم رفت بپرسم از کی شروع کنم از چند هفته ممنون میشم اگر کمکم کنین.عکس قرصا رو میزارم ببینین
خلط پشت حلق کودک سیزده ماهه
خانوم دکتر عزیز سلام
خانوم دکتر چندوقت پی حدودا دوماه پیش بچه من سرماخورد از تون روز به بعد خلط پشت حلق داره چندوقتی میره دوباره عود میکنه عادت داره همراه غذاش ماست بخوره میتونه این مشکلو تشدید کنه الان دیگه موقع خواب خیلی ادیت میشه خلطش صدا میده تو بینیش انگار یه حالت خرخر براش پیش مییاد خانوم دکتر اصلا دیروز بهش سیتریزین دادم خیلی بدلجی کرد خواب آور بود فک کنم سرگیجش آورد جای سیتریزبن چی میتونم بهش بدم که این حالت خلطش برطرف بسه چندبارم بردمش دکتر دکترش میگه سینش خوبه حلط داره پوار بزن اونم براش میزنم اما تاثیری نداشته سنشم سیزده ماه و پانزده روزشه
تفسیر آزمایش خون و ادرار
با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک عزیزو دوستداشتنی.
خانم دکتر لطفا آزمایش دخترم رو تفسیر کنید
دکتر برای دخترم چکاپ یکسالگی نوشتن
و اینکه گفتن وزنش خیلی کمه
جواب رو هنوز نشونشون ندادم
ممنون.
لطفا ازمایشم را تفسیر کنید
سلام خسته نباشید
خانم دکتر
و دوستان
این ازمایشاتمو نگاه کنید ببنید مشکل دارم یان
تفسیر سونوگرافی رحم (واژینال)
این سونو رو من روز ۱۳ دادم و اینکه روز دوازدهم کیت تخمک گذاری مثبت شد.لطفا این سونو رو برام تفسیر کنید.ممنون
,پسرم پشتش قرمز شده
سلام خانما پسرم ۱سالشه بعد از واکسن یک سالگی چند روز چند روز بدنش دوندون قرمز شد اما خوب شدن حالا دوروزه باسنش دون دون کنار هم قرمز شد یکم زیاد شد حالا انگار بهم وصل شدن و یه تیکه بزرگ مثل کبودی قرمزه خیلیم اذیت میشه نمیدونم سرخکه یا حساسیت
ان تی و غربالگری هفته ۱۲
با سلام خانم دکتر عزیز
این آزمایش بنده در هفته ۱۲ هست آیا مشکلی داره ؟؟؟
ازمایش بتادادم.۱۳انتقالم منفی شد
سلام امروز۱۳انتقالم بودوچکن فرداجمعه بودامروزرفتم ازمایش خون دادم.وبتام زیرپنجه یعنی ۲اگه امکان داره درچندروزاینده بالابره واگرنه ک من دهروهام روازامروزقطع کنم چون داروانتقال مصرف میکنم.
مکمل های ۳ ماه دوم بارداری
سلام مامانای گل که تو ۳ ماهه دوم بارداری هستید ،یا هفته بیست بارداری هستین میشه لطفا بمن بگید برای این ۳ ماه دکتر چه مکمل هایی رو تجویز کردن ؟
لکه بینی و درد پاها و کمر
با سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
من ماه پیش 20 م پریود شدم طبق روزشمار اوما که تقریبا همیشه دقیق بوده این ماه باید 17م پریود میشدم اما هفته گذشته یعنی 7 مرداد لکه های قهوه ای رنگ دیدم همراه با پادرد و کمردرد فکر کردم پریود شدم اما دیگه نیومد تا دیروز که باز لکه بینی داشتم و هنوزم پریود نشدم و همچنان لکه های قهوه ایه اما دردهای پریودی دارم...برای اولین باره همچین تجربه ای داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
برای بارداری اقدامی نکردم و همیشه مراقب بودیم و وسیله جلوگیری هم کاندوم بوده که مرتب استفاده شده
ریسک متوسط سندرم در آزمایش عربالگری
سلام خاتم دکتر خسته نباشید
سونو ان تی رفتم همه چی خوب بود
آزمایش امروز گرفتم زده ریسک متوسط برای سندرم داون
میشه بخاطر سن باشه؟
قرمزی بخیه ها بعد زایمان طبیعی
من طبیعی زایمان کردم هنوز جای بخیه ها یکم درد داره و قرمزه واژنم هم ترشحات بد بو داره میخواستم بدونم باید چیکار کنم
سلام خانم دکتر عزیز میشه آزمایش خون رو ملاحظه بفرمایید.
خانم دکتر من به خاطر طب کار و کارم مجدد آزمایش خون دادم و حدودا دو هفته پیش که واسه بارداری آزمایش داده بودم، آزمایشام به غیر از گلوبول سفید که زیاد شده بود همه خوب بود.
الان آزمایش طب کارم اینجوریه آیا لازم هست برم پیش دکترم و قرص جدید مصرف کنم؟ بارداریمم دوقلویی هست.
در حال حاضرم قرص اسید فولیک ۱، دی ۱۰۰۰ و مکمل بارداری فموبرا مصرف می کنم.
غذای کمکی نوزاد رفلاکسی
سلام خدمت دوستان عزیز و پزشک محترم
دختر من ۵روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه و رفلاکس داره
من از ۴ ماه و نیم فرنی دادم بهش اوایل با شیر خودم میدادم الان با شیر کم چرب درست میکنم براش
پوره سیب هم یبار دادم بهش
الان نمیدونم چه چیزایی میتونم بدم بهش و چه چیزایی ندم
بجز آد قطره ی دیگه ای نیاز نیست؟
و اینکه وزنش کم بود یه مقدار واسه همین زود شروع کردم
شیر خودمو میخوره شیر خشک ar هم شبی یکی دوبار بهش میدم
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام خانم دکتر این آزمایش دختر دوستمه میشه نگاه کنید تفسیر کنید برامون ؟
خانم دکتر میشه این آزمایش رو تفسیر کنید اونایی که کم و زیاده چی هست؟ ممنون.
سلام خانم دکتر میشه این آزمایش رو تفسیر کنید
سلام خانم دکتر این آزمایش رو هم میشه تفسیر کنید ؟ دوستم دو قلو داره توی دوتا پرسش متفاوت آزمایش هاشون رو گذاشتم اگه میشه به هر دو جواب بدین ممنون .
دریافت اکسیژن در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من مشکل انعقاد خون (فاکتور۵) دارم و الان کیست هم دارم،تازه متوجه شدم باردارم و خیلی احساس می کنم نفس کم میارم ،اکسیژن می تونم بگیرم؟
دارو هم آمپول انوکسپارین ۴۰،آسپیرین ۸۰ و شیاف پروژسترون مصرف می کنم
خانم دکتر سونو را تفسیر کنید
سلام مامانا و خانم دکتر. ممنون میشم جواب سونو رو تفسیر کنین
درد شدید هنگام تخمک گذاری بعد از زایمان
سلام دکتر جان من بعد از زایمان موقع تخمک گذاری درد خیلییی شدید دارم قبلا هم درد داستم موقع تخمک گذاری ولی اینقدر شدید نیست.انقدر که نمیتونم کمرمو صاف کنم .البته پلی کیستیک هستم .ممکنه بیماری خاصی داشته باشم؟؟باید به پزشک مراجعه کنم؟
سلام تفسیرازمایش خون وادرار
سلام دکترجان ودوستان عزیز..وقت بخیرمیشه آزمایش منوتفسیرکنید..🙏♥️




