Ooma

معده دردودل پیچه درهفته۲۶بارداری

سلام خانم دکتر،
ازدیشب مدام دل پیچه ومعده درد دارم وهیچ علائم دیگه ای ندارم یه ماه پیش هم همینجوری شدم رفتم دکترکپسوللانزوپرازول نوشت امونموبریده هیچی نتوستم جزابجوش نبات بخورم میخاستم بدونم بخاطرچیه؟ممنکنه ازرشدرحم فشارجنین باشه؟راه حلی داره😥
اخه اصن دارویاحتی عرق نعناهیچی کمترش نمیکنه...

3 پاسخ 264 بازدید


قرص فاموتیدین برای نوزاد

سلام خسته نباشید
دختر من ۱۰ روز پیش سرما خورده بود شایدم کرونا گرفته بردمش دکتر یه سری دارو داد بعد چند روز حالش بدتر شد و دوباره بردمش دکتر آزیترومایسین داد
از فرداش اسهال شد و از شب هم همه بدنش ریخت بیرون و قرمز شد
الان بردمش یه دکتر دیگه گفت حساسیت به داروعه. دارو هایی که داده ایناس.
هیدروکسیزین، فاموتیدین، پدی لاکت
الان قرص فاموتیدین برای این سن میشه استفاده کرد؟ چجوری بدم بهش؟
بخاطر سرماخوردگیشم بهش سیتریزین میدادم. الان دیگه سیتریزین ندم؟ چون هنوز آبریزش بینی داره هیدروکسی‌زین کافیه؟
حساسیت به آزیترومایسین بوده؟ چون اون داروهای دیگه‌ش رو یه هفته بود بهش میدادم ولی آزیترومایسین جدید بود روز قبلش داده بودم

13 پاسخ 590 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری اول

سلام خانم دکتر ودوستان عزیزازمایش منو تفسیر میکنین ممنون

14 پاسخ 788 بازدید


ترسیدن در دوران بارداری

سلام خدمت پزشک محترم اوما.
ببخشید اینکه میگن ترسیدن تو بارداری برای قلب بچه خطرناکه درسته؟
من از وقتی باردار شدم نسبت به صداها یا اتفاقات اطرافم حساس شدم و زیاد پیش میاد که به اصطلاح دلم میریزه الان با شنیدن این حرف نگران سلامت بچم شدم.

6 پاسخ 946 بازدید


بی قراری نوزاد۵ ماهه

پسرم ۵ ماه و ۵ روزشه خیلی ناآروم شده ،
بردم دکتر گف شایدشروع سرماخوردگیع ،گوشش مشکلی نداشت.
اما نمدونم چرا سمت چپش شیر نمیخوره ،تا میخوابونم شیر بدم گریه میکنه.
کلا هم کم شیر میخوره
نمیدونم چشه 😭
ممکنه اریون باشه؟
ازمایش خون بگیرم ازش مشخص میشه مشکلش چیه؟
تو خواب هم ناله میکنه

13 پاسخ 575 بازدید


علت لکه بینی بعد از زایمان

سلام خانم دکتر
من دقیقا ۸۵ روزه ک زایمان کردم از وقتی زایمان کردم لکه بینی دارم اوایل هرروز بود الان هرچندروز یکبار
سه مرداد پریود شدم که پنج روز خونریزی داشتم یک هفته اصلا لکه بینی نداشتم دوباره امروز شروع شد لکه بینیم علتش چیه؟باید چکار کنم؟
سزارین شدم خیلی هم کمرم درد میکنه همیشه

2 پاسخ 364 بازدید


تحلیل آزمایش روگام و تست واژینال

لطفا این دو آزمایش رو برام تحلیل کنید .
با تشکر .
آمپول روگام باید بزنم ؟
من AB-
همسرم A+

8 پاسخ 445 بازدید


لکه بینی در هفته14

سلام دوستان من امروز یکم لکه بینی داشتم طبیعی هست؟ قبلاً هم تو هفته 9داشتم و دکتر گفت مشکلی نداره و شیاف نداد.یعنی می‌تونه به خاطر خوردن عسل و گرمیجات باشه چون کرونا گرفتم عسل و آبلیمو زیاد میخورم

9 پاسخ 392 بازدید


خارج شدن اب از واژن

سلام خسته نباشید!
من هفته ۱۸ هستم و تا ۲ هفته پیش حالت تهوعه شدید داشتم ، اما ۲ هفته ای بود که قطع شده بود و فقط معده درد داشتم!
اما ۲ روزه کامل تهوع و همون حالتام برگشته!اصلا باورم نمیشه که مثه قبل شدم! این دلیلش چی میتونه باشه؟
واینکه ۱ سواله دیگه ام دارم! الان خم شدم رو به جلو، طوری که شکمم کامل خوابید رو رانم! بعدش ۱ ربع بعد، ابه بی رنگ از واژنم خارج شد! منتها من کلا ترشحاتم همین مدلی و زیاده! حالا میخوام بدونم احتمال سوراخ شدنه کیسه اب هست؟ و اگه هست باید چیکار کنم؟ ممنون میشم به ۲ تا سوالم جواب بدید

26 پاسخ 538 بازدید


چرک داشتن واکسن بدو تولد +عکس

با سلام خدمت پزشک اوما ..جای واکسن دخترم مثل چرک داشته باشه اونجوری شده ..قبلن اینجوری نیود تازگیا متوجه شدم ‌‌..چیکار کنم ؟

13 پاسخ 1,407 بازدید


چه زمانی بعد از زایمان میشه رابطه برقرار کرد

سلام
من الان ۳ هفته س زایمان کردم
سزارین بودم و بخیه جذبی
از همون بیمارستان خونریزیم خیلی کم و در حد چن قطره بود و الان ی هفته هست ک کلا قطع شده
سوالام اینه از چ زمانی رابطه رو میشه شروع کرد
ی سری میگن بعد از اینکه خونریزی قطع شد ی سری میگن بعد از ۴ هفته ی سری هم میگن بعد ۴۰ روز
از کی میشه دقیقا؟

28 پاسخ 832 بازدید


شیر نخوردن نوزاد ۹ ماهه

سلام مامانا
دختر من ۹ ماهشه
فقط شبا ۵ درجه شیر میخوره اونم بسختی اما غذا میخوره کامل بنظرتون چیکار کنم الان ۶ روزه اینجوریه همش گریه میکنه وقتی میخام شیر بدم و اینکه بردم دکتر یه مقدار گلوش عفونت داره

35 پاسخ 517 بازدید


تفسیر سنوگرافی ۳۶هفته

سلام وقتتون بخیر میشه بی زحمت سنوی منو ببینین و دلیل زیاد بودن عدد پرامتر pl رو توضیح بدین که چرا زیاده و خطرش چیه ؟؟

12 پاسخ 491 بازدید


مصرف شربت آدی ژل در بارداری

سلام پزشک محترم اوما
بخاطر مشکلات معده بعد از تغییر داروها،دکترم بهم شربت آدی ژل رو دادند و گفتند قبل یا بعد هر وعده غذا یک قاشق بخورم و تا ۷_۸قاشق در طول روز مجاز هست.
از نظر مقدار مصرفی که گفتند مشکلی نداره؟
هفته ۲۱ بارداری هستم و حدودا ۱۰ روز هست از این شربت استفاده میکنم

4 پاسخ 1,938 بازدید


خوردن جگر در بارداری ضرر داره؟

سلام خوبین
۱۴ هفته م کامل شده
خوردن جگر ضرر داره؟؟؟

62 پاسخ 783 بازدید


اسهال وگریه های نوزاد

سلام بچم ده روزی میشه ک علائم دندون دراوردن داره +اولش یبوست بودچندروزدارودادمش دیدم اسهاله بندهم نمیاتواین ده روزوزنم اضاف نکرده اب دهنش میاسینه هام گاز میده دوتادندان پایینشم اززیرلثه اومده بالا سرشم داغه اماتب نداره تااین چندروزژل میزدم لثش اروم میشدامروزژلم جواب نمیده

33 پاسخ 508 بازدید


سلام واکسن ۱۸ ماهگی

سلام حالتون خوبه عزیزان ..امروز واکسن ۱۸ ماهگی پسرم زد..داشتم تو تایپکا میخوندم که تو ران و دست زدن ..ولی امروز واسه پسرم دوتاشو تو پا زد اشکال که نداره

5 پاسخ 483 بازدید


چیکار کنم بچه ۹ ماهه توی هواپیما اذیت نشه

با سلام خدمت پزشک اووما و مامانهای مهربون. من باید یه سفر ۷۰ دقیقه ای با هواپیما با فرزند ۹ ماهه ام داشته باشم.سوالم اینه که راهی هست که بخاطر تغییر فشار هوا بچه اذیت نشه یا کم اذیت بشه؟ خیلی سختمه بچه رو ببینم که داره درد میکشه🥺

16 پاسخ 790 بازدید


مصرف همزمان لوتروکسین وال کارنیتین

سلام خانم دکتر روزتون بخیر.
دکترم این ماه اووبوست .کپسول رویال ژل و ال کارتنین تجویز کرده.بخاطر کم کاری تیروىئد صبح ها لوتروکسین ٥٠ مصرف میکنم.الان تو اینترنت خوندم لوتروکسین با ال کارتنین تداخل دارویی دارد .دکترمم تا چن روز مطب نیست چیکارکنم .استفاده کنم یا بزارم کنار تقریبا ٣ روز دیگه یعنی دومین روز پریودمم آزمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان دارم.ب نظر شما تو جواب آزمایش تاثیر منفی میگذاره

1 پاسخ 1,121 بازدید


سوختگی پشت بچه

سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵ ماهشه این ده روزه پشتش سوخته کرم کروندلا وچیکو استفاده کردم بی فایده بود بردمش دوتا دکتر هم کرم ترکیبی نوشت اونم بی فایده بود بعدش شکمش روانه رنگ مدفوعشم زرد روشنه علت سوختگیش میشه روان بودنش باشه ؟ به نظر شما چه استفاده کنم براش تشکر

22 پاسخ 594 بازدید