سلام رو بخیه هات نشین بهشون فشار نیاد
با سرم شستشو بشورشون
من هر بار ک میرفتم سرویس افتابه پر میکردم اب ولرم و بتادین خودمو میشستم باهاش
برای مقعدم دکتر اوما گفت محلول mg بزنم و پماد رکتول استفاده کنم ک خداروشکرخیلی بهتر شدم
احتمالا مال شما هموروئید داخلیه ک درد میپیچیه تو شکمت منم این دردو موقع دفع دارم خیلی بده
حتما چیزای روان کننده بخور که راحت بری دسشویی مثل انجیر بالنگو
من شیاف هموروئیدم خریدم یدونه زدم خوب بود
زینک بخور حتما کپسول رویال هم بخور
این درد که میپیچه رو من تا پنج ماه داشتم بعدش یهو از بین رفت یعنی جونم میومد تو دهنم از درد اگر نمیرفتم دستشویی ها انگاری فلج میشدم اینقدرم دردسر داشتما اصلا به فکر درمانش نبود🙄🙄🙄🙄
سلام ببخشید طبیعی بودید یا سزارین؟
منم همینم
ببخشید وقتی دستشوییم میگیره یه جوری انتهای رودم تیر میکشه که نمیتونم تکون بخورم
منم خیلی ترسیدم
موقع دفع هم دردم میگیره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زایمان شما طبیعی بوده یا سزارین؟
بخیه ها چک شده اند؟
نفخ ندارید؟
هموروئید یا بواسیر ندارید؟
باید ببخشید اسهالم هستم یعنی یبوست ندارم که دردم از اون باشه
متوجه شدم نازنینم.
مبینا جان، از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده میکنید ؟
عزیزم بدلیل بخیه ها حتما استفاده کنید شرایط قابل تحمل تر خواهد شد و اگر بهتر نشدید یک معاینه لازم است 🌹🌹