سلام.آره زن داییم اینجوری شد،دکترش کم کاری کرد،دیگ طبیعی شد..
ن نترس هیچی نمیشه منم همش استرس داشتم زود بزام
نامه داشته باشی هروقت دردت بگیره سزارینت میکنن برو نامه رو بگیر بعدم چرا زود زایمان کنی انشالله سر وقت خودش بچه میاد
فقط بدون دکترت کدوم بیمارستان میره
شماره دکترم داشه باش نداشی هم از بیمارستان بهش زنگ میزنن
من دکترم هفته های اخر همش میگف هر زمان دردت گرف برو بیمارستان بهم زنگ میزنن منم میام هر وق باشه
تازه اگه دکترتم نباشه دکتر شیفت بیمارستان هس اگه خیلی اورژانسی باشه ک همونجا عملت کنن دکتر شیفت بیمارستان سزارینت میکنه
اگه هم دکترت مسافرت باشه یا ی جوری باشه نتونه بیاد خودشون همکار دارن جایگزینش همکارشو میفرسه
در هر صورت نگران نباش
من انقدر میترسیدم دیگه دکترم کامل اینارو توضیح داد بهم
عزیزم نگران نباش من دوستم هفته ۳۶ کیسه آبش پاره شد رفت بیمارستان زنگ زد دکترش اومد سزارینش کرد اگه سزارین رو با دکترت هماهنگ کردی هر وقت زایمان اورژانسی بشی هم سزارینت میکنن
برگه ی بستری بگیر خیالت راحت باشه