شاید از ویارت ب شیرینی..خوب نخور فعلا یه مدت
فشارت میبره بالا واس همین
یاقند خونت میره بالا یا از فشارت موقع خوردن چیز شیرین فشارتو بگیر خوب بود از قند خونته
سلام مامان جان
سطح قند خون ناشتا چند بوده؟ آخرین بار کی فشار خون کنترل شده؟
فشارم دیشب ۱۱ رو ۷ بود . قندم رو نمیدونم. دکترم تا هفته بعد نیست.
در ابتدای بارداری چک نشده؟
خیر ۱ ساله آزمایش ندادم فقط تیروئید چک شده.
عزیزم بین هفته 6 تا 10 باید آزمایشات ابتدایی بارداری طبق دستورالعمل کشوری انجام میشد ، الان هم مصرف مواد قندی را به صفر برسانید و زودتر آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شود ، خصوصا عملکرد تیرویید (اگر طی بارداری چک نشده) و سطح قند خون ناشتا و سطح ویتامین دی که نقش مهمی در سلامت بارداری و جنین دارند باید چک شود🌸