Ooma

سوختگی پشت بچه

سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵ ماهشه این ده روزه پشتش سوخته کرم کروندلا وچیکو استفاده کردم بی فایده بود بردمش دوتا دکتر هم کرم ترکیبی نوشت اونم بی فایده بود بعدش شکمش روانه رنگ مدفوعشم زرد روشنه علت سوختگیش میشه روان بودنش باشه ؟ به نظر شما چه استفاده کنم براش تشکر

22 پاسخ 594 بازدید


الان من خشک کن بخورم مشکلی نیس؟

سلام من سرما خوردم آموکسی سیلین ۵۰۰ واسه سرما خوردگی میخورم هر هشت ساعت مشکلی نداره واسه بچه؟؟

9 پاسخ 472 بازدید


گلبول قرمز در آزمایش ادرار بارداری

سلام و عرض ادب خدمت دکتر گرامی
بنده الان تازه وارد ماه هشتم بارداری شدم،از همان ابتدای بارداری که کشت ادرار دادم داخل ادرارم گلبول قرمز بود ،اما عفونت نداشتم و سونوگرافی شکم و لگن هم دوبار در بارداری انجام دادم سنگ کلیه یا مشکلات دیگه نداشتم ،در حال حاضر سه بار کشت ادرار در طول بارداری دادم که مجدد گلبول قرمز دیده شده لطفا منو راهنمایی کنید،البته آخرین کشت ادرارم مربوط به دیروزه که تعداد گلبول قرمز نسبت به قبل کمتر شده

37 پاسخ 576 بازدید


استفاده از کاپ قاعدگی

سلام
من به تازگی کاپ خریدم برای تست استفاده اش کردم برای در آوردن خیلی سخت بود دستمو خیلی داخل بردم
موقع پریود که خونریزی داریم که خیلی ناجور میشه دست بره تو خون 😢
خانمایی ک دارن چجوری استفاده می‌کنین ؟

31 پاسخ 729 بازدید


مصرف پودر مکمل لیدی میل

سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر.
دکتر جان چندتا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین.
مکمل لیدی میل خریدم طبق توصیه شما، روزی یکبار مصرف کنم و چند پیمانه؟
روی قوطی نوشته که کلی ویتامین و... داره، مصرف بقیه مکمل هایی که میخورم (آهن و کلسیم) باید تغییری بدم؟
و سوال آخرم خانم دکتر چند روزه احساس میکنم لباس زیرم خیلی کم بو میگیره و اگر عوض نکنم یه خارش خیلی مختصر قسمت بیرونی تناسلی دارم .
آیا نشونه عفونته؟ البته تند تند عوض میکنم لباس زیرو و نمیذارم به اون مرحله برسه.
ببخشید سرتونو درد آوردم و ممنون که خیلی با حوصله و قشنگ توضیح میدین😍🌹🙏

50 پاسخ 1,251 بازدید


جوش های ریز روز دست نوزاد۸ماهه

سلام من پسرم چندشب شوهرم بهش کباب داد😒 حالا دو روزه رو دستش جوش ریز قرمز زده چون سابقه حساسیتم داره میدونم از همونه
دو روزم هست بهش خرما دادم‌انگار بیشتر شدن
چیکار کنم؟

23 پاسخ 466 بازدید


دندان درد در بارداری

سلام
وقتتون بخیر
یک قسمت از یکی از دندونام یک ماه پیش خالی شد ، الان دردش شروع شده .
هفته ۳۷ بارداری هستم ، دندان درد گرفتم ، باید چکار کنم ؟ میتونم برم دندان پزشکی؟
میترسم عفونت کنه و وارد خون بشه و ریسکش بالاتر باشه .
باید چکار کنم؟

8 پاسخ 655 بازدید


دکتر محترم حرکات جنین در هفته ۲۶ کم شده

سلام وقتتون بخیر، دکتر خودم برای هفته ۲۸ سونو بررسی وضعیت سلامت جنین و کالر داپلر رنگی نوشته، ولی من ۲ روزه الان تکونای جنینم خیلی کم و ضعیف شده نگرانم. بارها هم چیز شیرین خوردم و به چپ دراز کشیدم فایده نداشته رفتم درمونگاه خدارو شکر صدای قلبش و شنیدم ولی سونو ندادم. صدای قلب کفایت میکنه؟
به نظرتون جای نگرانی هست؟ خیلی استرس دارم

9 پاسخ 515 بازدید


استفاده از مکمل های شیر افزا

سلام خانم دکتر عزیزم روز بخیر
خواهر من دو قلو باردار هستن و فکر میکنم هفته ی ۲۸_۲۹ هستن و دچار قند و تیرویید بارداری هم شدن
میتونن یه هفته مونده به زایمان مکمل های شیر افزا مصرف کنن؟
و اینکه خانم دکتر خواهرم مدام قندشون بالاس چه چیزی مصرف کنن که بچه هایش وزن بگیرن؟
پیشاپیش از پاسخگوییت ممنونم

3 پاسخ 371 بازدید


علت لکه بینی چی میتونه باشه

سلام خانمو..بچه ها من روز ۲۸سیکلم لکه دیدم تا روز ۳۰ بعد قطع شد..اصلا بدون دل درد وعلایم پریود..فقط رفتم دستشویی داشتم ..رنگش قهوه ای بود..حالا یک هفته تقریبا لکه ندارم..پریودم نشدم..علائمم هیچی ندارم..بی بی چکم منفی..چیکار کنم ب نظرتون..الان ۹ روزه عقب انداختم

28 پاسخ 662 بازدید


درد شدید واژن و لکه بینی

دو روز مونده به پریودم از دوساعت پیش شدید واژن تیر میکشه و حس میکنم دسشویی دارم الان یکم حالت خون قهوه ای انتهای دسشویی دیدم چکار کنم.

10 پاسخ 537 بازدید


بالا آوردن آب زیاد درصبح

سلام دکتر اوما وخانمهای عزیز من امروز صبح رفتم بهداشت برای چکاب همه چیز خوب بود برگشتم ناشتا هم نکرده بودم یه لیوان آب ولرم خوردم البته هرروز این کار ومیکنم قبل از خوردن هر چیزی یک تا دولیوان آب ولرم میخورم بخاطر یبوست وسوخت وساز بدن ولی این بار بعدش اندازه یک پارچ آب بالا آوردم بدون هیچ طعم ورنگی آب گرم وتمیز قبلا بالا می آوردم صبحها ولی اینجوری نه یا زردآب بود یا آب شور ولی این دفعه وحشتناک بود چون خیلی بالا آوردم خیلی ترسیدم کسی تجربه ای مثل من داشته یا دلیلش رو میدونه برای بچه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید

27 پاسخ 716 بازدید


نگهداری شیر در یخچال

سلام
دکتر جان شیر خودمو چند ساعت میتونم داخل یخچال نگهداری کنم و چقد بیرون یخچال ؟
اگر هی شیرمو بدوشم مثل مک زدن پسرم شیرم کم نمیشه ؟
و اینکه میشه مثلا شیرمو الان بدوشم بزارم یخچال بعد اگر یک ساعت دیگه هم دوشیدم رو همون شیر بریزم ؟؟؟؟؟

6 پاسخ 466 بازدید


مصرف مکمل در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز لطفا راهنماییم کنین که هر کدوم از قرص هارو چه زمانی بخورم؟منظورم بعد از صبحانه و ناهار و شام هستش عزیزم ممنون میشم راهنماییم کنین🌹❤️

8 پاسخ 486 بازدید


شیاف پروژسترون در بارداری

شیاف پروژسترون تا چند هفتگی بهتره که ادامه داشته باشه؟

17 پاسخ 514 بازدید


تفسیر سونوگرافی Breast زنان

سلام و وقتتون بخیر
خانم دکتر این سونوگرافی دوستم هست
۲۴ ساله ست و یکبار یکسال پیش زایمان طبیعی انجام داده و در حال حاضر هم شیردهی داره
از ۳ سال پیش زیربغلش ورم داشته و دوبار سونوگرافی رفته و مشکلی نبوده چند روز پیش مجدد رفته برای چکاپ
امروز سونو داده که گزارش رو میفرستم لطفا تفسیر بفرمایید.
ممنونم

17 پاسخ 1,009 بازدید


ایا این قرمزیا اگزماست یا حساسیت؟

سلام خسته نباشید پزشک اوما و دوستان گل بنظرتون این قرمزیا چیه روی پاهای دخترم ؟نگرانم کرده🥺
بنظرنمیاد ب چیزی حساسیت داشته باشه ،اخه ی مدته ک هستن و دائم دارم چکشون میکنم‌.بعضیا میگن خشکی پوسته درسته؟

45 پاسخ 406 بازدید


سوختگی شدید دست و تاول زدن با ابجوش باردارم

سلام دکتر عزیز من هفته شیشم بارداری هستم استکان آبجوش تو دستم ترکید و سوختم تمام چهار انگشت دستم باد کرده تاول زده و قرمز شده دیشب این اتفاق افتاد از دیشب الوئه ورا و پماد سیلور سولفادیازین سیلبرن یک درصد سوزشش خوب شده و دستم حالت نبض زدن داره دستم جمع نمیشه انگشتامو نمیتونم به هم دیگه بزنم با دستم هیچ کاری نمیتونم بکنم به دکتر دسترسی ندارم چیکار کنم و یک چیز دیگه انگشت کوچیکه و حلقه دستم کلا تاول زده همه جاش باد کرده بدو تا دیگه هر کدوم یک دونه تاول دارن

30 پاسخ 984 بازدید


با کرونا میشه اقدام به بارداری کرد

من کرونای گوارشی دارم.حدود سه روزه.
پنج روز دیگه تخمک گذاریمه‌.ایا میتونم اقدام به بارداری کنم.بد جور ورم کردم.و این ماهو کلی منتظر روز تخمک گذاریم بودم.با چجور شرایطی میتونم اقدام کنم ؟

12 پاسخ 563 بازدید


اومیکرون در شیر خواران

سلام من س روزی میشه کرونای اومیکرون گرفتم و بچه شیر خوار دارم که فقط شیر خودمو میخوره الان دو روزی میشه مدفوعش سبزه و تبش ۳۷و ۳۸پایین تر نمیاد سوالم اینه دندون در میاره یا کرونا گرفته اونم موقع شیر دادن ماسک میزارم

10 پاسخ 380 بازدید