سوختگی پشت بچه
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۵ ماهشه این ده روزه پشتش سوخته کرم کروندلا وچیکو استفاده کردم بی فایده بود بردمش دوتا دکتر هم کرم ترکیبی نوشت اونم بی فایده بود بعدش شکمش روانه رنگ مدفوعشم زرد روشنه علت سوختگیش میشه روان بودنش باشه ؟ به نظر شما چه استفاده کنم براش تشکر
الان من خشک کن بخورم مشکلی نیس؟
سلام من سرما خوردم آموکسی سیلین ۵۰۰ واسه سرما خوردگی میخورم هر هشت ساعت مشکلی نداره واسه بچه؟؟
گلبول قرمز در آزمایش ادرار بارداری
سلام و عرض ادب خدمت دکتر گرامی
بنده الان تازه وارد ماه هشتم بارداری شدم،از همان ابتدای بارداری که کشت ادرار دادم داخل ادرارم گلبول قرمز بود ،اما عفونت نداشتم و سونوگرافی شکم و لگن هم دوبار در بارداری انجام دادم سنگ کلیه یا مشکلات دیگه نداشتم ،در حال حاضر سه بار کشت ادرار در طول بارداری دادم که مجدد گلبول قرمز دیده شده لطفا منو راهنمایی کنید،البته آخرین کشت ادرارم مربوط به دیروزه که تعداد گلبول قرمز نسبت به قبل کمتر شده
استفاده از کاپ قاعدگی
سلام
من به تازگی کاپ خریدم برای تست استفاده اش کردم برای در آوردن خیلی سخت بود دستمو خیلی داخل بردم
موقع پریود که خونریزی داریم که خیلی ناجور میشه دست بره تو خون 😢
خانمایی ک دارن چجوری استفاده میکنین ؟
مصرف پودر مکمل لیدی میل
سلام خانم دکتر جان وقتتون بخیر.
دکتر جان چندتا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین.
مکمل لیدی میل خریدم طبق توصیه شما، روزی یکبار مصرف کنم و چند پیمانه؟
روی قوطی نوشته که کلی ویتامین و... داره، مصرف بقیه مکمل هایی که میخورم (آهن و کلسیم) باید تغییری بدم؟
و سوال آخرم خانم دکتر چند روزه احساس میکنم لباس زیرم خیلی کم بو میگیره و اگر عوض نکنم یه خارش خیلی مختصر قسمت بیرونی تناسلی دارم .
آیا نشونه عفونته؟ البته تند تند عوض میکنم لباس زیرو و نمیذارم به اون مرحله برسه.
ببخشید سرتونو درد آوردم و ممنون که خیلی با حوصله و قشنگ توضیح میدین😍🌹🙏
جوش های ریز روز دست نوزاد۸ماهه
سلام من پسرم چندشب شوهرم بهش کباب داد😒 حالا دو روزه رو دستش جوش ریز قرمز زده چون سابقه حساسیتم داره میدونم از همونه
دو روزم هست بهش خرما دادمانگار بیشتر شدن
چیکار کنم؟
دندان درد در بارداری
سلام
وقتتون بخیر
یک قسمت از یکی از دندونام یک ماه پیش خالی شد ، الان دردش شروع شده .
هفته ۳۷ بارداری هستم ، دندان درد گرفتم ، باید چکار کنم ؟ میتونم برم دندان پزشکی؟
میترسم عفونت کنه و وارد خون بشه و ریسکش بالاتر باشه .
باید چکار کنم؟
دکتر محترم حرکات جنین در هفته ۲۶ کم شده
سلام وقتتون بخیر، دکتر خودم برای هفته ۲۸ سونو بررسی وضعیت سلامت جنین و کالر داپلر رنگی نوشته، ولی من ۲ روزه الان تکونای جنینم خیلی کم و ضعیف شده نگرانم. بارها هم چیز شیرین خوردم و به چپ دراز کشیدم فایده نداشته رفتم درمونگاه خدارو شکر صدای قلبش و شنیدم ولی سونو ندادم. صدای قلب کفایت میکنه؟
به نظرتون جای نگرانی هست؟ خیلی استرس دارم
استفاده از مکمل های شیر افزا
سلام خانم دکتر عزیزم روز بخیر
خواهر من دو قلو باردار هستن و فکر میکنم هفته ی ۲۸_۲۹ هستن و دچار قند و تیرویید بارداری هم شدن
میتونن یه هفته مونده به زایمان مکمل های شیر افزا مصرف کنن؟
و اینکه خانم دکتر خواهرم مدام قندشون بالاس چه چیزی مصرف کنن که بچه هایش وزن بگیرن؟
پیشاپیش از پاسخگوییت ممنونم
علت لکه بینی چی میتونه باشه
سلام خانمو..بچه ها من روز ۲۸سیکلم لکه دیدم تا روز ۳۰ بعد قطع شد..اصلا بدون دل درد وعلایم پریود..فقط رفتم دستشویی داشتم ..رنگش قهوه ای بود..حالا یک هفته تقریبا لکه ندارم..پریودم نشدم..علائمم هیچی ندارم..بی بی چکم منفی..چیکار کنم ب نظرتون..الان ۹ روزه عقب انداختم
درد شدید واژن و لکه بینی
دو روز مونده به پریودم از دوساعت پیش شدید واژن تیر میکشه و حس میکنم دسشویی دارم الان یکم حالت خون قهوه ای انتهای دسشویی دیدم چکار کنم.
بالا آوردن آب زیاد درصبح
سلام دکتر اوما وخانمهای عزیز من امروز صبح رفتم بهداشت برای چکاب همه چیز خوب بود برگشتم ناشتا هم نکرده بودم یه لیوان آب ولرم خوردم البته هرروز این کار ومیکنم قبل از خوردن هر چیزی یک تا دولیوان آب ولرم میخورم بخاطر یبوست وسوخت وساز بدن ولی این بار بعدش اندازه یک پارچ آب بالا آوردم بدون هیچ طعم ورنگی آب گرم وتمیز قبلا بالا می آوردم صبحها ولی اینجوری نه یا زردآب بود یا آب شور ولی این دفعه وحشتناک بود چون خیلی بالا آوردم خیلی ترسیدم کسی تجربه ای مثل من داشته یا دلیلش رو میدونه برای بچه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
نگهداری شیر در یخچال
سلام
دکتر جان شیر خودمو چند ساعت میتونم داخل یخچال نگهداری کنم و چقد بیرون یخچال ؟
اگر هی شیرمو بدوشم مثل مک زدن پسرم شیرم کم نمیشه ؟
و اینکه میشه مثلا شیرمو الان بدوشم بزارم یخچال بعد اگر یک ساعت دیگه هم دوشیدم رو همون شیر بریزم ؟؟؟؟؟
مصرف مکمل در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز لطفا راهنماییم کنین که هر کدوم از قرص هارو چه زمانی بخورم؟منظورم بعد از صبحانه و ناهار و شام هستش عزیزم ممنون میشم راهنماییم کنین🌹❤️
شیاف پروژسترون در بارداری
شیاف پروژسترون تا چند هفتگی بهتره که ادامه داشته باشه؟
تفسیر سونوگرافی Breast زنان
سلام و وقتتون بخیر
خانم دکتر این سونوگرافی دوستم هست
۲۴ ساله ست و یکبار یکسال پیش زایمان طبیعی انجام داده و در حال حاضر هم شیردهی داره
از ۳ سال پیش زیربغلش ورم داشته و دوبار سونوگرافی رفته و مشکلی نبوده چند روز پیش مجدد رفته برای چکاپ
امروز سونو داده که گزارش رو میفرستم لطفا تفسیر بفرمایید.
ممنونم
ایا این قرمزیا اگزماست یا حساسیت؟
سلام خسته نباشید پزشک اوما و دوستان گل بنظرتون این قرمزیا چیه روی پاهای دخترم ؟نگرانم کرده🥺
بنظرنمیاد ب چیزی حساسیت داشته باشه ،اخه ی مدته ک هستن و دائم دارم چکشون میکنم.بعضیا میگن خشکی پوسته درسته؟
سوختگی شدید دست و تاول زدن با ابجوش باردارم
سلام دکتر عزیز من هفته شیشم بارداری هستم استکان آبجوش تو دستم ترکید و سوختم تمام چهار انگشت دستم باد کرده تاول زده و قرمز شده دیشب این اتفاق افتاد از دیشب الوئه ورا و پماد سیلور سولفادیازین سیلبرن یک درصد سوزشش خوب شده و دستم حالت نبض زدن داره دستم جمع نمیشه انگشتامو نمیتونم به هم دیگه بزنم با دستم هیچ کاری نمیتونم بکنم به دکتر دسترسی ندارم چیکار کنم و یک چیز دیگه انگشت کوچیکه و حلقه دستم کلا تاول زده همه جاش باد کرده بدو تا دیگه هر کدوم یک دونه تاول دارن
با کرونا میشه اقدام به بارداری کرد
من کرونای گوارشی دارم.حدود سه روزه.
پنج روز دیگه تخمک گذاریمه.ایا میتونم اقدام به بارداری کنم.بد جور ورم کردم.و این ماهو کلی منتظر روز تخمک گذاریم بودم.با چجور شرایطی میتونم اقدام کنم ؟
اومیکرون در شیر خواران
سلام من س روزی میشه کرونای اومیکرون گرفتم و بچه شیر خوار دارم که فقط شیر خودمو میخوره الان دو روزی میشه مدفوعش سبزه و تبش ۳۷و ۳۸پایین تر نمیاد سوالم اینه دندون در میاره یا کرونا گرفته اونم موقع شیر دادن ماسک میزارم




