سلام دکتر و دوستان.
دخترم لاغره و شکمش چند وقتیه خیلی باد داره از تنش جلوعه همیشه
دلیل خاصی داره ؟
نیازه ببرمش دکتر ؟
۱۴ ماهشه
پرسش (1401/07/13):
شکم دخترم انگار خیلی باد داره + عکس
1370
32
1401/07/13
سوال کننده
0
1401/07/13
سوال کننده

0
1401/07/13
سوال کننده

0
1401/07/13
سوال کننده

0
1401/07/13
الی محمد مصطفی
سلام عزیزم ..شکمش هم درد میکنه ؟؟
0
1401/07/13
سوال کننده
فشار میدم دردش نمیاد و گریه خاصیم نداره معمولی
0
1401/07/13
زینب س
شاید از کبد یا نافش باشه ی دکتر ببر
1
1401/07/13
سمانه ودنیز🌊👶🏻
حالا ی دکتر ببر ضرر نداره
0
1401/07/13
سوال کننده
پس برای فردا ببرم
0
1401/07/13
سمانه ودنیز🌊👶🏻
هر ماه پیش دکتر نمیبریش واسه چکاپ؟؟
0
1401/07/13
سمانه ودنیز🌊👶🏻
بزار شنبه اینا برو ک دیگه ب تعطیلی هم نخوری
0
1401/07/13
سوال کننده
کمتراز یکماه پیش ک ویروس گرفته بود دکار بردم
0
1401/07/13
نسترن ..
بنظرم طبیعییه ولی بخاطر خاطر جمی خودت ببرش ی سنو
0
1401/07/13
سوال کننده
اوهوم حتما
0
1401/07/13
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
عزیزم شاید بلغم داشته باشه یه چند وقت میخوای بهش سردی نده فقط گرمی بده بخوره شاید خوب بشه منم شکمم خیلی بزرگ شده بود فکر میکردم خیلی چاق شدم رفتم دکتر طب سنتی دارو لاغری بگیرم گفت بلغم داری یه چند نوع دارو ترکیبی داد با رژیم ک لبنیات ترشی بستنی نوشابه اینها نخورم ک ظرف مدت یک ماه رعایت قشنگ فکر کنم به پنج شیش سانت شکمم کوچیک تر شد اصلا خودم تعجب کردم
0
1401/07/13
اسیه ..
عادیه دخترمنم شکمش سیر باشه همینجوریه ولی وقتی گشنش باشه شکمش میچسبه به کمر
0
1401/07/13
مامانِ رهام
شیرخشک میخوره؟
من دیدم اکثر بچه هایی ک شیرخشک میخورن همینطورن
من دیدم اکثر بچه هایی ک شیرخشک میخورن همینطورن
0
1401/07/13
m sun
سلام ان شاالله که چیزی نیست. اما حتما دکتر اطفال ببر پشت گوش ننداز. خدای نکرده اگه از کبد باشه شکم ورم میکنه.
0
1401/07/13
m sun
دکتر معمولی عمومی نرو. حتما متخصص اطفال ببر که خیالت راحت بلشه
0
1401/07/13
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
اکثر بچه ها شکمون همین شکلیه یکی تپل تر جلوتر یکی لاغرتر کوچیکتر چرا الکی عیب میذارین رو بچه وقتی مشکلی هم نداره 🤕
0
1401/07/13
nargesi 👨👩👧
عزیزم دختر منم همیطوره نگران نباش
0
1401/07/13
رها سلطان
عزیزم شما کدوم شهری؟
0
1401/07/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم اگرچه شکم داشتن در بچه ها بدلیل فرم خاص بدن و ضعف طبیعی عضلات شکمی تا حدودی طبیعی است اما باتوجه به شدت مساله و اینکه احساس میکنید اخیرا ایجاد شده من توصیه میکنم توسط متخصص اطفال ویزیت شود تا مطمئن شویم که پای مشکلی در میان نیست 🌹
عزیزم اگرچه شکم داشتن در بچه ها بدلیل فرم خاص بدن و ضعف طبیعی عضلات شکمی تا حدودی طبیعی است اما باتوجه به شدت مساله و اینکه احساس میکنید اخیرا ایجاد شده من توصیه میکنم توسط متخصص اطفال ویزیت شود تا مطمئن شویم که پای مشکلی در میان نیست 🌹
0
1401/07/14
سوال کننده
سردی بهش نمیدم اگ بدم با مصلحش میدم مثلا تو فرنیش نبات و دارچین میریزم یا برنجش زیره و...
0
1401/07/14
سوال کننده
اره شیرخشکیه
0
1401/07/14
سوال کننده
حتما
0
1401/07/14
سوال کننده
اخه همه جای بدنش لاغره شکم جلوعه😶
1
1401/07/14
سوال کننده
ممنونم دکتر جان امروز میبرمش
0
1401/07/14
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و احسنت به شما که پیگیر هستید 🌸🌸❤️❤️🌸🌸
0
1401/07/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




