سلام دکتر جان. میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنین بگین جوابش نرماله و بچم سالمه یا..؟ پایین ازمایش نوشته ۱۵ هفته و تاریخ ۱۷/۷/۴۰۱زده یعنی چی؟ ممنون میشم جوابمو بدین
0
1401/07/11
سوال کننده

0
1401/07/11
شیوا 💙
اره. خوبه
0
1401/07/11
❤azita❤ rb
واس غربالگری دوم اگ دوس داری بری باید اون تاریخ بری
0
1401/07/11
سوال کننده
اها اون برا غربالگری دومه
0
1401/07/11
سوال کننده
ممنون دوستان
0
1401/07/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دوقلو باردار هستید یا تک قلو؟
دوقلو باردار هستید یا تک قلو؟
0
1401/07/11
سوال کننده
تک قلو
1
1401/07/12
پزشک اوما
عزیزم در غربالگری انجام شده برای شما ریسک نهایی محاسبه شده برای تریزومی های ۱۳ و ۱۸ و ۲۱ همگی در محدوده کم خطر یعنی منفی قرار دارد اما بدلیل سطح MOM رو به بالای مارکر bhcg بهتر است در طی سه ماهه دوم یک سونوگرافی کالر داپلر عروق جفتی برایتان انجام گردد و اگر پزشکتان صلاح دانستند آسپرین آغاز گردد 🌹
0
1401/07/13
سوال کننده
سلام خانوم دکتر عزیز یعنی خدایی نکرده بچم مشکلی داره من تا شنبه دسترسی ب دکتر ندارم لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
0
1401/07/13
پزشک اوما
جان دلم پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم ، خیر فرزندتان هیچ مشکلی ندارد گل من❤️
1
1401/07/13
سوال کننده
ممنون عزیزم خیلی لطف کردین
0
1401/07/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/07/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل
0
1401/07/13
پزشک اوما
❤️❤️❤️
1
1401/07/14
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1401/07/14
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹🌹
0
1401/07/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445

