سلام دکتر محترم و دوستای گل اومایی
دختر من تو این ماه ۲ بار مریض شد و چرک خشک کن خورد
وزنش ۵۰۰ گرم کم شده خیلی لاغر شده
دکترم بردم گفت اشکال نداره ولی خودم اذیت میشم بی جون شده انگار
دندون هم درآورده خییلی بداخلاقی میکنه
میشه زینک بهش بدم یه هفته یا چیکار کنم یکم وزن بگیره
هنوز سفکسیم و سیتریزین و استامینوفن میخوره
پرسش (1401/07/09):
لاغری شدید کودک ۸ ماهه
600
47
1401/07/09
سوال کننده
1
1401/07/09
yasi
عزیزم اول بزار داروهایی که میخوره قطع بشه بعد زینک رو یه دوره شروع کن
0
1401/07/09
سوال کننده
بدون نسخه میدن ؟ چقدر باید بدم ؟
0
1401/07/09
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
زیادن زینک ندی ی دوره بده الان دختر من چاق نشد فقط قد کشید
0
1401/07/09
سوال کننده
چقدر شما دادی ؟ چند سی سی چند روز
0
1401/07/09
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اول ی دوره یک ماهه یک سیسی دادم بعدا مریض که شد دکترش گفت در هفته دو روز زینک بده بقبه رو مولتی تا دو ماه هفته ای دوروز دادم اون روز بردم بهداشت گفت قدش خیلی بلند شوه اور زینک میدی نده دیگه منم قطع کردم تا ببرکش پیش دکترش
0
1401/07/09
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
تو ی زیتوکید پیدا کردی بگیر یک ماه بده بعدش قطع کن
0
1401/07/09
Zahra Nasiri
شیرمایع اینفاترینی ازبدوتولده واسه قدووزن عالیه
1
1401/07/09
سوال کننده
ممنون پس منم یه ماه میدم بهش
0
1401/07/09
سوال کننده
بجای شیر خشک بدم ؟؟
0
1401/07/09
Zahra Nasiri
ن درکنارشیرخشک بایدبهش بدی یدونه بطریشوبازکنی بایدظرف ۱۲ساعت استفاده کنی میتونی یروزدرمیون دوروزدرمیون یدونه بطری بازکنی بهش بدی یه ماه بدی عالی وزن میده
1
1401/07/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
الان دکتر بیاد میگه نمودار وزنشو بفرس
0
1401/07/09
سوال کننده
عه میگیرم پس
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
1
1401/07/09
Zahra Nasiri
خواهش میکنم ❤❤❤
0
1401/07/10
مامان حلما 👨👩👧
سلام گلم دختر منم دقیقا تو ۷،۸ماهگی مریض شد و همزمان دندون در اورد ضعیف بود بدتر شد دکتر براش فولیک اسید نوسته بود هر روز حل میکردم براش و نئوزینک روزی ۵ سی سی ۱ماه انجامدادم نمیگم چااق شد نه ولی از اون وضعی بهتر شد
0
1401/07/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
کا مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟
و عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
کا مکمل هایی به دلبندتان میدهید ؟
و عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/07/10
سوال کننده
منم نمیخوام چاق شه میخوام جون بگیره خیلی ضعیف شده
0
1401/07/10
سوال کننده
مولتی و آهن و پدی لاکت
0
1401/07/10
سوال کننده

0
1401/07/10
سوال کننده
۸۵۰۰ شده بود که تو نمودار نزده بودم
تو یه هفته ۵۰۰ گرم کم کرد
تو یه هفته ۵۰۰ گرم کم کرد
0
1401/07/10
پزشک اوما
عزیزم نگران نباشید طبق نمودار رشدی شرایط نگران کننده نیست اما باید بهبود یابد، بنابراین برای یک دوره میتوانید زینک بدهيد با رویش دندان ها کم کم شرایط بهتر میشود 🌹🌹
1
1401/07/10
سوال کننده
ممنون دکتر جان
یک ماه بدم روزی ۱ سی سی ؟
یک ماه بدم روزی ۱ سی سی ؟
0
1401/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️
مامان جان بستگی به مکمل خریداری شده دارد، اگر نئوزینک خریدید بله یک دوره مصرف روزی 5 سی سی بدهید البته بعد خرید حتما عکس آن را ارسال کنید تا ببینم
مامان جان بستگی به مکمل خریداری شده دارد، اگر نئوزینک خریدید بله یک دوره مصرف روزی 5 سی سی بدهید البته بعد خرید حتما عکس آن را ارسال کنید تا ببینم
1
1401/07/11
سوال کننده
چشم میگیرم براتون میفرستم
0
1401/07/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/07/11
سوال کننده

0
1401/07/11
سوال کننده
دکتر جان سلام مجدد
این شربت و قطره رو گرفتم درسته؟
این شربت و قطره رو گرفتم درسته؟
0
1401/07/12
پزشک اوما
عزیزم میتوانید زینک گلوکونات یا همان نئوزینک را در کنار مولتی ویتامین و آهن فعلی بدهید. روزی یک پیمانه بدهید🌹🌹
0
1401/07/12
سوال کننده
چشم ممنون
بعد اتمام این قطره ها میشه زیتوکید بعنوان مولتی ساده بدم ؟
بعد اتمام این قطره ها میشه زیتوکید بعنوان مولتی ساده بدم ؟
0
1401/07/12
سوال کننده
بجای*
0
1401/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، بله جانم موردی ندارد❤️
0
1401/07/12
پزشک اوما
ولی زیتوکید هم یک دوره داده. شود همیشگی ندهید
1
1401/07/13
سوال کننده
چشم ممنون دکتر جان ❤❤
1
1401/07/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
1
1401/07/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/07/13
سوال کننده
stk: |~|11|~|33_col
1
1401/07/13
پزشک اوما
❤️💗❤️💗❤️💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




