با سلام من ازمایش تحمل گلوکز متاسفانه نتونستم انجام بدم و تو مرحله سوم بالا اوردم این جواب باقی ازمایشاتم هست ممنون میشم ببینین مشکلی داره
0
1401/07/12
سوال کننده

0
1401/07/12
🍃🌹بهارناز🌹🍃 ☆mim☆
واجبه انجام بدیم😔
0
1401/07/12
سوال کننده
نمیدونم من که نتونستم دوباره باید برم دکتر ببینم چی میگه
0
1401/07/12
fatem F
یه بارشو دکتر واسه همه مینویسه من سابقه خانوادگی داشتم دکتر برام دوبار نوشت انجام دادم
0
1401/07/12
خانوم میم
آزمایش ناشتا که دادی قبل از خوردن پودر حتما یه قرص ضدتهوع که تو بارداری مجازه(مثل دمیترون)بور و یه ربع بعدش پودر بخور دیگه پودر رو بالا نمیاری و خیلی راحت میتونی آزمایشت رو انجام بدی
0
1401/07/12
خانوم میم
بخور``
0
1401/07/12
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
0
1401/07/12
Sahar R
عزیزم با اب یخ قاطی کن کمتر اذیت میشی پرتقالیشم به نظر من خوشمزه تره
0
1401/07/12
سوال کننده
پرتقالیشو خوردم بدمزه نیست ولی بعد حدود یک ساعت معدم نتونست نگهش داره
0
1401/07/12
سوال کننده
دکتر جان این صفحه هم هست
0
1401/07/12
سوال کننده

0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
از پزشکتان بخواهید آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه را برایتان درخواست دهد زیرا این تست معتبر نیست. سطح بیلی روبین باتوجه به معیارهای دوران بارداری طبیعی است.
افزایش خفیف گلبول های سفید هم مرتبط با خود بارداری است 🌹
از پزشکتان بخواهید آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه را برایتان درخواست دهد زیرا این تست معتبر نیست. سطح بیلی روبین باتوجه به معیارهای دوران بارداری طبیعی است.
افزایش خفیف گلبول های سفید هم مرتبط با خود بارداری است 🌹
1
1401/07/12
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز🌹
0
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌻💗🌻
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|151_col
1
1401/07/12
سوال کننده
stk: |~|11|~|114_col
1
1401/07/13
پزشک اوما
❤️💗❤️💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



304

