سلام من در حال اقدام بہ بارداری هستم ۶روز مونده ب موعدم امروز تست زدم فورا مثبت شد چند ساعت بعد دوباره یکی تکرار کردم بازهم زیر یک دقیقه مثبت شد،،،علایم خاصی هم ندارم فقط سردرد البته بعضی مواقع هم پا درد دارم تو این مدت ،حالا امکانش هست باردار باشم ؟؟لطفا نظراتونو بگید لطفااا ،،
0
1401/07/11
سوال کننده

0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
سلام گلم آزمایش بده مطمئن بشی
0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
😍😍😍مثبته گلم مبارکه
0
1401/07/11
رقیه 💚
سحر نرفتی فلافل بخوری🤣🤣
1
1401/07/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
😂😂🤣🤣منتظر سیدم ببرتم بلندنمیشه
0
1401/07/11
سوال کننده
باور نمیکنم
0
1401/07/11
.... .
سلام دوره هات چند روزه است
0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
عه چرا
0
1401/07/11
.... .
دارو استفاده نکردین؟
0
1401/07/11
سوال کننده
ی بار سی روز این بار ۴۰روز
0
1401/07/11
سوال کننده
ن
0
1401/07/11
maman m
عزیزم مثبته مبارکه
0
1401/07/11
سوال کننده
فدات
0
1401/07/11
maman m
من این مارکو زدم منفی بود مدیکور هاله زد
0
1401/07/11
سوال کننده
یعنی برم ازمایش یا بزارم روز موعودم ؟؟
0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
بنظرم برو
0
1401/07/11
سوال کننده
یعنی کاذب میزنه ؟
0
1401/07/11
فافا s
یه مارک دیگ بگیر بزن ان شاءالله ک مثبت عزیز مبارک
0
1401/07/11
.... .
پس مثبته
0
1401/07/11
.... .
مبارکه ایشالله
0
1401/07/11
سوال کننده
فردا یکی بگیرم بزنم نمدونم چ مارکی بگیرم
0
1401/07/11
سوال کننده
قربانت ان شالله روزی شما
0
1401/07/11
سحر 🍁🍂
مدیکور بگیر
0
1401/07/11
سوال کننده
من سابقه سقط هم دارم
1
1401/07/11
🌼 maryam 🌼
مدیکور هم جدیدا خطا داره
وندفو خوبه
وندفو خوبه
0
1401/07/11
مامان ی خانم کوچولو
سلام مبارکه
0
1401/07/11
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/07/11
سوگل "مامان میکائیل"
بیبی چکمنم اینجور بود مثبته عزیزم مبارکه
1
1401/07/11
سوال کننده
فداات ،خدا کنه برام بمونه،
0
1401/07/11
noor 81
مبارک باشه عزیزم
گلم پیشنهاد میکنم یه مارک دیگه هم تست کنی این مارک من مثل شما دوتا زدم دوتاش اشتباه بود
گلم پیشنهاد میکنم یه مارک دیگه هم تست کنی این مارک من مثل شما دوتا زدم دوتاش اشتباه بود
0
1401/07/11
فاطمه محمودی
مبارکت باشه عزیزمممم...مثبته
1
1401/07/11
maman m
ن بابا مدیکور کاذبع
0
1401/07/11
maman m
منم اگ فردانشم میرم از بدم ،روز۱۴امپوله فردا
0
1401/07/11
آرامش )sokot(
این بی بی چک مارک چیه /??
0
1401/07/11
Elnaz .
مثبته عزیزم مبارکه
0
1401/07/11
Elnaz .
بذار روز موعدت آز بده
0
1401/07/11
پاییز 🍀
مبارکه عزیزم
0
1401/07/11
💞مریم 💞
منم امروز ۹ روزه امپول زدم
0
1401/07/11
سوال کننده
یونی تست
0
1401/07/11
سوال کننده
مرسی ،هاله داشتن یا پرنگ شد ؟
0
1401/07/11
h.s s
مبارک باشه به سلامتی🥰
0
1401/07/11
سوال کننده
مرسی
0
1401/07/11
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم مبارک باشه مثبته آزمایش بده
1
1401/07/11
شادی جان
منم شش روزه آمپول اچ سی جی تزریق کردم برای دلخوشی و یادگاری یه تست زدم مثبت شد الکی کلی کیف کرذم😀
0
1401/07/11
مهشید .
چه مارکیه؟
0
1401/07/11
مهشید .
من یونی تست میزدم منفی میشد بعدم پریود شدم.به نظر کاذب نیس
0
1401/07/11
شادی جان
بنظرم بارداری
0
1401/07/11
مریم .ا
عزیزم منم یه هفته قبل از موعدم بی بی چکم مثبت شد اصلا بعید نیست
0
1401/07/11
مریم .ا
همینجوری بود
0
1401/07/11
maman m
پس چرامیگن مدیکور کاذبع ؟ینی زیر ۵دقع م کاذبه؟
0
1401/07/11
پرستو مهاجر
هاله اش خیلی پررنگ تر از اون کاذب هاس
0
1401/07/11
پرستو مهاجر
مثبته بنظرم حالا مارک دیگه هم بزن
0
1401/07/11
یاسی ....
سلام عزیزم دقیقا پارسال تو چنین روزی یک هفته قبل از پریود بی بی من خط شبیه شما شد فردا ۱۲ مهر آزمایش دادم تیترم ۶۴ شد دو روز بعد ۱۲۸
0
1401/07/11
یاسی ....
دقیق بچه ات تو خرداد دنیا میاد انشالله دوران بارداری خوبی رو سپری کنی عزیزم
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
بله
برای من چهار تا بی بی چک مدیکور مثبت شد ولی پریود شدم
برای من چهار تا بی بی چک مدیکور مثبت شد ولی پریود شدم
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
بله
برای من چهار تا بی بی چک مدیکور مثبت شد ولی پریود شدم
برای من چهار تا بی بی چک مدیکور مثبت شد ولی پریود شدم
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله مثبته🤩🤩
0
1401/07/12
maman m
زیر۵دقه؟
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
چند روز صبر کن عزیزم
بتات پایین باشه استرس میگیری
بتات پایین باشه استرس میگیری
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
بله عزیزم همون لحظه مینداخت
هاله پررنگ
هاله پررنگ
0
1401/07/12
maman m
من الان فردا صبح بیبی میزنم اگ ببینم دوباره هاله زد میرم از بدم اگ منفی شد ک هیچ
0
1401/07/12
maman m
شاید بارداری شیمیایی بوده؟
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
یه مارک دیگه بزن
من hello baby زدم منفی شد
فهمیدم مدیکور مشکل داره
من hello baby زدم منفی شد
فهمیدم مدیکور مشکل داره
0
1401/07/12
maman m
اخه مدبکور قدیمیا اصلا کاذب نداشت،من یادمه همش منفی میشد بعد سر بارداریم روز موعد هاله زد تا ۳روز هاله میزد پررنگ هم نضد رفتم از مثبت بوذ
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
هاله داشت؟؟
1
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله برای شما درسته عزیزم
0
1401/07/12
maman m
من یونی تست منفی شد مدیکور همون دودقه اول هاله زد
0
1401/07/12
maman m
اره صبح زذم باادرار صب.الانم رفتم از داروخانه خریدم اگ پری نشدم بزنم فردا
0
1401/07/12
maman m
من از۶روز ب موعد درد پری دارم ، الان فردا روز۱۴تزریقع، روز بعدشم وقتی منفیم پری میاد,۲روز دگ موعدمه
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️

0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله که مثبتی عزیزم
من بی بی چکام هاله واضح داشت اما آزمایشم منفی بود و پریود شدم
من بی بی چکام هاله واضح داشت اما آزمایشم منفی بود و پریود شدم
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
مارک دیگه که زدم منفی بود
0
1401/07/12
maman m
مال من امروز اسنجوربوذ
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
هاله هام همون لحظه مینداخت
0
1401/07/12
maman m
امپول زده بودی؟
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
فردا بزن اگه پررنگ تر شد برو آزمایش
0
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
نه عزیزم
0
1401/07/12
maman m
دعاکن پررنگ شه برام
0
1401/07/12
maman m
اها
1
1401/07/12
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله عزیزم🥰🥰
0
1401/07/12
maman m
درد پری هم دارم و ترشح زرد
0
1401/07/12
maman m
هی فک میکنم میخام پری شم پدگزاشتم ولی زرده
0
1401/07/12
گلاب 🌎
فقط برو آزمایش بده عزیز خیال خودتو راحت کن تو بازی این بی بی چکا نیفت ایشالا تاپیک بزنی آز مثبت شده دیگه خیلی خوشحالمون کنی دلبر
0
1401/07/12
پاییز 🍀
آره برای من ۲۰ تاش زیر ۵ دقیقه مثبت شد و پریود شدم
0
1401/07/12
پاییز 🍀
عزیزم اصلا نمی خوام ته دلت رو خالی کنم ولی من موقعی که باردار بودم دلدرد پریودی داشتم شدید ولی پد که میزاشتم هیچی روش نبود حتی یه حاله زرد ولی بعد زمانی که باردار نبودم حتی اگر عقب مینداختم و دلدرد پریودی میگرفتم وقتی پد میزاشتم و روش زرد میشد چند روز بعدش پریود میشدم
0
1401/07/12
سوال کننده
سلام من الان تست روژان زدم متاسفانه منفی بود😭
0
1401/07/12
سوال کننده

0
1401/07/12
ارزو a
عزیزم من نمیدونم شما واقعا مثبتی یا منفی اما عین خودتون دقیقا از مارک اون تست اولیتون یبار امتحان کردم ۳ تا تو یه روز و سریعا هاله انداخت هاله ک جه عرض کنم کاملا واضح بود و فرداش پریود شدم اون مارک خیلی مثبت کاذب داره بنظرم، گرچه همه بی بی چکا احتمالا دارن اما همین مارک روژان خوبه
0
1401/07/12
maman m
شماهمونی نیستی ک پریود شدع بودی و لک داشتی و ازت منفی بود ،بعد بیبی چکات هاله میزد؟اسم کاربریش ماه بانو بود ... ازهمون موقع ب بیبی چکا اعتماد ندارم
0
1401/07/12
maman m
منم میدونم میخام پری شم چون دردپری دارم
0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام جان دلم
احتمال خطا در نتیجه مثبت بی بی چک کم است اما برای تایید قطعی در هفته بعد آزمایش خون بدهید 🌹
احتمال خطا در نتیجه مثبت بی بی چک کم است اما برای تایید قطعی در هفته بعد آزمایش خون بدهید 🌹
1
1401/07/12
سوال کننده
متشکرم دکتر جان ،،
0
1401/07/12
پزشک اوما
stk: |~|12|~|3_col
0
1401/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1494

