سلام خانم دکتر خوبین من تاریخ اخرین قاعدگیم ۶ماه شهریور بوده ۱۷روز سیکل قاعدگیم که روز تخمک گذاریم بوده اقدام کردم ک ۱۸روزسیکل قاعدگی رفتم سونو واژینال که دکتر گفتن ضخامت رحم ۱۵هست ایا طبیعی هست این ضخامت وایا احتمال بارداری و دارم ممنون میشم جواب بدین
0
1401/06/25
فاطمه 🤍
سلام دارومصرف کردی
0
1401/06/25
فاطمه 🤍
واسه بارداری ضخامت بایدبین۷تافک کنم۱۰یا۹باشه
0
1401/06/25
سوال کننده
سلام نه دارو مصرف نکردم
1
1401/06/25
زنبق امیر
روز چندم سیکلت ۱۷ بوده
من روز ۳۷ ضخامتم ۲۰ بود باردار بودم
من روز ۳۷ ضخامتم ۲۰ بود باردار بودم
0
1401/06/25
زنبق امیر
روز ۱۸ اگه باشه باید دارو مصرف کنی زیاده
1
1401/06/25
رضوان مامان علی آقا
من ۱۵بود ضخامتم حامله بودم
0
1401/06/25
سوال کننده
روز ۱۸ سیکلم بود
0
1401/06/25
سوال کننده
ماماگفت که ضخامت رحمم ۱۵ هست
0
1401/06/25
سوال کننده
بهم دارو داد شبی یکی دوفاستون
0
1401/06/25
سوال کننده
ببخشید چندم سیکل قاعدگی بودین که ۱۵بود
1
1401/06/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون سحر جانم
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید مهربان جان 💖
عزیزم پریودها منظم هستند ؟ مشکلات قاعدگی ندارید ؟
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید مهربان جان 💖
عزیزم پریودها منظم هستند ؟ مشکلات قاعدگی ندارید ؟
0
1401/06/25
سوال کننده
نه اصلا مشکل قاعدگی ندارم منظم هست
0
1401/06/25
سوال کننده
خیلی استرس دارم خیلی نگرانم شدید همش میگم کهطبیعیه یا مشکلی دارم
1
1401/06/25
پزشک اوما
نگران نباشید جان دلم اما عکس گزارش سونوگرافی و طول سیکل را برایم ارسال کنید
1
1401/06/25
❤مریم باانو❤ .
احتمال زیاد بارداری
0
1401/06/25
سوال کننده
طول سیکل ۳۰ هستش من ۱۰روز دیگه وقت پریودیم هست
0
1401/06/25
سوال کننده
بارداری باشه خوبه به خدا ازخدامه ولی چیزی نباشه فقط من مامانمو به خاطر سرطان ازدست دادم و خیلی ترس دارم خیلی
0
1401/06/25
پزشک اوما
عزیزم عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم ، علت فوت مادر محترمتان چه نوع سرطانی بوده؟
0
1401/06/25
سوال کننده
سرطان سینه بوده
0
1401/06/25
سوال کننده
عکس سونو بهم ندادن متاسفانه
0
1401/06/25
سوال کننده

چیزی بهم ندادن فقط اینارو نوشتن
1
1401/06/26
پاییز 🍀
عزیزم من توی یه سایت خونده بودم دیواره رحم در زمان تخمک گذاری به ضخیم ترین حد خودش یعنی ۱۶ میرسه و بعدش دوباره یواش یواش این ضخامت کم میشه تا پریود بشی. و یا اینکه این ضخامت باقی میمونه که یعنی باردار هستید
0
1401/06/26
سوال کننده
ممنونم ازتون متشکرم از جوابگویی همه انشالله که هیچی نباشه و همه چی اوکی باشه
1
1401/06/26
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست ، زیرا به هر حال شما وارد فاز لوتئال شده بودید و به علاوه اصولا سونوگرافی مطب ها خطا زیاد دارد،، اگر احیانا این ماه بارداری رخ نداد ماه بعدی سونوگرافی در یک مرکز تصویربرداری تکرار گردد ❤️
1
1401/06/26
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم ازتون
1
1401/06/26
سوال کننده
♥️
1
1401/06/26
پزشک اوما
خواهش میکنم سحر جانم❤️❤️
0
1401/06/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/07/11
سوال کننده
سلام خانم دکتر خوبین امروز رفتم برای ضخامت رحم ۹سیکلم هست و دکتر گفتن ضخامت ۸ هست وخیلی خوبه ولی گفت در دهانه رحم مثل اینکه دوتا زگیل دیدن که من پاپ اسمیر دادم و ۱۷ جوابش میات ایا خطر داره زگیل واقعا دارم دیوونه میشم هرماه یک اتفاق جدید😞
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2720

