تازه بردمش درمانگاه گفت تبش ۳۹ ..استا بهش دادم الان و شیاف ..چیکار کنم الان براش نمیزاره پاشویش کنم
2
1401/07/11
h.s s
تبشو مرتب چک کن هر ۴ ساعت استامینوفن و دو تا شیاف براش بزار آب خیار و لیمو شیرینم هم بهش بدی تب بر هستن
1
1401/07/11
h.s s
بازی بازی پاشویش کن یه جوری ک حس نکنه ناراحتی و فکر کنه داری آب بازی میکنی یا اگه توی رختخواب نمیتونی ببرش توو حموم از زاونو ب پایینشو بشور پاهای خودتم بشور
0
1401/07/11
سوال کننده
ساعت ۴ که از بیمارستان اوردم هم استا دادم و هم یه شیاف زدم
0
1401/07/11
سوال کننده
میگم کولر روشن کردم اشکال نداره
0
1401/07/11
مامان ایلیا و اهورا
پسرم منم ۳روزه تب داره هرکاری بگی انجام دادم ولی تبش رو ۳۸ و ۳۹ بود همش با دارد هم دوساعت تبش کم میشد ولی یکی تو اوما گفته بود پیاز بذار کف پاش که انجام دادم خداروشکر تبش اومده رو ۳۶
0
1401/07/11
مامان ایلیا و اهورا
پیاز رنده بزن بریز تو جورابش و بپوشون پاش
0
1401/07/11
مامان ایلیا و اهورا
منم خونه رو همش خنک نگه میداشتم
0
1401/07/11
پریسا .
سلام عزیزم این بیماری یه نوع ویروسه که فقط تب داره و فردا خوب میشه تبشم که قطع بشه کف دست و کف پا یا شایدم دهانش دونه بزنه و مراقبش باش و این ویروس به بقیه بچه ها هم سریع منتقل میشه.
1
1401/07/11
neda 🌹
سلام اگه استامینوفن تبش رو نمیاره پایین بجای شربت بروفن کودکان بگیر براش بهش بده زودتر تبش میاد پایین. پسر منم چند وقت پیش همینجوری شد دکتر بروفن براش نوشت سریع تبش اومد پایین .
بعد از تب بچه ها بدنشون دونه میریزه بیرون نگران نباش. دوسه روزه برطرف میشه
بعد از تب بچه ها بدنشون دونه میریزه بیرون نگران نباش. دوسه روزه برطرف میشه
0
1401/07/11
h.s s
عه چه خوب
0
1401/07/11
👸Zahra👸 Moghadam
سینک ظرفشویی رو پر اب کن، پاچه های شلوارش هم بزن بالا، عروسک های پلاستیکی اش رو هم بنداز تو اب، بنشونش رو کابینت به بهانه اب بازی و اسباب بازی پاهاشو بگذار تو سینک که اب داره
0
1401/07/11
👸Zahra👸 Moghadam
پیاز بگذاری کف پاش هم خیلی خوبه
0
1401/07/11
سوال کننده
میگم غذا چی بهش بدم
0
1401/07/12
سوال کننده
عزیزم شربت پروفن دارم ولی مال سه ماه پیش و باز شدس اشکال نداده الان بهش بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



591

