خانما شما هم اگه میدونین بگین اگه مشکلی هست....من همونم که جنینم خیلی ریز بود
0
1400/03/13
سوال کننده

0
1400/03/13
mahsa panahi
عزیزم گفته باید کنترل بشه ولی نمیدونم از چه نظر
0
1400/03/13
سوال کننده
خب همین منم نمیدونم
0
1400/03/13
فرزانه مامان شازده والا
منم نمیدونم 😥کاش از خودش میپرسیدی تا بری به دکترت نشون بدی
0
1400/03/13
سوال کننده
رفتم پیش دکتر میگه خوبه ولی باید یه دکتر متخصص ببینه
0
1400/03/13
مهدیه ❤️
زهرا جان نوشته ک محدودیت رشد داخل رحمی دیده نمیشود، یکم تغذیه ات را مقوی کن یکم مصرف پروتئین را بالا ببر، بچه وزن بگیره،
0
1400/03/13
سوال کننده
مرسی عزیزم ...فقط پودر لیدی میل گرفتم چجوری باید بخورم؟
0
1400/03/13
مهدیه ❤️
روش مصرف
10 پیمانه سر صاف از پودر لیدی میل را داخل یک لیوان (200 میلی لیتر) آب ولرم ریخته و خوب بهم بزنید.
روزانه 2 لیوان یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
برخی از مزایای لیدی میل شامل موارد زیر می باشد
- پیشگیری از کم خونی مادر و جنین در دوران بارداری و پس از آن
- شرکت در روند تکامل اسکلت استخوانی جنین و نوزاد
- کمک به تکامل سیستم اعصاب مرکزی جنین و نوزاد
- پیشگیری از کرتینیسم، عقب ماندگی ذهنی و کوتولگی
- کاهش احتمال اضطراب و افسردگی مادر پس از زایمان
- جلوگیری از پدیدۀ کم وزنی نوزاد هنگام تولد (L.B.W)
- تسهیل روند پیدایش جوانه های دندانی جنین
- پیشگیری از یبوست دوران بارداری مادران
- غنی سازی و افزایش کمی و کیفی شیر مادر
- جلوگیری از پدیدۀ نرمی استخوان نوزاد
- تأثیرگذار در توسعۀ شبکیۀ چشم نوزاد
- کاهش نقایص مغزی و نخاعی نوزاد
- پیشگیری از زایمان های زودرس
- جلوگیری از پوکی استخوان مادر
0
1400/03/14
سوال کننده
ده پیمانه چرا روش نوشته دو پیمانه
0
1400/03/14
سوال کننده
یعدم چ وقت در روز بخورم تاثیرش بیشتره،؟ ابش حتما باید گرم باشه یا سردم میشه خورد
0
1400/03/14
فرزانه مامان شازده والا
بچه ی من تو 32هفته و 6روز 1860بود، خودم سرخود لیدی میل گرفتم خوردم، روزی یک پیمانه میریختم تو شیر میخوردم.
وزنش تو 36هفته و6روز شد 2900
وزنش تو 36هفته و6روز شد 2900
0
1400/03/14
فرزانه مامان شازده والا
شما هم اگه قند نداری و بچت ریزه همون 2پیمانه بخور بیشتر نخور
0
1400/03/14
فرزانه مامان شازده والا
من با شیر سرد میخوردم
0
1400/03/14
فرزانه مامان شازده والا
چون وقتی میخوردم خیلی احساس سنگینی میکردم، صبحا 2ساعت بعد از صبحونه میخوردم.
ولی تو اوما خوندم خیلیا شب قبل از خواب میخوردن
ولی تو اوما خوندم خیلیا شب قبل از خواب میخوردن
0
1400/03/14
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم
0
1400/03/14
سوال کننده
پس منم حالا بعد صبحانه میخورم ی لیوانم قبل خواب...
0
1400/03/14
سوال کننده
رو قوطیش نوشته روزی دو لیوان
0
1400/03/14
پزشک اوما
سلام سونو خوبه ، و با پزشک معالج مشورت کنین و آسپرین باید مصرف شود
0
1400/03/14
سوال کننده
مممونم پزشک اوما
0
1401/07/11
Mehr a.m
سلام زهرا جان
0
1401/07/11
Mehr a.m
متوجه شدید ناچ یعنی چی؟
0
1401/07/11
Mehr a.m
بچه خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا درهفته ۳۹ سونو داپلر ضرورت دار؟خواهش میکنم سریع جواب بدید نگرانم
- تفسیر سونو داپلر
- تفسیر جواب سونو ۹ هفتگی
- سونو داپلر در هفته ۳۹
- جواب سونو داپلر
- تفسیر سونوگرافی داپلر از جنین
- میشه لطططفا سونو ببینید خوبه یا نه؟
- سونو سی و سه هفته
- نتیجه سونو داپلر هفته ۳۲
- وزن کم جنین هفته ۳۴ لطفا میدونه کسی کمکم کنه خیلی نگرانم



471

