سلام عکس هست هرکی بدش میادنگاه نکنه
0
1401/07/08
سوال کننده
خیلی سفت هس وزیادشده
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
h.s s
سلام ،پسر من وقتی یکسالش بود و یبوست داشت دکتر بهش کیدی لاکت داد
0
1401/07/08
سوال کننده
یبوست که نیس امامدفوعش سفته میترسم بعدیبوست بشه
0
1401/07/08
h.s s
شیر خشک ببلاک کامفورت ضد یبوسته
0
1401/07/08
h.s s
برای نوزاد ۴ ماهه فکر میکنم زیادی سفته
0
1401/07/08
h.s s
شیر خشک گیگوز هم خوبه دارای پره بیوتیک هست
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
الان اینجوره ب مرورزمان دیگ تاداروندی دفع نمیکنه عوضش کن شیرخشک کامفورت بده من نان کامفورت دادم اسهال شدببلاک کامفورت دادم اسهال شد وزن کم کردالان سیمیلاک توتال کامفورت میدم عالیه وزن دهیشم عالیه هضمشم اسونه
0
1401/07/08
سوال کننده
ببلاک ARهستا
0
1401/07/08
سوال کننده
رفلاکسی هست بچما
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
دخترمنم رفلاکس داره بعدازچهارباردکتربردن و دونوع شربت و شیافو روغن ام سی تی و روغن زیتون دکترش گفت دیگ دارونده رودهاش تنبل میشه شیرخشکشوعوض کن
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
ن ببلاک کامفورت هم داره
0
1401/07/08
سوال کننده
برای رفلاکس خوبه؟
0
1401/07/08
سوال کننده
چون من سری قبلم ببلاک کامفورت میدادم درست نمیخورد
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
ن ببلاک کامفورت خیلی رقیقه مثل اب میمونه بچه ممکنه بالابیاره اماسیمیلاک توتال کامفورت غلظتش خوبه من واسه رفلاکس دارومیدم بهش سیمیلاکم سازگاربوده باهاش بازبادکترش مشورت کن
1
1401/07/08
سوال کننده
باشه مرسی گلم
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
من نان و ببلاک کامفورت دادم بچم اسهال شدوزن کم کردخیلی ترسیدم
0
1401/07/08
الی ی
دختر منم همین رو میخوره . بهش قطره پدی لاکت بده خوب میشه بعد چند روز . یا یکم رقیق تر درست کن بعضی وعده هایش رو
0
1401/07/08
الی ی
بعد پاهاش رو هم حالت دوچرخه ورزش بده . من دخترم رو از اول این کارو میکنم اصلا یبوست نشده حتی بدون دارو .
0
1401/07/08
سوال کننده
یه قطره داده عین روتفلور هس
0
1401/07/08
سوال کننده
بدنیس؟
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
دختر منم ببلاک ای ار میخوره ۴ماه این مدلی پی پیش.الان چندروزه بدون دارو شل شده مدفوعش
0
1401/07/08
سوال کننده
یبوست نکرددرسته؟
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
هروز دفع داشت ولی خب خیلی سفت بود مدفوعش
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
شربت میخورد برا روان شدن مدفوعش.ولی جندوقتع نمیدم خودش شل شده دیگه
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
اگ با ای ار شله مدفوعش بده بزاربخوره واسه رفلاکسش خوبه امااگ یبوست گرفت عوض کن شیرخشکشو
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
خب خداروشکردیگ واسه یبوستش دارونده
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
اخه نمیدونم میگم نکنه اسهال شده
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
اگ روزی ده باربیشترب مقدارزیاددفع داشت اسهاله روزی چندباردفع داره
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه بابا ده بار نی
روزی دوبار
روزی دوبار
0
1401/07/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
قبلا روزی یبار
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
نباباهیچ اشکال نداره بازم هرهفته وزنش کن اگ اضاف کرده بوداشکال نداره بچه اسهال باشه فوری وزن کم میکنه نگران نباش
0
1401/07/08
پزشک اوما
سلام مامان جان
با متخصص اطفال در مورد اضافه کردن روغن mct oil به شیرخشک صحبت کنید زیرا این دفع برای شیرخوار شما مناسب نیست 🌹
با متخصص اطفال در مورد اضافه کردن روغن mct oil به شیرخشک صحبت کنید زیرا این دفع برای شیرخوار شما مناسب نیست 🌹
0
1401/07/08
الی ی
نه دکتر به دختر من یه ماهگی داد گفت کلا برای روده هاش خوبه . نفخ و یبوست و اینا
0
1401/07/09
سوال کننده
قطره رامنوفلورنوشته براش
0
1401/07/09
سوال کننده
رامنوفلوربدردش نمیخوره؟
0
1401/07/09
سوال کننده
تواینترنت درموردش شنیدم واسه اسهاله بچه من که اسهال نداره
0
1401/07/09
سوال کننده
خانوم دکتررفتم گفت مشکلی نداره روغنه هم گفت نه اضاف نکن
0
1401/07/10
پزشک اوما
اگر جواب داده موردی ندارد 🌹
0
1401/07/10
سوال کننده
نداده مدفوعش همینجوره
0
1401/07/10
پزشک اوما
عزیزم من تنها پیشنهادی که میتوانم بدهم mct oil و یا peg 40 درصد است، حتما باید با متخصص اطفال مشورت کنید
0
1401/07/10
سوال کننده
مشورت کردم گفتن نه گفتم یبوست نکنه گفتن نه دیگه نمیدونم والا
0
1401/07/10
سوال کننده
اماامروزمیبینم اصلا مدفوع نکردمیترسم یبوست شه
0
1401/07/11
پزشک اوما
عزیزم من چه میتوانم بگویم؟ این مدفوع قوام طبیعی ندارد اما مهم نظر متخصص اطفال است
1
1401/07/11
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



737

