Ooma
پرسش (1401/07/10):

تکرار آزمایش تیروئید کودک ۱۵ ماهه و تفسیر آن

سلام خانم دکتر عزیز، پسرم دفه ی پیش ازمایش داد که تی اس اچ کمی بالاتر از رنج نرمال بود و کنارش علامت H زده بود در صورتیکه ازمایشی ک در یکسالگی و بدو تولد ک از کف پا گرفته بودن نرمال بود جوابش، ب دکتر مراجعه کردیم گفتن چون دوتا آزمایش قبلی نرمال بودن احتمال اشتباه شدن وجود داره و یک آزمایش دیگه نوشتن و گفتن آزمایشگاه دانش خیلی دقیق هست اونجا انجام بدین تا مطمئن شویم ک نیازی هست دارو استفاده کنه یا خیر، الآن جواب آزمایشش اومده براتون میذارم لطفا برامون تفسیر کنید چطور هست؟ ممنون

تکرار آزمایش تیروئید کودک ۱۵ ماهه و تفسیر آن
اینم ازمایش قبلیش
اینم ازمایش قبلیش
بعد خانم دکتر اگه دارو بخوره احتمالش هست بعد از یه مدت تیروئیدش کامل خوب بشه و دیگه نیازی نباشه قرص بخوره؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم نتیجه خوب است و بنظر من جز پیگیری در زمان تعیین شده توسط متخصص اطفال فعلا اقدام ديگري لازم نیست اما نتیجه را به اطلاع متخصص اطفال هم برسانید 🌹
سلام پزشک مهربون، ممنونم از راهنماییتون 🧡💚💛❤️💜💙
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️💗❤️💗❤️💗❤️
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه