کلا نوزادا نفخ دارن
اگه شیرخشکش بهش میسازه عوض نکن
همون نان شیر خوبیه
آخه وزنش کمه میخوام ی چیزی بهش بدم ک وزنم بگیره
من اگر جای تو بودم خودم چیزای مقوی میخوردم تا شیرم پرچرب بشه وزن بگیره
این بچه های امروز خیییلی باهوشن یهو میبینی از شیر خشک خوشش اومد و دیگه شیرت نخورد . سرم اومده که میگم
در کل نوزاد تو این سن نفخ داره . ولی اگر دوست داری بهش شیر خشک هم بدی ببلاک وزن دهی خیلی خوبی داره
عزیزم مونده به بچت من همه رو امتحان کردم هر بچه ای یه شیر خشک بهش میسازه
باید ببری پیش پزشک بچه رو معاینه کنه شاید وزن بچه خوب باشه مگه چند کیلوعه؟!دکتر خودش نوع خاص شیرخشک تجویز میکنه متناسب با بچه
بچه ی من با اپتامیل خوب وزن میگرفت
سلام بچه ها تو یکماه اول وزن کم میکنن بعد وزن میگیرن نگران نباش
من ببلاک میدادم خیلی پسرم زور میزد گیگوز میدم چرب سریع پی پی میکنه
عزیزم آپتامیل پرونوترا عالیه
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بابت این دل درد چه اقداماتی انجام شده؟ به متخصص اطفال مراجعه کردید ؟