Ooma

شیر روی زبان نوزاد یا برفک

سلام خسته نباشید...این برفک دهان هست یا شیر روی زبونش هست...لطفا راهنمایی کنید

22 پاسخ 1,289 بازدید


تفسیر جواب غربالگری پسرم

سلام دکتر عزیز و مهربون لطف میکنید درباره غربالگری پسرم بهم توضیح بدین ممنونم💜🙏💜

14 پاسخ 387 بازدید


لکه بینی در هفته نهم

سلام
لکه بینی داشتم چند روز پیش رفتم دکتر فرستاد سونو بچه سالم بود گفت استراحت کن شبی یکی شیاف پروژسترون استفاده کن
امشب باز خونابه دیدم یکم هم دلم درد می‌کنه خیلی نگرانم نکنه اتفاقی افتاده باشه
خواهشاً اگه تجربه ای دارید راهنمایی کنید

39 پاسخ 576 بازدید


راهنمایی اپلیکیشن اوما لطفا جواب بدید

سلام من طول دوره عادت ماهیانه رو باید با روز هایی که پریود هست حساب کنم، یا نه باید روز های تمیزی رو جدا بنویسم و روز های پریودی هم جدا بزنم؟ الان من 25روز تمیز هستم 6روز پریودم چجور در برنامه وارد کنم؟

20 پاسخ 321 بازدید


مسافرت زمینی به وان ترکیه در هفته دهم بارداری

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من هفته دهم بارداری هستم‌و خدا رو شکر بارداری اذیتم نکرده تا الان و علائم خاصی نداشتم و فقط یه کم خوابم زیاد شده. خواستم ببینم با توجه به اینکه حالم خوبه، اگه بخوام مسافرت زمینی برم وان ترکیه که حدود ۱۱ ساعت راهه ولی ماشینمون خیلی نرمه و اصلا اذیت نمیکنه و اینکه لب مرز هم حدود دو سه ساعت باید سرپا واییستاده باشم، ممکنه مشکلی برام پیش بیاد؟ یا چون تو سه ماهه اولم نباید مسافرت طولانی برم؟

39 پاسخ 788 بازدید


تفسیر سونو ی واژینال

سلام دکتر جان لطف میکنید سونوی منو بررسی کنید
بخیه زایمانم مقداری زخم شده بود پزشکم برای اطمینان بیشتر سونوی واژینال نوشتن

3 پاسخ 776 بازدید


تفسیر سونو کلیه نوزاد ۵ ماهه

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز سونو دوم دخترم اولین سونو ۵۰ روزش بود دادم که هر دو کلیه اتساع ۴ میلی داشت الان سونو دوم دادم میشه بینید باید چیکار کنم

15 پاسخ 526 بازدید


تفسیر ازمایش ادرار کنید

سلام پزشک اومای عزیز ازمایش ادرار منو تفسیر کنید چون خیلی خیلی زیاد خارش دارم ازمایش ادرار دادم

20 پاسخ 371 بازدید


لطفاً سونوگرافی انومالی منو تفسیر کنید ..

سلام من چن روز پیش سونو انومالی دادم ممنون میشم بگین همه چیز اوکیه یا نه؟

10 پاسخ 459 بازدید


لک بینی قهوه ای

سلام وقت بخیر
من الان ۱۱ روز مونده تا پریودم ولی لک بینی قهوه ای دارم و زیر دلم و کمرم هم درد میکنه . میخوام بدونم علتش چی میتونه باشه؟ در ضمن از ۳ هفته پیش دکتر گفته ۲ تا کیست تخمدان دارم و شروع کردم به مصرف قرص دروسبیلن به که به مدت دو ماه باید مصرف کنم. و اینم بگم که حدود ۱ ماه هست که ازدواج کردم . با تمام این اوصاف ،علت این ترشحات قهوه ای چی میتونه باشه؟
با تشکر فراوان

12 پاسخ 1,303 بازدید


دکترجان چیکارکنم پسرم اصلا غذا نمیخوره

سلام پسرم هیچی نمیخوره دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم روز به روز داره بیشتر اب میشه
قطره اهن سیدرال بهش میدم
ایموناس هم بهش میدم میخوره
واقعا نمیدونم چیکار کنم غذا نمیخوره همش روشو برمیگردونه ازغذا
لطفا یه راهی بهم بگید لطفا😭

44 پاسخ 758 بازدید


سنو انومالی وپای چنبری

دکتر جان سلام من امروز سنو انومالی انجام دادم ریسک ntdداشتم ک بررسی کردن گفتن سالمه و مجددا ۲۴ هفته سنو رو تکرار کنم اما گفتن ک پای چپش رو ب داخله ی همچین چیزی درمانش چیه؟علت اینکه اینجوری میشه میشه بد خوابیدن من باشه یا امکان داره دکتر اشتباه کرده باشه اما دوبار با فصله نیم ساعت سنو دادم گفت ک پاش همونطوره حالا قراره سه هفته دیک باز سنو بدم لطفا زود جواب بدین

34 پاسخ 1,466 بازدید


آلرژی و مصرف دارو در هفته پانزدهم

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من آسم و آلرژی دارم دکتر برام این داروها رو تجویز کرد ،آزیترومایسین ۵۰۰,دیفن هیدرامین،قرص مونته لوکاست،دو تا اسپری سرتاید ۵۰۰ و اسپری آتروونت،نگران جنینم،تازه مصرف سفیکسیم رو تموم کردم،مشکلی ایجاد میشه؟

6 پاسخ 394 بازدید


توصیه های مهم در هفته های آخر بارداری

سلام خدمت دکتر عزیز
میشه لطف کنین بفرمایید تو این هفته ها چکارکنم و چی بخورم تا زایمان راحتی و به موقع ای داشته باشم
چه از نظر طب سنتی چه پزشکی.
آیا صبر کنم تا دردها و علایم زایمان شروع بشن یا باید جهت چکاب بیمارستان برم؟
تشکر

7 پاسخ 537 بازدید


تاریخ انجام سونو انومالی

سلام دکترجون.من یه مشکلی دارم.دکتر خودم نیست،برم پیششون.بقیه هرکسی یه تاریخی میگه.گیج شدم من دوقلوباردارم،طبق پریودی تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ امروز میشم ۱۳ هفته و ۶ روز. ولی طبق سونو nt تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ انجام دادم،۱۲ هفته و ۶ روز بودم،امروز میشم ۱۴ هفته و سه روز.بنظرتون کی برم برا سونو انومالی.گیج شدم

24 پاسخ 557 بازدید


نوزاد هفت ماهه و پریودی

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم
پسرم اول دیماه دنیا اومد و هفت ماهه
و اصلا خونریزی و پریود نشدم
تا چند روز پیش فقط دو روز خونریزی داشتم و روز سوم پاک شدم
یعنی روز سوم خون ندیدم نگرانم علت چیه ؟ آیا پریود محسوب میشه؟
دو هفته پیش دکتر بودم سونو گرفت گفت مشکلی ندارم
الان این دو روز خونریزی نگرانم کرده که علت چیه؟

13 پاسخ 359 بازدید


تفسیرسونوگرافی بارداری دوقلویی ۲۸هفته

سلام خانم دکتر میشه سونو منو تفسیر کنین

45 پاسخ 683 بازدید


قرص تیروئید در شیردهی

سلام،کم کاری تیرویید دارم،آیا خوردن قرص لووتیروکسین صبح ها،برای دخترم ضرر داره؟آخه شیر خودمو بهش میدم

8 پاسخ 318 بازدید


سونوی بارداری هفت هفته

سلام این سونو برای خالم هستش پنج بار سقط داشتن
الان خیلی نگرانه سونوش نرماله؟؟

41 پاسخ 637 بازدید


علت درد سینه از وسط سیکل چیه

سلام من سه ماه پیش قرص جلوگیری مصرف کردم این ماه قطع کردم و با روش طبیعی جلوگیری میکنم از وسط سیکل سینه هام درد میکنه و نوکش حساس شده و میسوزه هر روزم شدیدتر میشه فشارم میدم چیزی حس نمیکنم ترشح هم نمیاد
علت چی میتونه باشه باید چیکار کنم نگرانم یه وقت کیست نباشه

9 پاسخ 891 بازدید