تفسیر ازمایش اسپرم
میشه لطفا ازمایشاسپرم همسرم بهم بگید چطوره؟
نیاز به مصرف قرص اورژانسی دارم؟
سلام وقت بخیر
عذر میخوام من سیکل پریودی ام اصولا ۲۷ یا۳۳ روز هست یعنی یک ماه سه روز،زودتر پریود میشم ماه بعد سه روز دیرتر
این سری ۳۳ روز بود
و دوره پریودی ام ۷ روزس. یعنی ۵روزس ولی دو روز آخر در حد دوسه بار لکه قهوه ای در روز
امشب یعنی روز ۸ چرخه رابطه ناایمن داشتم
تا حالا هم قرص اورژانسی و قرصهای جلوگیری مصرف نکردم ، آیا نیاز هست مصرف کنم و احتمال باروری هست؟
تفسیر سونو بارداری ۲۶ هفته
سلام دکتر میشه لطفا سونوی منو نگاه کنید چرا یکی از قل ها وزنش انقد کمه بقیه موارد مشکلی نداره؟؟؟وزن اون یکی قلو باید چیکار کنم بره بالا
پایین بودن هورمون در ازمایش مرحله اول غربالگری
سلام دکتر عزیز.من مرحله اول ازمایش و سونو که دادم دکتر گفت تو ازمایشت یه هورمونی پایینه که باعث میشه جنین وزن نگیره ولی هیچ دارویی بهم نداد...میخواستم بدونم چه ماده غذایی باعث میشه که این هورمون سطحش بره بالا که مصرف کنم.واقعا استرس دارم.گفت هفته ۱۵ ازمایش مرحله دوم رو انجام بده ببینیم چه جوریاس.من تیروئیدم کم کاره میشه از همین باشه؟
مشخص کردن روز تخمک گذاری
سلام، من امروز نهم پریود شدم اگر بخام که روز دقیق تخمک گذاریم رو بدونم چکار کنم، و اینکه اگر یک روز قبل و یک روزبعد از تخمک گذاری رابط داشته باشم احتمال بارداری هست؟ چون شوهرم مرخصی نداره شهر دیگه کار میکنه
درد در بیضه نوازد یا؟
سلا خدمت پزشک عزیزم
و دوستای گلم.
چند روز پسرم خیلی بی قراری میکنه.و گریه هاش همش با بغض و جیغ.صداش گرفته فکر میکردم از گلو درد بعد فکر کردم دل درد شکمش رو ماساژ.دادم با روغن زیتون.
.ولی امشب متوجه شدم دست گذاشتم پماد بزنم به بیضه هاش یهو جیغ کشید و گریه.امکان داره از عفونت ادراری باشه. و دلیل بی قراری هاش.لطفا راهنماییم کنید خسته شدم.
هنوز هم نبردمش پیش دکتر همسرم میگه مریضی زیاد شده بچه رو نبر بیرون خوب میشه
علت نازک بودن آندرومتر و درمان آن
دوستام من ذخیرم خیلی پایین هست و این ماه از روز ۳تا ۷پریودی روزی ۳ تا کلومیفن خوردم ولی توروز ۸ پریودی هیچ فولیکولی تو سونوم نبوده و دکتر گفتن ک ضخامت آندومترم هم خیلی نازکه.
راه درمانی هست دوستان کسی تجربه ای داره؟
مصرف قرص لوزارتان در شیردهی
سلام
بعد از باردار یپیش پزشک قلب و عروق رفتم چون آخرهای بارداری فشارم میرفت بالا و بدون دارو خودش میومد پایین بعد از زایمان رفتم دکتر بهم قرص لوزارتان۲۵ داد گفت روزی نصف بخورم با اینکه فشارم اوکی بود امروز رفتم ی پزشک دیگه گفتن برای چی لوزارتان خوردی تو شیردهی ،دیگه هم هیچ توضیحی نداد وقتی ازش سوال کردم چه ضرری داشته چیزی نگفت ،پزشکقبلی به من گفته بودن فقط ممکنه شیرت رو کم کنه .
حالا سوالی که برام پیش اومده و باعث شده سرم از درد منفجر بشه اینکه این قرص باعث آسیبی به دخترم میشده مصرفش تو شیدهی ممنوع بوده؟ یا فقط همون باعث کم شدن شیر میشده ؟ ممنونم
جواب ازمایش اسپرم همسرم چیست؟
سلام منو همسرم یکسال و نیمه که اقدام به بارداری کردیم اما هنوز باردار نشدم !😔
جواب ازمایش همسرم میذارم لطفا ببینید ایا دارویی نیاز داره؟🙏
همسرم۳۰سالش
سونوگرافی سن، وضع جفت، جنين وضربان قلب
سلام وخسته نباشی خدمت پزشکان اوما. ممنون از همیاری همیشگی شما. درخواست تفسیر سونو را دارم وایا وزن جنین خوب ومتعادل هست. ممنون از پاسخ گویی شما
قرمزی آلت پسر
سلام لطفاً عکس رو نگاه کنید و بگید موردی هست قرمز شده ؟!
دلیل وجودمخاط درمدفوع نوزاد۸ماهه+عکس
سلام پزشک محترم ودوستان اومایی
تومدفوع پسرم این مخاط رو دیدم به نظرتون عفونته وفقط یه بار دیروز اینطوربود
تفسیر سونو داپلر در ۳۲ هفته
سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز.بی زحمت ی نگاه ب سونو من میکنین ببینین همه چی خوبه.و اینکه جفت قدامی با گرید صفر یعنی چی؟آیا باعث میشه زود زایمان کنم یا دیر؟
مگه برای زایمان طبیعی تاریخ میدن؟
دکترم معاینهم کرد امروز ، گفت دهانه رحمت دو سانت باز شده
بهم گفت ۱۲ شب پنجشنبه برم زایشگاه بستری بشم برا زایمان
مگه نباید ۴ سانت بشم برا بستری شدن؟ اصلا مگه آدم نباید دردش بگیره بعد بره برا زایمان؟ چرا بهم تاریخ داد؟ اگه تا اونموقع دردم نگرفت چی؟؟؟
هفتهم برا زایمان کم نیست؟
هیچ مشکلیم ندارم خداروشکر
پس چطوریه بعضیا تا ۴۰ هفته نمیزان؟؟
یدوفلولیک برای دوران بارداری مشکی نداره
سلام وقت بخیر بهداشت به من ۳ ماه پیش یدوفلیک داد و من مرتب مصرف کردم الان هفته ۵ بارداریم ادامه بدم یدو فولیک رو ؟
سرماخوردگی کودک دو ساله
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
سه روزه ک پسر 2 سالو 4 ماهه من سرماخورده ابریزیش بینی و سرفه داره( زیاد سرفه نمیکنه بیشتر تو خواب)
حال عمومیش خوبه خداروشکر مشکلی نداره
بخور سرد براش روشن میکنم
دارو بهش شربت پلارژین میدم فقط
نظر شما درباره شربت بنفشه باریج چیه میتونم بابت سرفه بدم ب پسرم؟؟؟
بنظرتون ب داروی دیگه یا مراجعه حضوری ب دکتر نیاز داره؟
تفسیر سونوگرافی انومالی در هجده هفته؟؟
سلام من امروز رفتم سونوگرافی انومالی و گفتن خداروشکر همه چی خوبه فقط من نگران جفت ام هستم که گفتم پایین و مارژینال هست؟؟چرا اینجوری شد من که آنتی که دادم حرف از جفت پایین و سرراهی نبود؟؟چ مواردی رو باید رعایت کنم و آیا خطرناک؟؟ممکن باعث خونریزی و زایمان سزارین بشه؟؟خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین🙏🙏
دوستان باتجربه و هفته بالا بیاین
سلام خوبین
کسانی که زایمان طبیعی دارن مراقبت هفته های آخرشون چجور هست.یعنی نظرات دکترتون چی هست؟
دیدم که بعضی از دوستان هر هفته میرن و معاینه میشن و میدونن که دهانه باز شده یانه!یا اینکه چندسانت اند و چقدر پیشرفت داشتن و....
ولی من اصلا نرفتم
آیا باید برم؟
من هفته ۳۶ رفتم و سونو دادم و همه چی خوب بود و دکتر گفت علائم زایمان داشتی برو بیمارستان
داروهام رو نسخه کرد و تمام
نگفت که بیا معاینه کنم و....
شبکه بهداشت هم رفتم فشار و وزن و قلب و روچک کردن و دارو دادن و یه مقدار آموزش و....
ولی صحبتی از معاینه نبود
جای بخیه زایمان سزارین
سلام دکتر عزیز و دوستان از این کرم میتونم برای جای بخیه استفاده کنم ؟
دفعات شیرخوردن شیرخوار 5 ماهه
با سلام،
من در مورد تعداد دفعات شیرخوردن نوزادان مقاله هایی خوندم که زیر یک ماه 10 تا 12 بار در روز و از یک ماه تا شش ماه 6 تا 8 بار در روز باید شیردهی بشند، دختر من کاملا برعکس هست، تا یک ماهگی 6 بار نهایتا 8 بار شیر میخورد و از یک ماه تا الان، شاید بی از 20 بار شیر خوره و هر بار 5 دقیقه، 3 دقیقه، نهایتا 15 دقیقه شیر میخوره، اطرافیان میگن چرا اینجوری هست و باید حداقل نیم ساعت شیر بخوره ولی دخترم فقط شب ها گاهی نیم ساعت یا 40 دقیقه شیر میخوره.
قو و وزنش هم روی نمودار هست، و مشکلی نداره،
قبلا شب ها خواب خوبی داشت ولی الان 6 ب هست که مدام تقاضای شیر داره و خوب نمیخوابه. با اینکه گفته میشه از سن 4 ماه باید از شیر شب گرفته بشند ولی هنوز نتونستم از شیر شب بگیرمش.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.




