Ooma

تعداد تکان خوردن جنین

سلام وقتتون بخیر من تو هفته ۲۲ هستم و دوقلو باردارم یکی از بچه ها جفت قدامی داره و کلا تو سونوگرافی ها هم کم تحرک بوده و من تکوناش حس نمیکنم زیاد
ولی قل دیگه جفت خلفی داره و شیطون بوده همیشه تو سونو و هر روزم تقریبا تکوناش حس میکردم
الان از دیشب خیلی خیلی کم تکون حس میکنم خیلی نگرانم میخواستم ببینم این قضیه طبیعیه یا باید نگران باشم

1 پاسخ 1,222 بازدید


دردلثه و کشیدن دندان

سلام دوستان،دندان من یکم عفونت داشت و اعتنایی نکردم
الان چند روزه که کشیدم اما به شدت درد داره جاش
کسی تجربه ای نداره چیکار کنم خوب بشه
لطفا راهنمایی م کنید،ممنون

21 پاسخ 422 بازدید


شلوغ کاری زیاد جنین

سلام خانم دکتر جنین من بیشتر اوقات حرکاتش زیاده
امروزم رفتم بهداشت ضربان قلبشو گوش بدم هی تکون میخورد واینمیساد دگ ماما ی طرف شکممو گرفت گفت گیرش انداختم تا ضربانو شنید
گاهی خیلی محکم گلد میزنه گاهی انگار ۴دستو پاشو میکوبه ب شکمم.محکم میکوبه دهانه رحمم
بعضی وقتا ک ب پهلوام انقد گلد میزنه تا جاب جا بشم انگار نشستم روش😂
شبا میخوابه ولی تا من بیدار شم اونم بیدار میشه.منم بیشتر شبا بیدارم خوابم نمیبره
این حرکات طبیعیه؟
من مصرف مواد قندیمم زیاده

20 پاسخ 663 بازدید


کرونا گرفتن نوزاد سه ماهه

سلام خانوما و وکتر عزیز پسرم سه ماه و ۱۲ روزشه امروز متوجه شدم تبش رو ۳۸ دکتر بردم پدی لاکت قطره و شیاف استا داد گف خوب نشد بیمارسنان بستری بشه فقط تب داره با قطره یکم میاد پایین میترسم چبکار کنم پسرم چیزیش بشه من میمیرم😭😭

11 پاسخ 343 بازدید


ازمایشgttوتهوع واستفراغ بعدازخوردن محلولگلوکز

سلام خانم دکتر،امروزبراانجام ازمایش دیابت بارداری رفتم بعدخوردن محلول همشوبالااوردم دوباره بایدفرداازمایش بدم خاستم بدونم راهی هس که استفراغ نداشته باشم؟وایااندانسترون میشه قبل یابعدش براتهوع خورد تاثیری روجواب ازمایش نداره؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید🌹

5 پاسخ 262 بازدید


حرکت نکردن جنین در هفته نوزدهم

سلام وقتتون بخیر دکتر ، من طبق سونو 18 هفته و سه روزه که باردارم، ولی هیچ حرکتی از جنینم حس نمیکنم، حتی حرکات ریز مثل لرزش و غیره و این موضوع خیلی نگرانم میکنه ، چند روزه که احساس میکنم کلا سبک شدم و اصلا حامله نیستم شکمم شل شده انگار، حتی اشتهام هم زیاد نشده تا حالا . آخرین بار که هفته 17 بودم سونو شدم و همه چی خوب بود ولی الان از وضعیت جنین اطلاع ندارم، چیکار کنم دوباره برم سونو، چون من از ابتدای بارداری زیاد سونو رفتم میترسم باز برم و مضر باشه

35 پاسخ 1,610 بازدید


اسهال و تب کودک یک ساله با کرونا مرتبط است؟

سلام دکتر جان دخترم از دیروز اسهاله چهار بار تا حالا مدفوع کرده که اسهال بوده احساس میکنم تب داره چون بدنش گرمه
به هیچ عنوان نمیزاره دمای بدنشو اندازه بگیرم حتی توی خواب!
خودمو دختربزرگم و شوهرم هم از این کرونای جدید گرفتیم و الان بهتریم آیا دخترم از ما کرونا گرفته؟ماسک میزنم رعایت میکنم اما نمیدونم از ما گرفته یا چیز دیگس
حالا چیکار کنم اسهالش خوب بشه کپسول یوموگی خونه دارم میشه براش استفاده کنم؟اگه اره چطور استفاده کنم؟
تروخدا زودتر جواب بدین ممنونتون میشم.
بعداز ظهر میبرم دکتر.

1 پاسخ 316 بازدید


بارداری و زایمان و آزمایش های ژنتیکی

سلام وقت بخیر من هفته ۱۵ از بارداری دوم هستم و در بارداری اول بچم کم شنوا بود تو این بارداری چ آزمایش های باید انجام بدم حالا جدا از کم شنوایی برای بقیه بیماری های ژنتیکی ک از سلامت کامل جنین مطمئن بشم ممنونم

34 پاسخ 716 بازدید


غربالگری ۱۸ هفته ک گفتن سایز کلیه ها بزرگ تر هست

سلام خانم دکتر من سونو رو انجام دادم دکتر گفت خدا رو شکر همه چیش خوبه فقط سایز کلبه هاش باید ۴ باشه الان یکیش ۵ و یکیش ۶ هست چکار کنم دانمارک میکنی لطفا

8 پاسخ 589 بازدید


زخم نوک سینه در شیردهی

سلام پسرم ۱ سال و ۹ ماهشه هنوز شیر میخوره
چند روزه زیر نوک سینه ام‌زخم شده پسرم ک میخواد شیر بخورم میمیرم و زنده میشم نمیدونم چکار کنم😪
دکتر جان شما چه پیشنهادی دارید؟
بچه ها چکار کنم؟

9 پاسخ 568 بازدید


عرق سوز شدن واژن بعد سزارین

سلام دکتر من ۲۷ روزه سز کردم و نوار بهداشتی استفاده میکنم اوایل سوزش شدید گرفتم یکی دوروز بعد مرخص شدن بعد بهتر شدم اما گاهی خارش و سوزش میگیرم و ول میکنه اما مدام عرق سوز میشم الانم عرق سوز شدم نزدیک دهانه واژن و پایین تر سمت مقعد خیلی اذیت شدم نمیدونم چکار کنم حالا پماد سودوکرم زدم ببینم اثر میکنه خانم دکتر چکار کنم هنوز مونده ک نوار بهداشتی استفاده کنم کلافم

3 پاسخ 889 بازدید


درد سینه در هفته ۱۵ بارداری

سلام وقت بخیر
تقریبا یک روز هست که پایین سینه سمت چپم تیر میکشه و به نوک سینه ام میزنه قرمزی و التهاب هم روی سبنه ام نیست فقط چند تا رگ ضخیم زیر سینه حس میکنم این وضعیت خطرناکه چکار باید بکنم ؟

5 پاسخ 747 بازدید


مامان های هفته نهمی بیاین به هم روحیه بدیم :(

بچه ها سلام
من هفته نهم هستم شب ها خیلی حالم بد میشه بیحال میشم و تهوع و دل آشوبه اصلا مستاصل میمونم چیکار کنم
روزها رو میشمرم فقط بگذره
گهگاهی لک بینی قهوه ای هم دارم و اسید معدمم میزنه بالا انگار یچیزی تو گلوم گیر کرده
کیا اینجوریه علائمشون؟

541 پاسخ 1,327 بازدید


سلام خانوم دکتر خسته نباشین لطفا این ازمایشای بعد از سزارین رو تفسیر کنید

خانوم دکتر ازمایشا برا یکی از اشناهامونه تازه سزارین کرده لطف و محبت کنین تفسیرش کنین
مرسی ممنون😘😘😘

6 پاسخ 459 بازدید


بیمارستان ابن سینا نازایی

سلام خدمت اومایی های عزیز میخواستم نظر تون رو درباره مرکز نازایی ابن سینا و انجام آی وی اف در این مرکز بپرسم لطفا اگه اطلاع دارید یا تجربه دارید در این زمینه ممنون میشم راهنمایی کنید

13 پاسخ 512 بازدید


گریه ی زیاد نوزاد شش ماهه

سلام وقت بخیر.
پسرم شش ماهشه و توی طول روز اکثرا در حال گریه و بی قراری هست. اثری هم از دندون درآوردن نداره که بگم از دندونش باشه. اصلا هم توی بیداری شیر نمیخوره، تمام مدت هم داره از گرسنگی گریه میکنه اما شیر نمیخوره باید هر سری با کلی بدبختی و گریه بخوابونیمش تا توی خواب شیر بخوره
شبا هم خیلی بیدار میشه و هربار که بیدار میشه کلی گریه میکنه تا بخوابه
دکتر بردم گفت بخاطر رفلاکس هست داروهاشم دو هفته هس دارم میدم ولی اصلا تغییری نکرده، نمیدونم چرا اینجوری شده.
قبلا هم خوب شیر می‌خورد هم می‌خوابید ولی الان اصلا

10 پاسخ 344 بازدید


طرز استفاده از کپسول گل مغربی بعنوان شیاف

ببخشید من کپسول گل مغربی رو که سوراخ کردم بعدش باید تو واژنم فشارش بدم که روغنش تو واژن تخلیه بشه یا اینکه بعد از سوراخ کردن با خود محفظه ی کپسول بذارمش تو واژنم؟

46 پاسخ 61,301 بازدید


درد واژن در هفته ۲۲

سلام خانم دکتر
من حدود ده روزی هست که پیش دکتر بودم بخاطر اینکه حرکات بچه رو خیلی پایین احساس میکردم و گاهی هم شکمم سفت میشد،ایشون سونوگرافی شکمی انجام دادن و گفتن همه چیز خوبه.شیاف پروژسترون هر شب و آمپول پروژسترون دادن که هفتگی تزریق کنم.
حالا من وقتی می‌خوام سرپا وایسم یا طولانی مدت نشسته باشم واژنم خیلی درد میگیره و با استراحت و دراز کشیدن دوباره از بین می‌ره.
این درد ها طبیعیه یا خیر؟
ممنونم🌹

10 پاسخ 410 بازدید


لکه بینی هنگام نزدیکی

سلام خسته نباشید تقریبا ۱۰روز پریودیم عقب افتاده سینه هام و شکمم درد میکنه بعد نزدیکی متوجه شدم روی آلت همسرم به لکه خون هست ولی بازهم از خونریزی یا لکه بینی خبری نیست موقع نزدیکی هم درد داشتم دو بار هم بی بی چک زدم ولی منفیه ممنونم میشم راهنماییم کنید

5 پاسخ 847 بازدید


ثبت سفارش ازفروشگاه اوما

سلام
من دیشب از فروشگاه اوما برای دخترم لباس سفارش دادم.اما پیام کد رهگیری رو هنوز برام ارسال نکردن .
چقد طول میکشه تاارسال بشه این پیام؟
اخه هیچ شماره تماسی واسه ارتباط نزاشتن ک تماس بگیرم پیگیری کنم.

2 پاسخ 440 بازدید