سلام خدمت دکتر و دوستان گل اوما
من دو ماه قرص سیپروترون کامپاند خوردم برای تنظیم پریود
بعد یک هفته باید پریود میشدم که خیلی خیلی سبک فقط خون قهوه ای و سیاه اونم خیلی کم میاد
بعد روز ۳ پریودی باید قرص بخورم دوباره الان این قهوه ای ها پریود حساب میشه ؟؟؟یا باید صبر کنم تا چند روز دیگه ؟
اگه قرصمو نخورم روز ۳ میشه چند روز بعدش بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



351
1401/07/07


