قطره آهن سیدرال و شربنت زینک ویتال
پزشک محترم اوما سلام و خسته نباشید
دخترم چند روز دیگه ۶ ماه رو تمام میکنه، براش قطره آهن سیدرال و زینک ویتال همسرم از داروخانه گرفتن، میخواستم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید که در چه ساعتی و چه مقدار بدم به دخترم؟ ایا تداخلی با شیر دارن این قطره ها؟ و اینکه شربت زینک یکسری ویتامین های مشابه قطره مولتی ویتامین پدیا بست که به دخترم میدم دارد، این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
کلا تغذیه دخترم شیر خشک هست که بعد این باید شماره ۲ رو بدم بهش، و با پیشنهاد دکترش کمکی که شامل فرنی و حریره و پوره میوه و سیب زمینی و ... رو شروع کردم و خدا رو شکر یبوست و حساسیتی نشون نداده تا الان...
تفسیر ازمایش اسپرموگرام همسرم
سلام دکتر جان ازمایش همسرمو میشه تفسیر کنید بگید ک سرعت اسپرما خوبه و شکل اسپرمای نرمال خوبه یا ن وضعیت اسپرما چطوره ممنون
پهلو چپم درد میکنه
همین چکار کنم هشت روزه کرونا گرفتم خیلی سرفه میکنم زنگ زدم 4030 جواب ندادن
عصب کشی دندان در شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز یکی از دندونام توش خالی شده به عصب هم رسیده شدیدا دردمیکنه ایا تو شیردهی عصب کشی ضرر نداره؟
ترشح صورتی هفته ۳۷
سلام
من درد انقباض ندارم رفتم دسشویی بعدکه خودمو خشک کردم ترشح صورتی داشتم
الان باید چیکار کنم؟
مدفوع سبز رنگ نوزاد ۵ ماهه+عکس
سلام خانم دکتر مدفوع بچم سبزه
چرا سبزه نگران شدم
تفسیر سونو ان تی
سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های گل
امروز روز اول هفته ۱۲سونو ان تی انجام دادم
که دکتر سونو گفت بهترین زمان برا سونو آمدی حالا میخواستم سونو منو تفسیر کنید ببینم چطوره آخه تا جواب آزمایش آماده بشه دو روز طول میکشه تا هفته آینده به دکترم دسترسی ندارم .
معده درد در هفته ۱۶
سلام خسته نباشید
من هفته ۱۶ هستم و تهوعم کم شده اما معده درد جایگزینش شده و خیلیی شدیده! اشتهام ندارم و دکتر گفته سیپروهپتادین بخور که به خاطره معده درد نمیخورم! لطفا بگید من واسه این معده درد چیکار کنم؟ البته چند روز پیش با تشخیص پزشک ازیترومایسین خوردم و ازون به بعد معده دردم خیلیی بیشتر شده و حتی دیگه نمیتونم قرص تقویتی بخورم ؟
حالت تهوع قرص دمیترون.ویتامین b6
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من حالت تهوع شدید دارم ۲۴ ساعته دمیترون میخورم یبوست میگیرم ولی دیروز ویتامینb6خوردم خیلی خوب بودم میگم چندتا در روز مجازه و میتونم بخورم و آیا مثل دمیترون یبوست نمیاره که
ایا در ایام بارداری میشه رابطه داشته باشیم
سلام ببخشید م حالا 36 روزی که پریود نشدم احتمال بارداری است
هفته ۳۰ از درون یخ کردم و درد دارم
سلام یهو از درون یخ کردم و رفتم زیر پتو و یه ضربه ای هم انگار به واژنم وارد میشه جوری که درد داره و تکونم میده. پهلوهام هم فشرده میشه و درد می گیره.
آیا استفاده از این شامپو ها در بارداری خطر داره؟
سلام وقت بخیر چون بارداری اولمه و از هیچ چیز اطلاعی ندارم میخواستم بدونم استفاده از هر شامپویی تو بارداری مجازه و هیچ خطری نداره؟ یا اگه نه شامپوهایی که عکسشو میزارم مجازن که استفاده کنم مرسی 🌼
هموروئید، بواسیر ،خونریزی، درد
سلام برای هموروئید و بواسیر دردناک و همراه با خونریزی چکار کنم پزشکم داروی رکتول و شیاف دادن که تاثیری برا من نداشته ...حتی نمیتونم بشینم
تبِ واکسن ۱۸ ماهگی بعد از ۲۰ روز
سلام مامانا
شاهان ۱۴ تیر واکسن ۱۸ ماهگیشو زد
دو روز تب داشت تموم شد
حالا از عصری تب داره
یک هفتس هم هیچ جایی نرفتم که بخوام بگم از کسی مریضی گرفته باشه
بنظرتون چشه😪😪الان هرچی پاشویه دادم پایین نیومد
شیاف گذاشتم ببینم چی میشه
زمان مصرف قرص کلومیفن
سلام خانم دکتر
من روز سوم بارداریم هستم دکترم بهم گفت قرص کلومیفن مصرف کنم و روز ۱۳ سیکلم برم سونو برای تخمک گذاریم.
میخواستم بدونم تا چه روزی باید این قرص رو مصرف کنم؟
آبجوش نبات با قطره استامینوفن قاطی کردم
سلام خسته نباشید دخترم یه سال و هفت ماهس چندروز پیش خیلی دل درد بود بهانه میاورد واسش آبجوش نبات درست کردم به اندازه وزنش قطره استامینوفن ریختم تو شیشه دادم بهش خورد یعنی آبجوش نبات و استامینوفن باهم قاطی کردم دادم آروم شد خوابید مشکلی نداره؟؟ واسه نوزاد هم میشه همینجوری کرد مشکلی نداره؟؟
این نسخه ازمایش هستش یا دارو
خانم دکتر این نسخه ازمایش هستش یا دارو
حاملگی با وجود یک لوله رحم
سلام وقتتون بخیر سوال من اینه با وجود یه لوله رحم میتونم باردارشم چون جلوگیریم از طریق کاندوم بوذه از بعده عملم و میخوام حامله بشم اما دوماهه که جلوگیری نمیکنم و نمیشه و بصورت مرتب هم نزدیکیدارم خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم لطف کمکم کنید
جواب آزمایش خواهرم چیه
سلام خسته نباشید جواب آزمایش آبجیم چیه میشه لطفا بگین بهم ممنون از همتون
سقط جنین در دو ماهگی
سلام به دکتر عزیز و دوستان
من امروز رفتم برای سونوی قلب و متاسفانه سقط شد برام و دکتر سونوگرافی گفته یکم بقایاش مونده که باید دارو مصرف کنم ، باید چه دارویی مصرف کنم؟ و اینکه پزشک خودم گفته ۳ ماه بعد اقدام داشته باشم برای بارداری ایا مصرف فولیک اسید رو ادامه بدم؟ و برای تقویت تخمک و اسپرم چه مواد غذایی مصرف کنم و چه داروهایی بخورم....ممنون میشم راهنماییم کنید




