Ooma

قطره آهن سیدرال و شربنت زینک ویتال

پزشک محترم اوما سلام و خسته نباشید
دخترم چند روز دیگه ۶ ماه رو تمام میکنه، براش قطره آهن سیدرال و زینک ویتال همسرم از داروخانه گرفتن، میخواستم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید که در چه ساعتی و چه مقدار بدم به دخترم؟ ایا تداخلی با شیر دارن این قطره ها؟ و اینکه شربت زینک یکسری ویتامین های مشابه قطره مولتی ویتامین پدیا بست که به دخترم میدم دارد، این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
کلا تغذیه دخترم شیر خشک هست که بعد این باید شماره ۲ رو بدم بهش، و با پیشنهاد دکترش کمکی که شامل فرنی و حریره و پوره میوه و سیب زمینی و ... رو شروع کردم و خدا رو شکر یبوست و حساسیتی نشون نداده تا الان...

43 پاسخ 514 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرموگرام همسرم

سلام دکتر جان ازمایش همسرمو میشه تفسیر کنید بگید ک سرعت اسپرما خوبه و شکل اسپرمای نرمال خوبه یا ن وضعیت اسپرما چطوره ممنون

5 پاسخ 427 بازدید


پهلو چپم درد میکنه

همین چکار کنم هشت روزه کرونا گرفتم خیلی سرفه میکنم زنگ زدم 4030 جواب ندادن

5 پاسخ 454 بازدید


عصب کشی دندان در شیردهی

سلام خانم دکتر عزیز یکی از دندونام توش خالی شده به عصب هم رسیده شدیدا دردمیکنه ایا تو شیردهی عصب کشی ضرر نداره؟

7 پاسخ 568 بازدید


ترشح صورتی هفته ۳۷

سلام
من درد انقباض ندارم رفتم دسشویی بعدکه خودمو خشک کردم ترشح صورتی داشتم
الان باید چیکار کنم؟

14 پاسخ 419 بازدید


مدفوع سبز رنگ نوزاد ۵ ماهه+عکس

سلام خانم دکتر مدفوع بچم سبزه
چرا سبزه نگران شدم

4 پاسخ 426 بازدید


تفسیر سونو ان تی

سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های گل
امروز روز اول هفته ۱۲سونو ان تی انجام دادم
که دکتر سونو گفت بهترین زمان برا سونو آمدی حالا میخواستم سونو منو تفسیر کنید ببینم چطوره آخه تا جواب آزمایش آماده بشه دو روز طول می‌کشه تا هفته آینده به دکترم دسترسی ندارم .

34 پاسخ 476 بازدید


معده درد در هفته ۱۶

سلام خسته نباشید
من هفته ۱۶ هستم و تهوعم کم شده اما معده درد جایگزینش شده و خیلیی شدیده! اشتهام ندارم و دکتر گفته سیپروهپتادین بخور که به خاطره معده درد نمیخورم! لطفا بگید من واسه این معده درد چیکار کنم؟ البته چند روز پیش با تشخیص پزشک ازیترومایسین خوردم و ازون به بعد معده دردم خیلیی بیشتر شده و حتی دیگه نمیتونم قرص تقویتی بخورم ؟

17 پاسخ 369 بازدید


حالت تهوع قرص دمیترون.ویتامین b6

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من حالت تهوع شدید دارم ۲۴ ساعته دمیترون میخورم یبوست میگیرم ولی دیروز ویتامینb6خوردم خیلی خوب بودم میگم چندتا در روز مجازه و می‌تونم بخورم و آیا مثل دمیترون یبوست نمیاره که

15 پاسخ 746 بازدید


ایا در ایام بارداری میشه رابطه داشته باشیم

سلام ببخشید م حالا 36 روزی که پریود نشدم احتمال بارداری است

17 پاسخ 687 بازدید


هفته ۳۰ از درون یخ کردم و درد دارم

سلام یهو از درون یخ کردم و رفتم زیر پتو و یه ضربه ای هم انگار به واژنم وارد میشه جوری که درد داره و تکونم میده. پهلوهام هم فشرده میشه و درد می گیره.

17 پاسخ 599 بازدید


آیا استفاده از این شامپو ها در بارداری خطر داره؟

سلام وقت بخیر چون بارداری اولمه و از هیچ چیز اطلاعی ندارم میخواستم بدونم استفاده از هر شامپویی تو بارداری مجازه و هیچ خطری نداره؟ یا اگه نه شامپوهایی که عکسشو میزارم مجازن که استفاده کنم مرسی 🌼

25 پاسخ 3,881 بازدید


هموروئید، بواسیر ،خونریزی، درد

سلام برای هموروئید و بواسیر دردناک و همراه با خونریزی چکار کنم پزشکم داروی رکتول و شیاف دادن که تاثیری برا من نداشته ...حتی نمیتونم بشینم

33 پاسخ 645 بازدید


تبِ واکسن ۱۸ ماهگی بعد از ۲۰ روز

سلام مامانا
شاهان ۱۴ تیر واکسن ۱۸ ماهگیشو زد
دو روز تب داشت تموم شد
حالا از عصری تب داره
یک هفتس هم هیچ جایی نرفتم که بخوام بگم از کسی مریضی گرفته باشه


بنظرتون چشه😪😪الان هرچی پاشویه دادم پایین نیومد
شیاف گذاشتم ببینم چی میشه

13 پاسخ 345 بازدید


زمان مصرف قرص کلومیفن

سلام خانم دکتر
من روز سوم بارداریم هستم دکترم بهم گفت قرص کلومیفن مصرف کنم و روز ۱۳ سیکلم برم سونو برای تخمک گذاریم.
میخواستم بدونم تا چه روزی باید این قرص رو مصرف کنم؟

23 پاسخ 769 بازدید


آب‌جوش نبات با قطره استامینوفن قاطی کردم

سلام خسته نباشید دخترم یه سال و هفت ماهس چندروز پیش خیلی دل درد بود بهانه میاورد واسش آب‌جوش نبات درست کردم به اندازه وزنش قطره استامینوفن ریختم تو شیشه دادم بهش خورد یعنی آب‌جوش نبات و استامینوفن باهم قاطی کردم دادم آروم شد خوابید مشکلی نداره؟؟ واسه نوزاد هم میشه همینجوری کرد مشکلی نداره؟؟

10 پاسخ 449 بازدید


این نسخه ازمایش هستش یا دارو

خانم دکتر این نسخه ازمایش هستش یا دارو

7 پاسخ 308 بازدید


حاملگی با وجود یک لوله رحم

سلام وقتتون بخیر سوال من اینه با وجود یه لوله رحم میتونم باردارشم چون جلوگیریم از طریق کاندوم بوذه از بعده عملم و میخوام حامله بشم اما دوماهه که جلوگیری نمیکنم و نمیشه و بصورت مرتب هم نزدیکیدارم خیلی ناراحتم نمیدونم چیکار کنم لطف کمکم کنید

38 پاسخ 700 بازدید


جواب آزمایش خواهرم چیه

سلام خسته نباشید جواب آزمایش آبجیم چیه میشه لطفا بگین بهم ممنون از همتون

13 پاسخ 664 بازدید


سقط جنین در دو ماهگی

سلام به دکتر عزیز و دوستان
من امروز رفتم برای سونوی قلب و متاسفانه سقط شد برام و دکتر سونوگرافی گفته یکم بقایاش مونده که باید دارو مصرف کنم ، باید چه دارویی مصرف کنم؟ و اینکه پزشک خودم گفته ۳ ماه بعد اقدام داشته باشم برای بارداری ایا مصرف فولیک اسید رو ادامه بدم؟ و برای تقویت تخمک و اسپرم چه مواد غذایی مصرف کنم و چه داروهایی بخورم....ممنون میشم راهنماییم کنید

44 پاسخ 1,029 بازدید