سلام خسته نباشید
دخترم ۲۵ روزشه بعد سه روز زردیش ۱۴ بود گذاشتمش زیر دستگاه اومد ۱۰ دوباره رفت رو ۱۳ ی بار دیگه گذاشتمش زیر دستگاه اومد ۱۰
الان حس میکنم دوباره زرد شده چیکارکنم میتونم قطره بیلی ناستر بش بدم؟
این زردی تا چند روز طول میکشه خوب بشه؟
گروه خونی من منفی دخترم مثبت ایا به گروه خونی هم مربوط میشه؟ هفته ۲۸ و موقع زایمان هم امپول رگام زدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



472
1401/07/06





