پسر من بدو تولد 335کیلوگرم بود بعدش شد 350 الانم 5کیلو هست یکماه و 13روزه هست
بالا میاره میبرم دکتر دارو نمیده میگه طبیعی هست بالا آوردنش اضافه شیرو بالا میاره
اخه اصلا زیاد نمیخوره که هر دوساعت دو پیمانه میخوره
وقتی دو پیمانه رو یجا میخوره جهنده بالا میاره من چیکار کنم ؟
خودم شیرشو کردم هر یکساعت یک پیمانه اینجوری کمتر بالا میاره ولی برا ی پیمانه آروغ خیلی دیر میزنه یا اصلا آروغ نمیزنه
وقتاییم که آروغ نمیزنه بالا میاره
تا الان چندتا دکتر بردم نه شیرشو عوض میکنن نه دارو میدن
شبا کلا نگران میخوابم بالا بیاره خفه بشه .
نوع تغذیش شیرخشکه آپتامیل یک هست
یبار براش ببلاک خریدم اونو بیشتر بالا اورد
پرسش (1401/07/07):
رفلاکس نوازاد یکماه و ۱۳روزه
1765
259
1401/07/07
سوال کننده
0
1401/07/07
masoome n
فائزه سرشو موقع خابیدن بالاتر از بدنش بزار
1
1401/07/07
سوال کننده
الهی
0
1401/07/07
سوال کننده
اونجوری میکنم ولی خودش میچرخه درست نمیخوابه که کشیده به باباش خوابیدنش بدخوابه
0
1401/07/07
janan ...
دختر منم همیجور تو خودش میپیچه سُر میخوره میره پایین 😬
0
1401/07/07
masoome n
ای خدا😂
به نظرم پودر امپرازول خودت بهش بده
به نظرم پودر امپرازول خودت بهش بده
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂من عمودی میخوابونم بیدار میشم میبنینم افقی شده
0
1401/07/07
janan ...
صدای خروسکی در نمیاره؟ یا بینیش نمیگیره؟
0
1401/07/07
سوال کننده
اوما هم بگه طبیعی هست یا خودکشی میکنم یا پودرو میذم
0
1401/07/07
سوال کننده
همیشه خدا بینیش گرفتس
0
1401/07/07
masoome n
وقتی شکمش خالیه قده یه بشگون پودر بریز تو یه قاشق مربا خوری آب جوشیده حل کن بده
0
1401/07/07
سوال کننده
بچم از دماغم بالا میاره
0
1401/07/07
masoome n
صددرصد ربلاکس
0
1401/07/07
janan ...
والا من پودرو سر خود گرفتم بدمش بعد بردم نشون دکتر دادمش گفت ندش خیلی برای بچه ها خوب نیس 😕🤔 نمیدونم بدمش یا نه
0
1401/07/07
سوال کننده
من میدونم دکترای احمق نمیدونن
0
1401/07/07
masoome n
بده
0
1401/07/07
سوال کننده
دکترا قد منو تو نمیفهمن بخدا من با بی سوادیم میدونم بچم رفلاکس داره ولی دکتر میگه طبیعی هس
0
1401/07/07
janan ...
قطره بینی دکوسالین سدیم کلرید بگیر براش بزن باز میشه
0
1401/07/07
masoome n

0
1401/07/07
سوال کننده
اخه خس خس هم میکنه
0
1401/07/07
masoome n
این پودرش
0
1401/07/07
سوال کننده
شیر قرقره میکنه همه کارای رفلاکس رو میکنه
0
1401/07/07
سوال کننده
حتما میخرم واقعا وا دادم
0
1401/07/07
janan ...

اینه پودرو
0
1401/07/07
janan ...
با اینی که من عکسش فرستادن فرق داره؟
0
1401/07/07
masoome n
آسیب و زجره خوده رفلاکس بیشتر از امپرازوله
و این که تنها راه درمان رفلاکس همین پودره و درمانشم کامل تا وقتی خوب بشن باید ادامه داشته باشه
و این که تنها راه درمان رفلاکس همین پودره و درمانشم کامل تا وقتی خوب بشن باید ادامه داشته باشه
0
1401/07/07
یاسی ....
شیر ببلاک ar بهش بده بچه منم همینطور بود دکتر شیرش عوض کرد بعد ۳ ماه و نیم دیروز بهش شیر آپتامیل دادم بالا آورد گفت قطع کن همون ar رو بده اینا ریفلاکس دارن شیرش عوض کن تشدید نشه خودت هم غذاهای اسیدی نخور
خس خس سینه و آب دهن و حالت خفگی تو خواب و بالا آوردن علائم ریفلاکس هست
خس خس سینه و آب دهن و حالت خفگی تو خواب و بالا آوردن علائم ریفلاکس هست
0
1401/07/07
masoome n
واسه من جعبه ای نخریدم
شاسه های توش مثل عکس من نی؟؟؟
شاسه های توش مثل عکس من نی؟؟؟
0
1401/07/07
janan ...
مال شما 10 هست مال من 5 هست. شما روزی چند بار میدیش؟
0
1401/07/07
janan ...
من همی 5 روز دو قسمت میکردم صبحا و شبا میدادمش
0
1401/07/07
masoome n
روزی یه بار
صبا وقتی شکمش خالیه
صبا وقتی شکمش خالیه
0
1401/07/07
masoome n
حتمن عاروقش بگیر
سرشو بالاتر از بدنش بزار
این پودرو ناشتا بهش بده روزی یکبار قد یه بشگون پودر تو یه یاشق مربا خوری آب جوشیده
شیر خشکم عوض کن ببلاک ای ار بده
همین ببین چجور میشه
سرشو بالاتر از بدنش بزار
این پودرو ناشتا بهش بده روزی یکبار قد یه بشگون پودر تو یه یاشق مربا خوری آب جوشیده
شیر خشکم عوض کن ببلاک ای ار بده
همین ببین چجور میشه
1
1401/07/07
سوال کننده
مرسی حتما امتحان میکنم واقعا کم اوردم دیگه همه خونه زندگیم شده شیر بالا اومده
0
1401/07/07
janan ...
یعنی یه بستش رو درست میکنی میدیش یا نصفش میکنی
0
1401/07/07
سوال کننده
اخه این هر دوساعت شیر میخوره اصلا ناشتا نیس که
1
1401/07/07
janan ...
نیم ساعت قبلش و نیم ساعت بعدش نباید شیر بخوره
0
1401/07/07
masoome n
نه نه
قده یه بشگون از پودر
تو یه قاشق مربا خوری آب جوشیده
قده یه بشگون از پودر
تو یه قاشق مربا خوری آب جوشیده
0
1401/07/07
masoome n
شیر زود حضمه تققرییبا نیم ساعت بعد هر شیر خوردنشون معدشون خالی
0
1401/07/07
سوال کننده
من دارو ها رو میریزم تو سر شیشه اش میخوره در غیر اینصورت عین ادم بزرگا فقط عق میزنه
0
1401/07/07
masoome n
اره
0
1401/07/07
سوال کننده
اهان
0
1401/07/07
masoome n
من با سرنگ میدم
0
1401/07/07
janan ...
یه دارو خوردی براش بگیر خیلی خوبه دختر من با قاشق اصلا نمیتونه یا عوق میزنه یا با زبون میده بیرون
0
1401/07/07
سوال کننده
اونو امتحان نکردم سرشیشه خیلی تمیزنه یه قطره هم بیرون نمیریزه
0
1401/07/07
سوال کننده
ندیدم چه مدلیه
0
1401/07/07
janan ...

0
1401/07/07
سوال کننده
سرشیشه شیر هم همین کارو میکنه دیگه 😂😂😂
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه یکی ن شرکتشون فرق داره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
شیر ای آر بگیر.پودر اس امپرازولم صبا یک سوم ساشع بده بچه
1
1401/07/07
janan ...
آره ولی دیگه نمیریزه شاید حجم دارو بیشتر سر شیشه باشه
1
1401/07/07
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
استفراغ کی تموم میشه دیگه حالم بده😑😑امشب مهمونی دوتا لباس و ۴تا پیش بند عوض کرده بچم بماند تشکشم خیس کرد باهاش
0
1401/07/07
سوال کننده
گل گفتی من دایم درحال شستم لباس کود لباس بچه روی بالش روی تشک
0
1401/07/07
janan ...
بعضیا تا 6 ماهگی بعضیا تا 1 سالگی خوب میشن
0
1401/07/07
سوال کننده
یا خدا
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
بالشتشو انقد شستم فرم عوص کرده
0
1401/07/07
janan ...
دختر همسایمون مامانش میگفت 10 روز همی پودرو دادمش کلا قطع شد
1
1401/07/07
سوال کننده
🤚😂😂😂😂 درک میکنم رنگ بالش اینم رفته
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
شانسه.دختر من۳ماه داره میخوره دریغ
0
1401/07/07
janan ...
به منم گفت روزی هر ساشه رو سه قسمت کن روزی سه بار بدش یه چند روز دادمش تغییر نکرد ولش کردم. ولی میگن ای پودرو باید حداقل 4 هفته بدی تا تاثیر بذاره
0
1401/07/07
سوال کننده
یا خود خدا کار داریم دیگه
0
1401/07/07
masoome n
من دخترم رفلاکسش سه ماهگی
کولیکش شیش ماهگی خوب شدن
کولیکش شیش ماهگی خوب شدن
0
1401/07/07
janan ...
اینام میگذره میشه خاطره😂😂
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
فک نکنم روزی ۳بار باشه.من دخترم رفلاکس وحشتناکی دلرع اوایل یک سوم بود الان شده نصف پودر
1
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
بایدم ناشتا بدی ب بچه حتما
0
1401/07/07
masoome n
ایلیا ام الان دوهفتس داره میخوره خیلی بهتره
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
یه دبع بیس دیقه بعدشم شیر ندی
0
1401/07/07
janan ...
من یک ساعت قبلش یک ساعت بعدش شیر نمیدادمش😬
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
چ خبره دوساعت بچروگشنه میذارب😥😥
0
1401/07/07
janan ...
مثلا ساعت 6 شیر میدادم 7 دارو میدادم 8 دوباره شیر میدادم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
عزیزم کوچولوت رفلاکس داره ک صدرصدبایدداروبگیره چون بزرگتربشه بدترمیشه ب معدش و ریهاش اسیب میرسه باشروع غذای کمکی هم بدترمیشه بهترین داروی رفلاکس نکسیوم و موتیلیوم هس ک هردوش باهم بایداستفاده بشه حتماب دکتربگوتاییدکردبراش بگیربده بخوره دخترمنم تادوماهگی هم ازدهنش هم ازدماغش بالامیاورد بایدخیلی مواظب باشی نهایت دوماهگی دیگ خوب میشه ازدماغش بالانمیاره ولی حتماحتمابایدواسه رفلاکسش داروی خوب بدی
0
1401/07/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
شما هنوز دخترت رفلاکس داره؟
0
1401/07/07
سوال کننده
والله خواهر منم میگم ولی این دکترا میگن طبیعی هس
0
1401/07/07
Mami mary
پسر منم رفلاکس داره وزنش دوماهگی بردم ۴۶۰۰بود خیلی کمه؟
0
1401/07/07
Mami mary
فردا میبرمش دکتر
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
درمانش فقط شربت موتیلیوم هس
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
رفلاکس درمان کامل نمیشه چون بچه معدش تکامل پیدانکرده اماازروزی ده باربالااوردن و ب مقدارزیادمیرسه ب روزی یبار وچندقطره همین اره خیلی بهترشده من روزی ده دست لباس عوض میکردم براش فقط واسه بالااوردنش الان روزی یبارعوض میکنم واسه همیشه تمیزبودن و تنوع لباسش
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
زنجان ب قزوین نزدیکه توقزوین ی دکترخوب هس میتونی ی نوبت بیاری پیشش
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
طبیعی نیس ولی عادیه اکثربچهااینجورن
0
1401/07/07
سوال کننده
بی زحمت عکس شربت رو میدی من ببینم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri

0
1401/07/07
Zahra Nasiri

0
1401/07/07
سوال کننده
ممنون
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
نکسیوم قرصه ک نصف صبح و نصف شب با یک ساعت ناشتایی میدم شربت روهم هرهشت ساعت بین شیرمیدم
0
1401/07/07
🍃🌵Zahra🌱 .
این واسه رفلاکس عالیه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
واقعاهردوش درکنارهم عالیه
0
1401/07/07
سوال کننده
کاش دکتر تایید کنه بخرم بذم
0
1401/07/07
🍃🌵Zahra🌱 .
رفلاکس دارو داره
وقتی معده بچه اذیته ن میتونه درست شیر بخوره ن شیری تومعدش میمونه ن خواب زاحت داره ک بخابه
پس درنتیجه بدون دارو وزن نمیگیره
وقتی معده بچه اذیته ن میتونه درست شیر بخوره ن شیری تومعدش میمونه ن خواب زاحت داره ک بخابه
پس درنتیجه بدون دارو وزن نمیگیره
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اگ دکترخوبی باشه حتماتاییدمیکنه
0
1401/07/07
🍃🌵Zahra🌱 .
منم پسرم داشت تا ۶ ماهگی پودراسومراز دادم
بعده اون نکسیوم تا ۹ ماهگیش خوبه خوب شد رفلاکسش
بعده اون نکسیوم تا ۹ ماهگیش خوبه خوب شد رفلاکسش
0
1401/07/07
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
واقعامن سره بی قراری و بی خوابیش خیلی اذیت شدم الان راحت شدم
0
1401/07/07
🍃🌵Zahra🌱 .
بهش دارو بده ببین چجوری میخاد گردالو بشه خمپلت😍
0
1401/07/07
🍃🌵Zahra🌱 .
دوستان با دلای پاکتون برای پسرم دعا کنید
۴روزه اسهال و استفراغ شدید گرفته
۳ بار دکتر بردم
امشب گف تا فردا اگ خوب نشه شب ببرمش بستری بشه
دعا کنید خوب بشه نیاز ب بستری نباشه
😭😭😭😭خیلی محتاجم ب دعاهاتون
۴روزه اسهال و استفراغ شدید گرفته
۳ بار دکتر بردم
امشب گف تا فردا اگ خوب نشه شب ببرمش بستری بشه
دعا کنید خوب بشه نیاز ب بستری نباشه
😭😭😭😭خیلی محتاجم ب دعاهاتون
0
1401/07/07
Zahra Nasiri

0
1401/07/07
سوال کننده
شما شیر چی میدین بهش
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ببخشیداون عکس تاربوداین بهتره
0
1401/07/07
سوال کننده
ممنون دستت دردنکنه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
بیومیل ای ارمیدادم یبوست گرفت الان سیمیلاک توتال کامفورت میدم هم هضمش راحته هم وزن دهیش عالیه
0
1401/07/07
سوال کننده
ایشالله خوب میشه نگران نباش براش ایت الکرسی میخونم پشت و پناهش باشه
0
1401/07/07
سوال کننده
این سیمیلاک رو همه میگن دارم وسوسه میشم برم بخرم 😂
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
انشالاک خوب بشه نذرکن و حتماصلوات بفرس صلوات دعای استجاب شدس
0
1401/07/07
سوال کننده
با شیرهای که بهش نمیسازه ماست درست میکنم یا کیک میپزم 😂😂😂😂
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
عالیه خیلی خوشمزه و خوش بوهس وزن دهیشم عالیه دخترمن ب پروتئین گاوی هم حساسیت داره خیلی میترسیدم بجزبیومیل بهش چی بدم ک سازگارباشه اماباسیمیلاک خیلی سازگاربودو عالی وزن گرفت یبوستش خوب شداکثرشیرخشکای ای اریبوست میارن
0
1401/07/07
سوال کننده
شیرخشک ماست خانگی رو هم چرب میکنه هم سفت یه بافت خامه ای بهش میده
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
منم زیادمیگرفتم میدیدم نمیسازه میدادم داداشم ک ۱۷سالشه میخورد
0
1401/07/07
سوال کننده
حتما میرم میخرم نهایتش نمیسازه یه بلای سرش میارم دیگه 😂
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂😂ینی دارم سرمایه خراب میکنیم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
خیلی شیرخشک خوشمزه ای هس حتمامیخوره البته انتظارنداشته باش بااولین باربامیل بخوره یکی دوبارمزه مزه میکنه امابعدش عادت میکنه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
من ک اوایل هیچ تجربه ای نداشتم هرهفته دکتربودم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
دکترمیگفت بازسلین اومد
0
1401/07/07
سوال کننده
گشنه باشه میخوره 😂عین پیر زنا حرف زدم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ببخشیدمن دیگ چشمام بازنمیشه چت روپاک نمیکنم بازم مشکلی داشتی درخدمتم حتماداروهاروب دکتربگوشیرخشکم بگیرنتیجش روبهم بگو
0
1401/07/07
سوال کننده
چشم خیلی ممنونم شبت بخیر عزیزم
0
1401/07/07
سوال کننده
حتما خبر میدم
1
1401/07/07
Zahra Nasiri
ن واقعاهمین جوره چون فعلاهیچ مزه ای دریافت نکردن هرچی بدی میخورن
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
خواهش میکنم شب شمام بخیر
0
1401/07/07
فریده فروتن
وقتی بالا میارن و وزن گیریشون طبیعیه چنتا راهکار میدن دکترا و دارو بهش نمیدن چون عوارض دارو هم خودش زیاده و اینکه بالا اوردن تو بعضی بچه ها یه چیز طبیعی میدونن چون دریچه معده سفت نشده و به مرور با رشد بچه سفت میشه
به منم همینو میگفتن هر دکتری میبردم منم در به در دنبال این بودم دارو بدن بهش باورم نمیشد که میگفتن نهایت شش ماهگی خوب میشه
الان بچم شش ماهشو تموم کردم پنج ماه و پونزده روزگی دکترش گفت غذای کمکی شروع کنم
و شش ماه رو که کامل کرد دیگه بالا نمیاره خداروشکر
به منم همینو میگفتن هر دکتری میبردم منم در به در دنبال این بودم دارو بدن بهش باورم نمیشد که میگفتن نهایت شش ماهگی خوب میشه
الان بچم شش ماهشو تموم کردم پنج ماه و پونزده روزگی دکترش گفت غذای کمکی شروع کنم
و شش ماه رو که کامل کرد دیگه بالا نمیاره خداروشکر
0
1401/07/07
فریده فروتن
شبا هم قبلا میومد تو گلو بعضی شبا و اذیت بود دیگه خداروشکر اونم نیست و بچم راحت میخابه
0
1401/07/07
فریده فروتن
نشسته شیردادن
موقع گرفتن تو بغلت برای شیر حالت نشسته نشوندن بچه رو
گرفتن آروغ
سطح شیب دار خوابوندن و نیم ساعت تا یه ربع بعد شیردهی عمود نگه داشتن بچه رو کمک میکنه برا کم شدنش
موقع گرفتن تو بغلت برای شیر حالت نشسته نشوندن بچه رو
گرفتن آروغ
سطح شیب دار خوابوندن و نیم ساعت تا یه ربع بعد شیردهی عمود نگه داشتن بچه رو کمک میکنه برا کم شدنش
0
1401/07/07
فریده فروتن
اینم بگم که وزن گیری پسر من خوب بود
دکترش میگفت هرماه وزن خوبی بگیره و روندش روبه بهبودی باشه دارو نمیخاد
موقع تولد 3500بود
شش ماه و ده روز یازده ونیم
دکترش میگفت هرماه وزن خوبی بگیره و روندش روبه بهبودی باشه دارو نمیخاد
موقع تولد 3500بود
شش ماه و ده روز یازده ونیم
0
1401/07/07
سوال کننده
تا شش ماه که اینجوری باشه من بدبخت شدم دیگه
0
1401/07/07
سوال کننده
خدحفظض کنه
0
1401/07/07
سوال کننده
همه اینارو میکنم راه چاره اینا نیس
0
1401/07/07
دیار عشق مادر
با دکتر بهروز مقدادی مشورت کن حتما جواب خوبی میگیری
0
1401/07/07
سوال کننده
کدوم شهره؟
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
عزیزم چ اصراری دارید ک بچتون دارو مصرف کنه
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
بچه منم رفلاکس داشت
فقط منتظر بودم یه دکتر بگه ک بهش دارو نده تا قطع کنم
فقط منتظر بودم یه دکتر بگه ک بهش دارو نده تا قطع کنم
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
بچم تا هشت ماهگی هم بالا میاورد ولی حس نمیکردم اذیت میشه
وزن گیریشم خوب بود
وزن گیریشم خوب بود
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
دکتر گفت در صورت ضروری باید دارو داد وگرنه عوارض دارو از این رفلاکس های کم بدتره
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
منم همینو میگفتم
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
تنها کاری ک باید بکنید اینه ک رو خودتون کار کنید ک عادت کنید و بعد هر بالا اوردن ناراحت نشید
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
عزیزم بالا بیاره بهتر از اینه ک برمیگرده
0
1401/07/07
مامان آروشا کوچولو
ب چند تا دکتر ولی نشون بده
0
1401/07/07
فریده فروتن
منم فکر میکردم دیگه بدبخت شدم زندگیم کلا کثیف میشه ولی دستت میاد دیگه کم کم عادت میکنی
اگه خودش خیلی خیلی اذیت نیست پسر منکه بالا میاورد میخندید اذیت نبود
وقتی زیاد تکونش میدادن
بالا پایینش میکردن
وقتی میخابید زود بعده شیر
وقتی اروغ میزد
چاره شم حدود ده تا دستمال بزرگ و تمیز بود
بعد اروغ زدنش مواظب بودیم بالا نیاره
همیشه بالاسرش دستمال بود
زیر پتو تشک یا ملافه بود که زمین کثیف نشه
روز به روز هم بهتر میشنا
مثلا بعدا شبا دبگه به ندرت بالا میارن تو خواب
روزا هم کم کم تعداش کمتر میشه
آخرا نهایت روزی یکی دوبار. بودو مقدارش کم الانم که دیگه کلا خوب شده
اگه خودش خیلی خیلی اذیت نیست پسر منکه بالا میاورد میخندید اذیت نبود
وقتی زیاد تکونش میدادن
بالا پایینش میکردن
وقتی میخابید زود بعده شیر
وقتی اروغ میزد
چاره شم حدود ده تا دستمال بزرگ و تمیز بود
بعد اروغ زدنش مواظب بودیم بالا نیاره
همیشه بالاسرش دستمال بود
زیر پتو تشک یا ملافه بود که زمین کثیف نشه
روز به روز هم بهتر میشنا
مثلا بعدا شبا دبگه به ندرت بالا میارن تو خواب
روزا هم کم کم تعداش کمتر میشه
آخرا نهایت روزی یکی دوبار. بودو مقدارش کم الانم که دیگه کلا خوب شده
0
1401/07/07
سوال کننده
این بالا میاره گریه میکنه یا بالا نمیاد برمیگرده اذیت میشه
0
1401/07/07
پزشک اوما
سلام جانم
عزیزم تا به حال شیرخشک های مخصوص رفلاکس را امتحان کرده اید؟ من هم با شما موافق هستم دلبندتان از نظر من رفلاکس دارد
عزیزم تا به حال شیرخشک های مخصوص رفلاکس را امتحان کرده اید؟ من هم با شما موافق هستم دلبندتان از نظر من رفلاکس دارد
0
1401/07/07
سوال کننده
نه چون تا الان همش گفتن طبیعی هست
میخوام سیمیلاک توتال کانفورت بدم میگن سبکه این بچه معدش دایم در اذیته
میخوام سیمیلاک توتال کانفورت بدم میگن سبکه این بچه معدش دایم در اذیته
0
1401/07/07
فریده فروتن
نه اینجوری اذیت بشه خوابم نداره که بچه ،دارو لازمه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
عزیزم سیمیلاک شکمشونرم میکنه یوقت فکرنکنی بچه اسهاله اسهال یعنی بچه روزی ده بارپوشکشوب مقدارزیادکثیف کنه اماچون نوزادت ی ماهشه مقداردفعشم زیاده پس نگران نشو وزنشم چک کن ک وزن کم نکنه بعدسه ماهگی ی مقداردفعش کم میشه الان دخترمن بعضی وقتاروزی یباربعضی وقتا یروزدرمیون پی پی میکنه و گوارشش باسیمیلاک اوکی شده
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ای ار واسه رفلاکس خوبه امااکثرابچها یبوست میگیرن
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ای ار چون غلیظه بچهایبوست میگیرن اماسیمیلاک توتال کامفورت غلظت خوبی داره ک رفلاکس روشدیدنمیکنه و هضمش اسونه
0
1401/07/07
سوال کننده
بهتر بچم خیلی کم میره دستشویی
0
1401/07/07
سوال کننده
همین دیگه بچه من مشکل دفع عم داره پس همین سیمیلاک براش بهتره
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اره مشکل دفعشوحل میکنه چون غلظتش هم نسبت ب بقیه شیرخشکابیشتره رفلاکسشوبدترنمیکنه
0
1401/07/07
سوال کننده
فقط یسوال عین اپتامیله ینی ی پیمانه توی ۳۰میل ابه ؟یا فرق داره سیمیلاک
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
دمتگرم خودش میره🤣🤣
0
1401/07/07
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
سیمیلاک پیمانش بزرگتره دوتاییه یعنی ی پیمانه پرسرصافش واسه ۶۰ سی سیه
0
1401/07/07
سوال کننده
اهان ممنون که گفتی
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
خواهش میکنم گرفتی مگ؟
0
1401/07/07
سوال کننده
نه هنو دارم اطلاعات کسب میکنم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اگ گرفتی هم دوتابیشترنگیراول دوتاروبده بخوره ببین چجوریه سازگاربودبازبگیر
0
1401/07/07
سوال کننده
همین کارو میکنم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
البته سیمیلاک چون سهمیه ای هس یکم سخت پیدامیشه
0
1401/07/07
سوال کننده
پیدا کردم اکثر داروخونه ها دارن
0
1401/07/07
سوال کننده
رفتم بخرم یکی گفت ۱۲۵تومن خاک عالم سرم شد😂😂😂رفتم یه داروخونه دیگه ۴۴تومن خریدم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اره همونجوره منم توشهرپیدانمیکنم دارم از ی پیجی میگیرم دونه ای ۱۵۰میده دیگ مجبورم بگیرم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
کدوم شهربودی
0
1401/07/07
سوال کننده
تبریز شهرستان مرند
0
1401/07/07
سوال کننده
هرکجای من بگیرم برات بفرستم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اره داشتم ب همون فکرمیکردم قزوین خرابشده نداره
0
1401/07/07
سوال کننده
میخوای شماره داروخونه رو بگیریم برات بفرستم مستقیم خودت بخری خیالتم راحت بشه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
خواهش میکنم این حرفاچیه ازهمین پیجی ک میگیرمم نداره الان ۹تاگرفتم دیگ نداره میگ شارژشدبهت میگم من همون ۱۵۰تومنیشم راضیم بگیرم
0
1401/07/07
سوال کننده
هر وقت بگی من در خدمتم برات میخرم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ممنون مرسی بهت خبرمیدم
0
1401/07/07
سوال کننده
Faezeh_22_25پیچ اینستامه
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
اره مرسی منم تواینستا پیجم ب اسم مولاییه بهت پیام دادم خودمم
0
1401/07/07
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/07/07
Zahra Nasiri
ببخشیداینستابازنمیکنه میشه این چتونگه داری
0
1401/07/08
سوال کننده
شمارمو بدم
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
ممنون میشم
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
۰۹۳۳۸۷۷۵۴۴۳ این شماره منه
0
1401/07/08
سوال کننده
09370679128
0
1401/07/08
سوال کننده
از ساعت نه دوبار شیر دادم سیمیلاک هر دوساعت دو پیمانه اخه اینم بالا میاره حجم بالا
0
1401/07/08
سوال کننده
برا این شیر عق میزد ولی چیزی بالا نمیومد ولی اخرش بالا اورد
0
1401/07/08
سوال کننده
من میرم یه گوشه بشینم فقط گریه کنم
1
1401/07/08
Zahra Nasiri
عزیزم تادوماهگی ممکنه ازدماغ و دهن بالابیاره اصلانگران نشو و نترس منم بخدابچم بالامیاوردگریه میکردم میترسیدم دستوپاموگم میکردم دوماهش تموم شه خوب میشه تواولین فرصت برودکترو اون داروهایی ک گفتموبپرس ازش تاییدکردبگیربراش
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
من شیردرست میکردم براش میخورد یبارک مثلازیادترمیخوردمیترسیدم ازدهنش درمیاوردم میگفتم ی وقت بالانیاره بازدلم نمیومدگشنه بمونه بازمیدادم میخوردو بالامیاورد اصلانگران بالااوردنش نباش فقط مواظبش باش همون لحظه فوری بلندش کن سرشوبیاربالاصورتشودماغشوتمیزکن
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
اوایل همینجوره نمیدونم چندهفته بچت و باچه وزنی دنیااومده امابچه من ۳۵هفته نارس دنیااومدوزنش ۱۸۶۰بودبچم خیلی ضعیف بودبخداپدرم درومدتایه ذره جون بگیره
1
1401/07/08
Zahra Nasiri
جای خابشو ملافه کن پرزی و پشمی نباشه زیرسرش بالش نزار سطح تشکشوشیب دارکن ک کلابالاتنش بالاباشه ن فقط سروگردن تشکای مخصوص رفلاکس هس میتونی تهیه کنی یااین ک ی بالش بزاری زیرتشکش و سطحشوشیب دارکنی
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
زیادم گرمش نکن و حتمابرودکتربهش بگوداروهارو و حتمابهش داروبده اماداروهم بدی این زیادبالااوردن ی دوره دوماهه داره خوب میشه و بعدش فقط ازدهن بالامیاره اصلا ب این توجه نکن ک داروعوارص داره و ۷ ۸ ماهه بشه خوب میشه بچه معدش ریهاش دچارمشکل میشه وقتی داروهس و داروهامخصوص بچهاس چراندی ک بچه اذیت شه دخترمن شیرمیومدتوگلوش تادوباره قورت بده چشماش پرازاشک میشدمن میمردم
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
اولش چون ی شیردیگ میخوردو مزش بااین فرق میکردگفتم ک اولش یکم مزه مزه میکنه اماسه چهارباربدی عادت میکنه
0
1401/07/08
سوال کننده
نه میدونی خوب میخوره این شیرو این بالا اوردنش مشگل منه
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
تادوماهگی خوب میشه الان خیلی کوچیکه پروبیوتیک چی بهش میدی
0
1401/07/08
پزشک اوما
درک میکنم عزیزم، اگر دلبندتان یبوست دارد و سیمیلاک برای او مناسب نبود، شیرخشک های با پسوند AR را هم امتحان کنید و اگر دچار یبوست شد با نظر فوق تخصص گوارش میتوان mct oil را اضافه کرد ، و حتما مراقبت های مربوط به رفلاکس را هم رعایت کنید🌹
0
1401/07/08
سوال کننده
مرسی ممنونم دکتر عزیز .سیمیلاک رو براش خریدم میخورد هیچ مشکلی نداشت ولی خیلی شدید تر از اپتامیل بالا اورد و این که دچار معده درد شد چون بعد هر بالا اوردن ب شدت گریه میکرد و وقتی معدش رو میچسبونم به شونم اروم میشد .
تمام مراقبت های مربوط به رفلاکسم در حد توانم رعایت میکنم
و واقعا ممنونم که هستین و راهنمایی میکنین
تمام مراقبت های مربوط به رفلاکسم در حد توانم رعایت میکنم
و واقعا ممنونم که هستین و راهنمایی میکنین
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
سیمیلاک دوتاشماره داره شماره ۱روگرفتی دیگ؟؟
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
ای ار واسه رفلاکس خوبه اما چون یبوست میاره من بهت پیشنهادنمیکنم دخترمن بیومیل ای ار ک خیلی سبکه میخوردچهارروز چهاروزشکمش کارنمیکردروغن ام سی تی هرهشت ساعته من توهروعده بهش میدادم اصلااثرنکرد
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
بخداهمه بچهاازتولدتادوماهگی شدیدبالامیارن اماهرهفته وزنش کن اگ وزن اضافه کنه هیچ مشکلی نداره خوب میشه
0
1401/07/08
سوال کننده
اره یک گرفتم بچه خیلی بیقراری میکرد بعد چند ساعت که خورده بود
0
1401/07/08
سوال کننده
اره همون آپتامیل رو دارم میدم کمتر اذیت میشه شاید واقعا هم معدش کوچیکه اضافه رو بالا میاره
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
ن معدش جاداره ولی معده ی جایی داره ک ورودو خروج موادغذایی رونگه میداره و کنترل میکنه ک بچهای کوچیک معدشون هنوزانقدرسفت نشده ک شیروبیرون نده و هضم کنه بابزرگترشدنش بهترمیشه
0
1401/07/08
سوال کننده
ایشالله یکمم بگذره معلوم میشه ولی حتما پیش ی فوق متخصص گوارش میبرم
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
الان زوده بزاردوماهش تموم بشه اگ خوب نشدببر
0
1401/07/08
سوال کننده
باشه فکر خوبیه ممنون
0
1401/07/08
Zahra Nasiri
اماخوب میشه انشالا
1
1401/07/08
سوال کننده
انشالله
0
1401/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من، بنابراین شیرخشک با پسوند AR گزینه مناسب تری است 🌹🌹
1
1401/07/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
0
1401/07/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما یه شیر خشک معرفی کنید که وزن گیریش خوب باشه
- بچه ها راهنمایی درباره شیرخشک
- تاریخ استفاده از شیرخشک
- اسهال ازشیرخشک ایا هست؟
- معرفی شیرخشک کودک 10 ماهه
- کیا بچشون شیر خشکیه من عذاب وجدان دارم ما،د،ر بدی هستم
- معرفی شیرخشک مناسب برای نوزاد
- ایا شیرخشک باعث میشه شکم نوزاد بگیره
- بالا اوردن شیرخشک نان ۱
- شیرخشک نوزاد پانزده روزه




