سلام وقتتون بخیر
دخترم چنروزه سرما خورو و آبریزش بینی داره دکتر بهش قطره بینی سدیم کلراید داد دیشب داشتم واسش استفاده میکردم که یهو سرش رو بدجور تکون داد و قطره رفت تو چشمش،سریع صورتش رو شستم از دیشب چشمش قرمزه و ازش اشک میاد. مشکلی پیش اومد فردا دوباره ببرمش دکتر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



387
1401/07/08


