Ooma
پرسش (1401/07/08):

رفتن قطره بینی به چشم و قرمزی چشم

سلام وقتتون بخیر
دخترم چنروزه سرما خورو و آبریزش بینی داره دکتر بهش قطره بینی سدیم کلراید داد دیشب داشتم واسش استفاده میکردم که یهو سرش رو بدجور تکون داد و قطره رفت تو چشمش،سریع صورتش رو شستم از دیشب چشمش قرمزه و ازش اشک میاد. مشکلی پیش اومد فردا دوباره ببرمش دکتر؟

سلام مامان جان
وقتتون بخیر 💓
می‌توانید عکس بگیرید تا بببنم؟ قی یا ترشح ندارد؟
نه ترشح نداره اطراف چشمش قرمزه،
الان که خوابه صب بیدارشد عکس میفرستم
باشد جان دلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه